Gratis bleiepakker

Hvor har dere allerede fått pakkene fra? Og evnt venter fra?
Registrerte meg de fleste stedene, fikk eneste på apoteker, den ene smokken og nå kan hente fra REMA.
Men de andre har ikke hørt noe fra.

Venter på libero pakken, fått REMA og apotek pakke og smokk

Registrerte meg de fleste stedene, fikk eneste på apoteker, den ene smokken og nå kan hente fra REMA.
Kun fått fra Rema enda. Fått infomrasjon fra Apoteket at de snart sender meg kvittering for å hente pakken der, emn det var for nesten 3 uker siden, så har sendt de en purre epost :P

Jeg har nettopp bestilt smokk fra Mam i dag. Jeg gikk innpå MAM sin Facebookside på PC, og på venstre siden så sto det "Få gratis smokk" eller noe i den duren. Fylte bare ut informasjonen der og fikk bekreftelse at jeg snart skulle motta den :)
Gjorde det samme, og de var raske til å sende ut :)

Libero får en ikke hentelapp på før det er ca 8 uker til termin :)

Jeg har nettopp bestilt smokk fra Mam i dag. Jeg gikk innpå MAM sin Facebookside på PC, og på venstre siden så sto det "Få gratis smokk" eller noe i den duren. Fylte bare ut informasjonen der og fikk bekreftelse at jeg snart skulle motta den :)

Takk, det funket!:)

Nei, skrev riktig 10. Januar. Men jeg la det ikke inn før det var mindre enn 3 mnd igjen. Kan det være det?

Tuslet og hentet pakken på REMA 1000, så nå er det bare å vente på at storebror kommer hjem før jeg får åpne :p

Back
Topp