Gravid igjen

Ikke umulig at vi har gått på en smell igjen. Uforsiktig på søndag og EL i dag eller i morgen. Liten sjans, og jeg håper egentlig ikke på positiv test om 2 uker men en liten del av meg syns det er litt koselig også. Vil helst vente 3-4 mnd til før vi prøver på en til, men det var jo planen sist også og da ville vi jo ikke hatt den vidunderlige jenta vår (men sikkert et annet vidunder).

Blir noen spennende uker frem til forventet mens!
 
Hvilken søskenvogn har du? :)
Jeg anbefaler bugaboo donkey. Kan brukes som singelvogn og dobbelvogn. Vi hadde den til prinsessen og prinsen, og går for den nå og.

Er 18 mnd mellom prinsessen og prinsen og blir 16/17 mnd mellom prinsen og neste.
 
Jeg anbefaler bugaboo donkey. Kan brukes som singelvogn og dobbelvogn. Vi hadde den til prinsessen og prinsen, og går for den nå og.

Er 18 mnd mellom prinsessen og prinsen og blir 16/17 mnd mellom prinsen og neste.
Åh, det var tre tette ja! :) Gøy! :)
 
Dess mer jeg tenker på det, jo mer vil jeg ha en til. Bare synd mannen ikke er enig :p han vil vente til 2017 før vi prøver igjen og jeg vil nå :p hadde egentlig bestemt meg for at det var stopp nå men. Ønsket om en til er stort blitt :p
 
17 mnd:) dine da? Har to store det er 18 mnd imellom fra før:)
Her har mannen en gutt fra før som blir 8 og vår felles prinsesse blir 1 år. Så 7 år mellom di. Blir ikke 7 år til neste kommer vet jeg xD starter å prøve igjen på nyåret :D
 
Kjenner jeg blir litt klam i hendene og svett med tanken på en til.  lille er akkurat ett år. Synes det er travelt nok med en, forstår ikke hvordan det er mulig og klare flere barn og eller være gravid med et lite aktivt barn, og barn med trass. Er jeg alene om å kjenne på følelsen av å være overveldet av å være mor for første gang? Er ikke klar for ny graviditet, blir ikke overrasket om han blir enebarn. Er mye jobb å være forelder
 
Kjenner jeg blir litt klam i hendene og svett med tanken på en til.  lille er akkurat ett år. Synes det er travelt nok med en, forstår ikke hvordan det er mulig og klare flere barn og eller være gravid med et lite aktivt barn, og barn med trass. Er jeg alene om å kjenne på følelsen av å være overveldet av å være mor for første gang? Er ikke klar for ny graviditet, blir ikke overrasket om han blir enebarn. Er mye jobb å være forelder
Trooor det er fordi vi ikke er velsignet med sovebabyer :p min er 8.5 mnd. Jeg har max sovet 3 timer omgangen siden han kom. Og 3 timer er svært sjeldent! Jeg vil tørre å påstå at tilværelsen er ganske anderledes for de som har babyer som er lette å legge og som sover! Her får jeg ikke noe pause på dagen heller. Må ligge med brystet klart :eek: Skal jobbe mer effektiv for å kutte ut dette etter påske. Men jeg vet at han max sover 30 minutter da. Menmen. Poenget va. :p du er absolutt ikke alene om det. Veldig hardt arbeid!
 
Kjenner jeg blir litt klam i hendene og svett med tanken på en til.  lille er akkurat ett år. Synes det er travelt nok med en, forstår ikke hvordan det er mulig og klare flere barn og eller være gravid med et lite aktivt barn, og barn med trass. Er jeg alene om å kjenne på følelsen av å være overveldet av å være mor for første gang? Er ikke klar for ny graviditet, blir ikke overrasket om han blir enebarn. Er mye jobb å være forelder
Jeg har to tette, og selv om begge de minste sover sånn passe godt, så er jeg ferdig med unger :D Tror jeg hadde fått et kraftig sjokk om jeg ble gravid nå. Nå sliter minste med mye sykdom, allergi og mulig astma, og det er nok i massevis :p
 
Jeg er gravid igjen med termin 1.okt :)
Ikke planlagt I det heletatt da jeg gikk på p-piller! Men velkommen da jeg alltid har sett for meg at jeg skal ha 3 barn :)
 
Vi begynner å prøve på nr.2 denne mnd:)
Vi har en veldig aktiv gutt som sover 1 1/2 time på dagen, også sover han hele natten. Men selv om han er super aktiv gleder jeg meg til å gå gravid igjen, og til å få en liten baby:)
 
vil begynner å prøve sommeren 2016 trur jeg
Håper å få nr.2 når nr.1 er ca.3år, men kan vente til hun er 4år også....
Sambo har hørt noe om at han først får penger om nr.1er 3år, det er vel ingen regel der?
 
Er forresten 41/2år mellom meg og broren min, vi har ikke lekt så mye sammen, å spørs om det er litt lenge om man vil at de skal ha den gleden 2år er sikkert supert!
 
Back
Topp