Gratispakker

Var ikke Trumfmedlem slik man må være for å få Kiwipakken. Så jeg registrerte meg for ca 14 dager siden og skulle få Trumfkortet tilsendt innen 14 dager sto det. Men det kommer jo aldri! Noen flere som måtte vente lenge på Trumfkortet?
 
Var ikke Trumfmedlem slik man må være for å få Kiwipakken. Så jeg registrerte meg for ca 14 dager siden og skulle få Trumfkortet tilsendt innen 14 dager sto det. Men det kommer jo aldri! Noen flere som måtte vente lenge på Trumfkortet?
Du må være trumfmedlem og medlem av kiwi pluss såvidt jeg vet? Har vært medlem så lenge at jeg ikke husker hvor lenge det tok å få kortet.
 
Var ikke Trumfmedlem slik man må være for å få Kiwipakken. Så jeg registrerte meg for ca 14 dager siden og skulle få Trumfkortet tilsendt innen 14 dager sto det. Men det kommer jo aldri! Noen flere som måtte vente lenge på Trumfkortet?
Jeg bruker aldri trumfkortet, men har bankortet lagret inne på minside på trumf slik at bonus og alt annet kommer automatisk med bankkortet mitt. Kanskje du kan logge inn og fikse det om det er lenge å vente? :p
 
Var ikke Trumfmedlem slik man må være for å få Kiwipakken. Så jeg registrerte meg for ca 14 dager siden og skulle få Trumfkortet tilsendt innen 14 dager sto det. Men det kommer jo aldri! Noen flere som måtte vente lenge på Trumfkortet?

Har du lastet ned Appen? Medlemsnummer skal komme automatisk på nettsiden din/ i Appen. Så det skal ikke være behøvelig med et fysisk kort..... mulig de har forandret noe nå da?

På din side/ i Appen kan du linke betalingskort mot medlemsnummeret så da trenger du ikke bekymre deg for ikke å få poengene registrert. Du kan hele tiden følge saldo på siden din.
 
Var ikke Trumfmedlem slik man må være for å få Kiwipakken. Så jeg registrerte meg for ca 14 dager siden og skulle få Trumfkortet tilsendt innen 14 dager sto det. Men det kommer jo aldri! Noen flere som måtte vente lenge på Trumfkortet?
Et godt nok å ha trumf og kiwi pluss på bankkortet og ha registrert seg for pakken. Ikke sikkert du får kort lenger
 
Et godt nok å ha trumf og kiwi pluss på bankkortet og ha registrert seg for pakken. Ikke sikkert du får kort lenger
Jeg hadde ikke lyst å registrere bankkortet på Trumf, så når jeg ikke gjorde det regnet jeg med å få tilsendt trumfkort. Men det er enda ikke kommet, så jeg må nok se på om jeg har andre muligheter for å få hentet ut pakken.
 
Jeg hadde ikke lyst å registrere bankkortet på Trumf, så når jeg ikke gjorde det regnet jeg med å få tilsendt trumfkort. Men det er enda ikke kommet, så jeg må nok se på om jeg har andre muligheter for å få hentet ut pakken.
Hvorfor ikke? Da får du automatisk trumf-bonus når du handler steder de har det
 
Da var kiwi pakken kommet i hus også:D
Men jeg er skikkelig uheldig med fargekombinasjonene på ting i pakkene:wtf:
Blå skjeer når vi venter jente:wtf:
Men men gratis er gratis så skal vel ikke klage:hilarious:
 
Da var kiwi pakken kommet i hus også:D
Men jeg er skikkelig uheldig med fargekombinasjonene på ting i pakkene:wtf:
Blå skjeer når vi venter jente:wtf:
Men men gratis er gratis så skal vel ikke klage:hilarious:
Jeg har vært superheldig, alle ting som kunne være forskjellig farger var rosa :p og vi er enda ikke spesielt nøye på det så hun har litt blått av forskjellig nips også
 
Jeg har vært superheldig, alle ting som kunne være forskjellig farger var rosa :p og vi er enda ikke spesielt nøye på det så hun har litt blått av forskjellig nips også
Heldiggris:hilarious:
Siden vi har 3 gutter fra før å bare ei jente fra før så har det vært MYE blått og grønt her hjemme, så alt av «jentefarger» er veldig kjærkomment :hilarious:
 
Var ikke Trumfmedlem slik man må være for å få Kiwipakken. Så jeg registrerte meg for ca 14 dager siden og skulle få Trumfkortet tilsendt innen 14 dager sto det. Men det kommer jo aldri! Noen flere som måtte vente lenge på Trumfkortet?
Jeg måtte også vente mer enn 14 dager på kortet men det kom tilslutt så du får prøve å være tålmodig litt til så kommer det nok ;)
 
Back
Topp