Gravid igjen?

Jo klart. Men tok 3 år med første. Har ikke lyst at det skal ta like lang tid igjen. I nov/des er det 1 år siden jeg sluttet på p-pillene. Så har jo tatt en god stund allerede. Men men. Det kommer forhåpentligvis en gang :)
Haha, eg las 3mnd først.. Tenkte DET var jo ikkje lang tid :D Men det går nok ikkje 2 år til ;) Eg gikk 5 år uten prevensjon (men tidvise prøveperioder) før førstemann satt og nr 2 satt etter kun 3,5-4 mnd (begynte aldri på prevensjon igjen da vi ville ha to tette (men var ikkje heilt planen at dei skulle bli SÅ tette)) ;)
 
Jo klart. Men tok 3 år med første. Har ikke lyst at det skal ta like lang tid igjen. I nov/des er det 1 år siden jeg sluttet på p-pillene. Så har jo tatt en god stund allerede. Men men. Det kommer forhåpentligvis en gang :)
Åh heier på deg!!! Håper det blir din tur snart! Men du får ikke noe hjelp når det tar så lang tid?
 
Gratulerer til dere som er gravide og som har fått ❤️
Er en smule misunnelig, min drøm var jo 3-4 barn, men jeg er egentlig fornøyd med de 2 herlige ungene jeg har :) Tror ikke bekkenet mitt har godt av flere heller.
 
Back
Topp