Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun fått fra Rema enda. Fått infomrasjon fra Apoteket at de snart sender meg kvittering for å hente pakken der, emn det var for nesten 3 uker siden, så har sendt de en purre epostHvor har dere allerede fått pakkene fra? Og evnt venter fra?
Registrerte meg de fleste stedene, fikk eneste på apoteker, den ene smokken og nå kan hente fra REMA.
Men de andre har ikke hørt noe fra.
Jeg har nettopp bestilt smokk fra Mam i dag. Jeg gikk innpå MAM sin Facebookside på PC, og på venstre siden så sto det "Få gratis smokk" eller noe i den duren. Fylte bare ut informasjonen der og fikk bekreftelse at jeg snart skulle motta denLinken til mam smokk, funker ikke
Gjorde det samme, og de var raske til å sende utJeg har nettopp bestilt smokk fra Mam i dag. Jeg gikk innpå MAM sin Facebookside på PC, og på venstre siden så sto det "Få gratis smokk" eller noe i den duren. Fylte bare ut informasjonen der og fikk bekreftelse at jeg snart skulle motta den
Libero får en ikke hentelapp på før det er ca 8 uker til terminHvor har dere allerede fått pakkene fra? Og evnt venter fra?
Registrerte meg de fleste stedene, fikk eneste på apoteker, den ene smokken og nå kan hente fra REMA.
Men de andre har ikke hørt noe fra.
Libero får en ikke hentelapp på før det er ca 8 uker til termin
Jeg har nettopp bestilt smokk fra Mam i dag. Jeg gikk innpå MAM sin Facebookside på PC, og på venstre siden så sto det "Få gratis smokk" eller noe i den duren. Fylte bare ut informasjonen der og fikk bekreftelse at jeg snart skulle motta den
Har du skrevet en annen termin da? Ikke fått min og eg er 28+3Jeg fikk lappen i postkassa denne uka. Var da 27+norn dager
Er det så sent den kommer?Libero får en ikke hentelapp på før det er ca 8 uker til termin
Er det eg har hørt av andre eg kjenner som er gravide og har termin i november/desemberEr det så sent den kommer?
KanskjeNei, skrev riktig 10. Januar. Men jeg la det ikke inn før det var mindre enn 3 mnd igjen. Kan det være det?
Oja mener jeg fikk den veldig sent sist. Men husker ikke nøyaktig når.Er det eg har hørt av andre eg kjenner som er gravide og har termin i november/desember
Ja veldig Rimi var veldig braKjedelig at både RIMI og Vitus Apotek ikke har lenger...
Rimi finnes ikke lenger. Alle rimi er nå coop.Kjedelig at både RIMI og Vitus Apotek ikke har lenger...
Rimi finnes ikke lenger. Alle rimi er nå coop.