Gratispakker

Henta apotek 1 sin nå som vi er i Norge. Dessverre rekker jeg ikke hente den fra rema, siden det står at det tar 4 dager å bestille før en kan hente de og vi drar tilbake sørover i morgen...
 
Se på novemberforumet, der har de lagt ut bilde av innholdet i de 3 pakkene.


Ja, men ingen av Kiwi sin. Kun et bilde der med alle pakkene blandet.....


Så jeg lurer fremdeles på om hva dere som har hentet ut pakke i det siste har fått oppi den :)
 
Neste mnd kan vi hente ut, ikke sant ?
 
Ja, men ingen av Kiwi sin. Kun et bilde der med alle pakkene blandet.....


Så jeg lurer fremdeles på om hva dere som har hentet ut pakke i det siste har fått oppi den :)
Har ikke hentet, men ville tro du får det de viser i reklamen sin her:
 

Vedlegg

  • 4F401B0D-DB1F-4049-AAE1-61371F14C699.png
    4F401B0D-DB1F-4049-AAE1-61371F14C699.png
    119,7 KB · Visninger: 44
Jeg fikk bestilt rema 1000 sin
 
Har ikke hentet, men ville tro du får det de viser i reklamen sin her:


Jeg så den reklamen, men syntes det var veldig vanskelig å lese hva som stod på flere av pakkene, så jeg ante ikke hvilke produkter som er i dem og hva de inneholder Må få justert brillene tror jeg.

Rema og Apotek1 +++ opplyser godt om innholdet så da er det lett å sjekke ut hva produktene inneholder. Her må man faktisk fysisk ned på Kiwi å sjekke og det var litt tungvint når jeg ble beordret til å holde senga inntil luftveisinfeksjon er over.

Kiwi hadde visstnok en suveren stelleveske i pakkene i fjor, men den ser ut til å være fjernet i år. Det var synd.
 
Jeg så den reklamen, men syntes det var veldig vanskelig å lese hva som stod på flere av pakkene, så jeg ante ikke hvilke produkter som er i dem og hva de inneholder Må få justert brillene tror jeg.

Rema og Apotek1 +++ opplyser godt om innholdet så da er det lett å sjekke ut hva produktene inneholder. Her må man faktisk fysisk ned på Kiwi å sjekke og det var litt tungvint når jeg ble beordret til å holde senga inntil luftveisinfeksjon er over.

Kiwi hadde visstnok en suveren stelleveske i pakkene i fjor, men den ser ut til å være fjernet i år. Det var synd.
Ja både i 2017 og 2018 hadde kiwi det
Begge mine søstre fikk den
Men ikke jeg i 2015 og nå har dem sluttet med dem igjen tydeligvis :yuck:
 
Jeg så den reklamen, men syntes det var veldig vanskelig å lese hva som stod på flere av pakkene, så jeg ante ikke hvilke produkter som er i dem og hva de inneholder Må få justert brillene tror jeg.

Rema og Apotek1 +++ opplyser godt om innholdet så da er det lett å sjekke ut hva produktene inneholder. Her må man faktisk fysisk ned på Kiwi å sjekke og det var litt tungvint når jeg ble beordret til å holde senga inntil luftveisinfeksjon er over.

Kiwi hadde visstnok en suveren stelleveske i pakkene i fjor, men den ser ut til å være fjernet i år. Det var synd.

Jeg har hentet:
Bind og truseinnlegg, ammeinnlegg, to type våtservietter, to type bleier, biteringer.
 
Back
Topp