Gravid igjen?

Ikke gravid her. Har ikke fått igjen mensen ennå så...
Har to relativt tette (19,5 måneder imellom), og fortsatt mye oppe om natta så tror nok jeg har mer enn nok med de jeg har for øyeblikket.
 
Ikke gravid her. Har ikke fått igjen mensen ennå så...
Har to relativt tette (19,5 måneder imellom), og fortsatt mye oppe om natta så tror nok jeg har mer enn nok med de jeg har for øyeblikket.
Heldiggris som ikkje har fått mensen endå, fikk den tilbake etter knappe 3 mnd :(
Og forstår godt at med to tette så frister det ikkje med enda ein tett på. Blir nok ikkje 3 tette her heller ;)
 
Her er vi sånn sett i gang med prøving igjen. Ikke sånn super seriøs prøving, men har sluttet på p-pillene sånn det kan skje :) får se til helgen om mensen kommer eller ei :)
 
Heldiggris som ikkje har fått mensen endå, fikk den tilbake etter knappe 3 mnd :(
Og forstår godt at med to tette så frister det ikkje med enda ein tett på. Blir nok ikkje 3 tette her heller ;)

Skulle jeg ikke sagt, der kom tanta på besøk :/
 
Spennande og skummelt å begynne på jobb igjen, jobba 80% til permisjonstart sist, men det spørs om eg klarer det denne gangen (har ikkje vært like masse fysisk aktivitet siste tida som når eg var i jobb ;) ) Greit for deg at du får svangerskapspenger då, kjempe greit alternativ når ein ikkje kan jobbe/tilpasse jobben.

Vi søkte barnehageplass på høsten med oppstart i februar, men det var før vi visste at vi var gravide igjen. Så no må jo pappa bruke opp permisjonen sin før eg skal ut i ny ellers mister han den ;)

80% er bra! :) I jobben min kan jeg ikke jobbe når jeg har fått synlig mage så jeg synes egentlig det er greit å ha muligheten til svangerskapspenger siden jenta vår ikke begynner i barnehagen før august. Tiden fram til termin i september kommer til å fly avgårde uansett!

Å.. er det en regel som gjelder hvis man skal ha en til baby? For ellers er det sånn at permisjonen må brukes innen to år?
 
80% er bra! :) I jobben min kan jeg ikke jobbe når jeg har fått synlig mage så jeg synes egentlig det er greit å ha muligheten til svangerskapspenger siden jenta vår ikke begynner i barnehagen før august. Tiden fram til termin i september kommer til å fly avgårde uansett!

Å.. er det en regel som gjelder hvis man skal ha en til baby? For ellers er det sånn at permisjonen må brukes innen to år?

Permisjonen må brukes opp før neste permisjon starter :)
 
Back
Topp