Hvorfor ikke så lenge de spør ikke heheHer har de bare sett på mailen på apotek 1 og ikke registrert koden så jeg har henta 3 bokser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke så lenge de spør ikke heheHer har de bare sett på mailen på apotek 1 og ikke registrert koden så jeg har henta 3 bokser
Ligger veldig lite igjen i shoppen meb mulig å kjøpe bestikk og krus men må ha mye poeng. Kan være de.fyller på nytt snartLigger mumikopp og bestikk i shoppen? Jeg forstod det som at det er en gave man får for å melde seg inn?
Står det på siden til sparkjøp eller? Fant ikke heheSparkjøp så jeg akkurat hadde begynt med en liten gratis pakke De sender den til nærmeste postkontor.
Gratis, men fikk aldri velkomtsgavenNoen som har vært borti dette?
https://nestlebarnemat.no/min-nestle-club/hva-du-faar-med-min-nestle-club/
For meg fremstrår dette som helt gratis, noen med erfaring? Er jo i tilfelle veldig fin gave man får for å melde seg inn
Men er bare poeng man får gratis da.. Men du må ha fra 5000 poeng - opp til 25000 poeng for å få gave. 1000 poeng i velkomst gave er liteGratis, men fikk aldri velkomtsgaven
Ingen gave fra de Her heller.Gratis, men fikk aldri velkomtsgaven
Når eg meldte meg inn for snart 2 år siden skulle en få smekke fra sebra, fikk den aldri. Poengene er jo egentlig ikke gratis da du må kjøpe deres produkter for å då poengMen er bare poeng man får gratis da.. Men du må ha fra 5000 poeng - opp til 25000 poeng for å få gave. 1000 poeng i velkomst gave er lite
Eg meldte meg inn for snart 2 år siden og da skulle en få smekke, sendte de Mail og fikk heller aldri svar på denne. Ikke prøvd å bestille noe i poeng shoppen deres endaIngen gave fra de Her heller.
Apotek1 og Rema1000 sin kan du hente 3mnd før termin Så det er ca 27+1 Den siste får man rett før fødsel.Er det fra uke 25 og ut man liksom "har lov" til å hente disse pakkene, eller enda seinere? Klarer ikke helt å regne/tenke meg til nårtid det evt vil bli for min del.. annet enn at jeg er 25uker om 2 uker
Sant nok jeg fikk den smekken for 2 år siden jeg har så og si sluttet å kjøpe produkter hos demNår eg meldte meg inn for snart 2 år siden skulle en få smekke fra sebra, fikk den aldri. Poengene er jo egentlig ikke gratis da du må kjøpe deres produkter for å då poeng
Eg har bestilt i hvertfall, skal ha hente rema sin etterpå Hentet apoteket sin og venter på hentelapp til libero sinNoen som vet om andregangsfødende kan bestille pakker? Følte jeg hadde lest et sted at man bare kunne hente ut en gang.
Tror jeg har lest at det nå være 9mnd siden sistNoen som vet om andregangsfødende kan bestille pakker? Følte jeg hadde lest et sted at man bare kunne hente ut en gang.
Leste samme et stedTror jeg har lest at det nå være 9mnd siden sist