Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
her har vi pirøvd med litt brødskive med leverpostei, lisjeklompen syns det var kjempe spennandes, likte det godt og tygde i vei
no vil han helst smake på alt vi ete, og blir fort litt sinna når han ikkje får
Så koslig det hørtes ut, at dere satt ved siden av hverandre og spiste kjeksJa sånn er det her også! Hver gang vi putter noe i munnen følger hun skikkelig nøye med, og strekker armene mot oss som om hun vil ha Som jeg har sagt tidligere,så vil jeg ikke gi søtsaker og slikt enda.. men jeg måtte bare la meg rive med i går, så hun fikk en mariekjeks! Så i går kveld satt vi ved siden av hverandre og spiste kjeks, hun fikk holde den helt selv og satt bare å smattet på den..såå stolt hu ble da!
Så koslig det hørtes ut, at dere satt ved siden av hverandre og spiste kjeks
Ååååå. Nå begynte jeg også å glede meg til det ♡Hehe.. Jaa, koselig på en fredagskveld det Gleder meg til den dagen hun står opp på morgningen og vil sitte under dyna med mammaen sin å se på barnetv
Ååååå. Nå begynte jeg også å glede meg til det ♡
Hihi. Var godt du la til at hun var 8 årJaaa<3 det kommer til å bli superkoselig! Ser det skikkelig for meg.... iallfall etter idag, svigerinna mi (8år vel og merke ) kom bort til meg og bare omfangnet meg og strøk meg i håret.. så koselig!
Prøvde å gi han en bitteliten brødbit med leverpostei, men det kom bare ut igjen... Grøt blir det heller ikke mye av, og ikke middag. BARE frukt... Jeg blir så irriteeeert!!!!