Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Blir det da spennende å få den selv?kan vi få se bilde av innholdet eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir det da spennende å få den selv?kan vi få se bilde av innholdet eller?
heheh jeg er bare nysgjerrig Men kanskje dumt å ødelegge om noen andre vil beholde spenningen.Blir det da spennende å få den selv?
Det jeg og tenkte på apoteket skulle de kun ha den koden man fikk bekreftet på epost. Så viste bilde av eposten. Men måtte sette en dato på registrering som var mindre enn 3 mnd til. Gjort det samme med REMA sin meb den kan jeg ikke hente før på onsdag. Så går fortere hos apoteket å henteheheh jeg er bare nysgjerrig Men kanskje dumt å ødelegge om noen andre vil beholde spenningen.
Spurte de hvor langt du var på vei ellerno? Og måtte du printe ut mailen? Eller var det nok å gi nummeret fra telefonen?
Fikk du melding at kan hente eller?Jeg fikk hentet ut Apotek1 sin i dag, 25+1
Gøy!!! Små gleder, men jeg syntes det er stas å snoke i pakken.
Ser det er litt avvik i forhold til hva som står på websiden skal følge med, men jeg er fornøyd!
Jeg fikk en email direkte etter jeg registrerte meg her babybox.noFikk du melding at kan hente eller?
Apotek1 sjekket ikke engang hentekoden min, jeg kunne hentet flere steder om jeg ville detNoen som har hentet babypakker?
Dele bilder?
Apotek1 sin kan hentes 3 måneder før termin.... er de nøye på dato eller kan jag hente tror dere? Uke 25 i morra
Sjekket ikkje min hellerApotek1 sjekket ikke engang hentekoden min, jeg kunne hentet flere steder om jeg ville det
Samme her, jeg spurte skal ikke hun ha kode nei trenger ikke sierApotek1 sjekket ikke engang hentekoden min, jeg kunne hentet flere steder om jeg ville det
Ser gratis ut, men de bruker vel informasjon du legger inn til statistikker og slikt..Noen som har vært borti dette?
https://nestlebarnemat.no/min-nestle-club/hva-du-faar-med-min-nestle-club/
For meg fremstrår dette som helt gratis, noen med erfaring? Er jo i tilfelle veldig fin gave man får for å melde seg inn
Har meldt meg på men har ikke fått noe ennå ang gave.Noen som har vært borti dette?
For meg fremstrår dette som helt gratis, noen med erfaring? Er jo i tilfelle veldig fin gave man får for å melde seg inn
Man må ha veldig mye poeng for å få gave å de har veldig lite i poengshopen.Noen som har vært borti dette?
Ligger mumikopp og bestikk i shoppen? Jeg forstod det som at det er en gave man får for å melde seg inn?Man må ha veldig mye poeng for å få gave å de har veldig lite i poengshopen.