~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
OkeiTja den var helt grei, alt innholdet er brukende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkeiTja den var helt grei, alt innholdet er brukende
Jeg fikk også den veska i 2017! Endte opp med å bruke den mye mer enn den veska jeg kjøpte til 1500krJa både i 2017 og 2018 hadde kiwi det
Begge mine søstre fikk den
Men ikke jeg i 2015 og nå har dem sluttet med dem igjen tydeligvis
Men jeg angrer ikke på at jeg henta den altsåOkei
Alt gratis er jo gøy uansettMen jeg angrer ikke på at jeg henta den altså
Jeg fikk skjeer i min Ingen biteringer, men en smokkJeg har hentet:
Bind og truseinnlegg, ammeinnlegg, to type våtservietter, to type bleier, biteringer.
Bestilt fra skoringen, tenkte å hente imorgen.. Har fått sms om at pakken er kommet.. Spennende
Libero har sammen med kiwi trodde jeg?Libero har ikke babyboxer (mener jeg fikk av de før), men de har sånt opplegg med å samle poeng for libero bleier man kjøper. Hadde visst en del poeng som jeg hadde samlet fra tidligere og fikk akkurat bestilt 2 smokker og en body til 99 kr fra lindex. Hvis dere lager dere profil der kan dere se hva de har og samle poeng når dere kjøper bleier.
Libero har sammen med kiwi trodde jeg?
Nope.. det er bare de.Har hentet Kiwi,rema,og apotek 1 sin. Skal hente Skoringen iløa uken. Er det noen flere da?
Henta på apoteket og synes det var ok. De er så koselige der .. ellers synes jeg det er forferdelig flaut...Er det bare jeg som syns det er flaut å hente disse pakkene?
Måtte sende mannen på rema for å hente, jeg feiga ut
Er det bare jeg som syns det er flaut å hente disse pakkene?
Måtte sende mannen på rema for å hente, jeg feiga ut
NopeNope.. det er bare de.
Med mindre du har en Name It butikk i nærheten som har noen igjen de fortsatt er villige til å gi bort