tingeling1990
Glad i forumet
Kan mannen registrere seg og hente ut også eller er det fyfy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi gjør det Han har hentet apotek pakken og skal hente REMA sin ogKan mannen registrere seg og hente ut også eller er det fyfy?
Kan mannen registrere seg og hente ut også eller er det fyfy?
Føler ikke at vi er tyver fordi begge henter ut pakkene, er jo tross alt bare prøve produkter i pakkene føler jeg At ikke alle skal få tror jeg er liten sjanse her i storbyen ihvertfall, det florerer med både apotek 1 og REMA 1000Er ikke så mye moro i pakkene at vi gidder å gjøre oss til tyver for det er jo dumt hvis noen tar mange sånn at andre ikke får
Føler ikke at vi er tyver fordi begge henter ut pakkene, er jo tross alt bare prøve produkter i pakkene føler jeg At ikke alle skal få tror jeg er liten sjanse her i storbyen ihvertfall, det florerer med både apotek 1 og REMA 1000
Ja,det var litt sterkt, aldri i mitt liv stjelt noeVar nok et litt sterkt ord, fant bare ikke noe bedre men jeg mener faktisk at er det en til hver, så er det en til hver. Både økonomisk for bedriftene, men også ifht miljøet og å begrense "innkjøp" til det man trenger. Ble veldig inspirert av "Live redder verden...litt"
Er ikke så mye moro i pakkene at vi gidder å gjøre oss til tyver for det er jo dumt hvis noen tar mange sånn at andre ikke får
Det ligger link i første innlegg på denne trådenSniker fra mars. Hvor finner man å kan få den rema 1000 pakken ?