Ligger mumikopp og bestikk i shoppen? Jeg forstod det som at det er en gave man får for å melde seg inn?
Ligger veldig lite igjen i shoppen meb mulig å kjøpe bestikk og krus men må ha mye poeng. Kan være de.fyller på nytt snart
 
Hvordan får man hentet ut pakkene? Har fått mail med ordrenr fra rema 1000. Men skal jeg bare vise fram den mailen?? Hvordan vet han i kassa at ordrenr stemmer da?? :p

Kiwi er jo enkelt, der får man jo hentelappe liksom :p
 
Si navnet ditt på REMA
 
Er det fra uke 25 og ut man liksom "har lov" til å hente disse pakkene, eller enda seinere? Klarer ikke helt å regne/tenke meg til nårtid det evt vil bli for min del.. annet enn at jeg er 25uker om 2 uker :p
 
Men er bare poeng man får gratis da.. Men du må ha fra 5000 poeng - opp til 25000 poeng for å få gave. 1000 poeng i velkomst gave er lite
Når eg meldte meg inn for snart 2 år siden skulle en få smekke fra sebra, fikk den aldri. Poengene er jo egentlig ikke gratis da du må kjøpe deres produkter for å då poeng :)
 
Er det fra uke 25 og ut man liksom "har lov" til å hente disse pakkene, eller enda seinere? Klarer ikke helt å regne/tenke meg til nårtid det evt vil bli for min del.. annet enn at jeg er 25uker om 2 uker :p
Apotek1 og Rema1000 sin kan du hente 3mnd før termin :) Så det er ca 27+1 Den siste får man rett før fødsel.
 
Når eg meldte meg inn for snart 2 år siden skulle en få smekke fra sebra, fikk den aldri. Poengene er jo egentlig ikke gratis da du må kjøpe deres produkter for å då poeng :)
Sant nok :) jeg fikk den smekken for 2 år siden :eek: jeg har så og si sluttet å kjøpe produkter hos dem
 
Noen som vet om andregangsfødende kan bestille pakker? Følte jeg hadde lest et sted at man bare kunne hente ut en gang.
 
Fikk lov til å bestille:happy: var veldig praktisk sist, samlet alle de små kremprøvene i en ziplock-pose og hadde i stelleveska. Trengte heller aldri å kjøpe en eneste babyolje:p
 
Back
Topp