Gravid igjen?

Tok 2 år med han vi har. Litt derfor vi ikke venter lenger heller før vi startet å "prøve" nå. Sånn at viss det tar så lang tid denne gangen og så blir det ikke alt for stor forskjell alikevel.
Forstår dåke godt, samme situasjon her. Brukte 4-5 år på å få til førstemann, så vi ville ikkje begynne på prevensjon etter fødsel i frykt for at det skulle ta like lang tid. Meeeen, det gikk kanskje litt kjappere enn vi hadde tenkt ;)
 
Forstår dåke godt, samme situasjon her. Brukte 4-5 år på å få til førstemann, så vi ville ikkje begynne på prevensjon etter fødsel i frykt for at det skulle ta like lang tid. Meeeen, det gikk kanskje litt kjappere enn vi hadde tenkt ;)

Ja, man vet jo aldri. Dei sier jo at man er mer fruktbar i tiden etter fødsel.
 
Huff då, det er kjipt.. :( all ære til deg (og andre) som har/har hatt det slik.

"Godt" man ikke har noe valg når det står på. Da tror jeg at jeg hadde gitt opp midt i svangerskapet.
 
Ja sant det. :( merkelig at det ikkje er funne nåke som hjelper skikkelig endå. Men kanskje litt vanskelig å forske på gravide..:(

Er nok derfor. De har vel ting som hjelper, men tør ikke å gi det til gravide.
 
Buhuuu. Ikke at vi aktiv prøver. Men når mensen er ca 1 uke sent ute. Så hadde jeg faktisk litt forhåpninger. Men nei. I går kom plagen :p
 
Ånei så kjedelig, surt når ein begynne å få forhåpninger :( sitter nok neste mnd skal du sjå ;)

Tok en test i helgen og den var negativ. Så var sånn sett forberedt. Og perioden he vært litt på tur etter fødsel og p-pillene. Så får jo venta å se i fremtiden hvordan det blir :p
 
Tok en test i helgen og den var negativ. Så var sånn sett forberedt. Og perioden he vært litt på tur etter fødsel og p-pillene. Så får jo venta å se i fremtiden hvordan det blir :p
Er vel ikkje så masse anna å gjere nei ;) men plutselig sitte nok nye spira :)
 
Back
Topp