Grøt

Ja, jeg fant ut at de brødene jeg lager, egner seg ikke til babyer... haha... LITT kompakt :p Så det blir nok brød fra rema... Har kjøpt et middagsglass med lammegryte som jeg skal prøve i dag... :)
 
her har vi pirøvd med litt brødskive med leverpostei, lisjeklompen syns det var kjempe spennandes, likte det godt og tygde i vei ;)
no vil han helst smake på alt vi ete, og blir fort litt sinna når han ikkje får :p
 
her har vi pirøvd med litt brødskive med leverpostei, lisjeklompen syns det var kjempe spennandes, likte det godt og tygde i vei ;)
no vil han helst smake på alt vi ete, og blir fort litt sinna når han ikkje får :p

Sånn er lillegutt her og, og syns det er kjempe spennede når han får lov til å smake på det vi spiser! Her om dagen var det lapskaus, og han digga det. Kjempe gøy å spise av mamma eller pappa sin skje.
 
Ja sånn er det her også!;) Hver gang vi putter noe i munnen følger hun skikkelig nøye med, og strekker armene mot oss som om hun vil ha:p Som jeg har sagt tidligere,så vil jeg ikke gi søtsaker og slikt enda.. men jeg måtte bare la meg rive med i går, så hun fikk en mariekjeks! Så i går kveld satt vi ved siden av hverandre og spiste kjeks, hun fikk holde den helt selv og satt bare å smattet på den..såå stolt hu ble da!
 
Hehe Jaaa hun gliste fra øre til øre!:p så det var litt artig! men det får bli med den ene kjeksen :p
 
I dag fikk snuppa smake 3 små biter av en potetbåt. Hun var litt utålmodig, men da hun fikk en bit i munn satt hun leeeeenge og tygde :p
 
Ja sånn er det her også!;) Hver gang vi putter noe i munnen følger hun skikkelig nøye med, og strekker armene mot oss som om hun vil ha:p Som jeg har sagt tidligere,så vil jeg ikke gi søtsaker og slikt enda.. men jeg måtte bare la meg rive med i går, så hun fikk en mariekjeks! Så i går kveld satt vi ved siden av hverandre og spiste kjeks, hun fikk holde den helt selv og satt bare å smattet på den..såå stolt hu ble da!
Så koslig det hørtes ut, at dere satt ved siden av hverandre og spiste kjeks:)
 
Så koslig det hørtes ut, at dere satt ved siden av hverandre og spiste kjeks:)

Hehe.. Jaa, koselig på en fredagskveld det:D Gleder meg til den dagen hun står opp på morgningen og vil sitte under dyna med mammaen sin å se på barnetv:D
 
Ååååå. Nå begynte jeg også å glede meg til det ♡

Jaaa<3 det kommer til å bli superkoselig! Ser det skikkelig for meg.... iallfall etter idag, svigerinna mi (8år vel og merke :p ) kom bort til meg og bare omfangnet meg og strøk meg i håret.. så koselig!:D
 
Prøvde å gi han en bitteliten brødbit med leverpostei, men det kom bare ut igjen... Grøt blir det heller ikke mye av, og ikke middag. BARE frukt... Jeg blir så irriteeeert!!!! :p
 
Prøvde å gi han en bitteliten brødbit med leverpostei, men det kom bare ut igjen... Grøt blir det heller ikke mye av, og ikke middag. BARE frukt... Jeg blir så irriteeeert!!!! :p

Skal ikke være lett!:p
Det er bare forsette å prøve! Middagsglass er ikke en stor slager her heller.. eneste hun spiser av det er kjøttkaker i brun saus:)
 
Idag fikk han hjemmelaga gulrot og eplemos, det gikk ned, ALT! Må nok bare blande frukt og gr.saker, for å så ta mindre og mindre frukt :p
 
Gir dere MME 1 eller 2 nå? Leste på 2`er-pakka i stad at den ikke skal brukes som mme (?)
 
Jeg har gitt henne nr 2 en liten stund nå:p det er jo erstatning da.. så hva er det produsentet mener med at man ikke skal bruke det som erstatning?? hmm... hørtes merkelig ut.
 
Vi begynte med 2, men han fikk så vondt i magen, så vi gikk tilbake til 1.
 
Back
Topp