Gratispakker

Bestilt fra skoringen, tenkte å hente imorgen.. Har fått sms om at pakken er kommet.. Spennende :happy:
 
Den fra skoringen er søt :) Men likte den bedre før da man betalte 60 kr for den. Var mer i den da, og ting jeg hadde gledet meg til å få
 
Libero har ikke babyboxer (mener jeg fikk av de før), men de har sånt opplegg med å samle poeng for libero bleier man kjøper. Hadde visst en del poeng som jeg hadde samlet fra tidligere og fikk akkurat bestilt 2 smokker og en body til 99 kr fra lindex. Hvis dere lager dere profil der kan dere se hva de har og samle poeng når dere kjøper bleier.
 
Libero har ikke babyboxer (mener jeg fikk av de før), men de har sånt opplegg med å samle poeng for libero bleier man kjøper. Hadde visst en del poeng som jeg hadde samlet fra tidligere og fikk akkurat bestilt 2 smokker og en body til 99 kr fra lindex. Hvis dere lager dere profil der kan dere se hva de har og samle poeng når dere kjøper bleier.
Libero har sammen med kiwi trodde jeg?
 
Har hentet Kiwi,rema,og apotek 1 sin. Skal hente Skoringen iløa uken. Er det noen flere da?
 
Har hentet Kiwi,rema,og apotek 1 sin. Skal hente Skoringen iløa uken. Er det noen flere da?
Nope.. det er bare de.
Med mindre du har en Name It butikk i nærheten som har noen igjen de fortsatt er villige til å gi bort
 
Er det bare jeg som syns det er flaut å hente disse pakkene? :bag:
Måtte sende mannen på rema for å hente, jeg feiga ut :p
 
Er det bare jeg som syns det er flaut å hente disse pakkene? :bag:
Måtte sende mannen på rema for å hente, jeg feiga ut :p
Henta på apoteket og synes det var ok. De er så koselige der .. ellers synes jeg det er forferdelig flaut...
 
Jeg har hentet fra Skoringen og Apotek1, og har bestilt i dag fra Kiwi :) er superfornøyd med di pakkene jeg har fått hittil, så veldig spent på den fra Kiwi :joyful:
 
Da har jeg hentet alle...
 
Back
Topp