Gratis bleiepakker

Blir det da spennende å få den selv? :p
heheh jeg er bare nysgjerrig :) Men kanskje dumt å ødelegge om noen andre vil beholde spenningen.

Spurte de hvor langt du var på vei ellerno? Og måtte du printe ut mailen? Eller var det nok å gi nummeret fra telefonen?

heheh jeg er bare nysgjerrig :) Men kanskje dumt å ødelegge om noen andre vil beholde spenningen.

Spurte de hvor langt du var på vei ellerno? Og måtte du printe ut mailen? Eller var det nok å gi nummeret fra telefonen?
Det jeg og tenkte :p på apoteket skulle de kun ha den koden man fikk bekreftet på epost. Så viste bilde av eposten. Men måtte sette en dato på registrering som var mindre enn 3 mnd til. Gjort det samme med REMA sin meb den kan jeg ikke hente før på onsdag. Så går fortere hos apoteket å hente

Hvis en har registrert for en stund siden, sender de e-mail /kode når tiden er inne eller?

Jeg fikk hentet ut Apotek1 sin i dag, 25+1 :D :D
Gøy!!! Små gleder, men jeg syntes det er stas å snoke i pakken.

Ser det er litt avvik i forhold til hva som står på websiden skal følge med, men jeg er fornøyd!

Jeg fikk hentet ut Apotek1 sin i dag, 25+1 :D :D
Gøy!!! Små gleder, men jeg syntes det er stas å snoke i pakken.

Ser det er litt avvik i forhold til hva som står på websiden skal følge med, men jeg er fornøyd!
Fikk du melding at kan hente eller?

I morgen kan jeg hente REMA pakken :)

Jeg tok bare en hvit en på alle, så jeg har hentet alle bortsett fra Libero sin for flere uker siden :P Libero sin hadde de ikke inne på Kiwi da jeg skulle hente, men har fått gavebeviset i posten!

Ingen som spurte hvor langt jeg var på vei så det var ikke noe problem, viste bare frem mailen jeg fikk :)

Fikk hentet babybox på Apotek1 idag :) Måtte vise kode. Skulle egentlig ventet til den 5. men ingen kommenterte det.

Her har de bare sett på mailen på apotek 1 og ikke registrert koden så jeg har henta 3 bokser :p

Jeg har kun fått epost at kvittering skal bli sendt ang. apotek1 pakken, men ikke fått noen kvittering :P #Utålmodig

Back
Topp