Gratispakker

Oops number 5

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Julegavene 2019
flere her inne som har tenkt å helte ut disse gratispakken fra apoteket, rema 1000, kiwi osv???
 
Har tenkt ja, men syns det er litt tidlig enda :)
 
Ja, men det er vel ikke før 3 mnd før termin. Har og tenkt på name it pakken
 
Hvilke pakker finnes det? :p Jeg har tenkt å hente når jeg er i Norge i August/September :D
Vet om Kiwi, apotek1 og rema 1000. Og skoringen (som man betaler litt for)
 
Ja dem fleste har krav om at man ikke kan hente før tidligst 3 mnd før termin
Men greit p «planlegge» litt
 
Ja, men det er vel ikke før 3 mnd før termin. Har og tenkt på name it pakken
Ååå har nameIt og
https://www.nameit.com/no/no/ni/landing-pages/baby-box/
Ja dem fleste har krav om at man ikke kan hente før tidligst 3 mnd før termin
Men greit p «planlegge» litt
Joda :p Men jeg er såpass stor allerede, så kommer bare til å si at terminen er i November (siden jeg ikke får gå over tiden, og heller risikerer en tidlig fødsel, så har jeg ikke helt skrupler med det)
 
Anbefaler dere å ta ut alle som er. Er virkelig greit å få prøvd ut litt produker!
 
Hvilke pakker finnes det? :p Jeg har tenkt å hente når jeg er i Norge i August/September :D
Vet om Kiwi, apotek1 og rema 1000. Og skoringen (som man betaler litt for)

Tenkte også å hente ut noen pakker i begynnelsen av august når vi er i Norge en uke. Eventuelt kan man be noen i familien hente til en senere? Er nok siste gang jeg er i Norge før fødsel så... Er kanskje litt tidlig, men har synlig mage allerede så kanskje det går likevel. Må man ha bevis på hvor langt man er på vei eller?
 
Tenkte også å hente ut noen pakker i begynnelsen av august når vi er i Norge en uke. Er kanskje litt tidlig, men har synlig mage allerede så kanskje det går likevel. Må man ha bevis på hvor langt man er på vei eller?
Nei, man må ikke det. Men tror faktisk jeg blir innafor. Er i Norge i slutten av August og begynnelsen av september, og foreløpig termin er 1. desember ifølge tyske systemet, 4. desember for det norske :p
Og nei, de har ikke anledning til å kreve bevis på det, magen skal være godt nok
 
Tenker å hente ut rema og apotek1 sin iallefall. Syns de inneholder mye bra!

Synd nameit slutta. Varte bare rundt året med babypakker der da, det var jo nytt da jeg venta ettåringen min. Han bruker enda kosekluten som var med. :p
 
Back
Topp