Gråt dere?

ORIGINAL: Babelle

Nei, var altfor opptatt til det [8D]

var våt i øynene men gren ikke, tror det kom noen gledes tårer fra pappaen 

Med første mann gråt jeg med en gang.
Med nr 2 gråt jeg ikke med en gang var så sliten,men når det gikk opp for meg at hun ikke lagde lyd å de tok henne vekk
begynte jeg å grine,å da når jeg tilslutt fikk henne oppå meg kom tårene

Ja vi gråt begge to, i det vi hørte han skreik (omtrent før legen hadde fått han helt utav magen[&:])

Jeg gråt rett før han kom ut... av angst og redsel for babyen og meg selv, og det samme gjorde pappaen[:(][:(]Etter full narkose husker jeg ikke noe fra de to neste døgnene... og i lang tid etterpå gråt jeg av dårlig samvittighet...

Godt det har ordnet seg ja!!![;)][:)]

Nei, jeg hadde hundrevis av merkelige følelser i meg, men gråt ikke. Mannen derimot stor tuta [;)] Har aldri sett han gråte før dette. Må si det varmet [:)]

Jepp, begge to... I samme sekund som vi hørte han gråt. Og siden det har jeg grått av ingenting stadig vekk[8D]

Jeg gråt ikke da førstemann ble født, for da var jeg mest i sjokk.. Men med lillebror kom tårene trillende. Var så enormt glad for å få enda en frisk og nydelig duttebass.
Sambo hulkegråt begge gangene.

Nei, jeg gråt ingen av gangene. Altfor mye adrenalin i kroppen. Mannen gråt første gangen, men ikke andre gangen.

nei gråt ikke, vi var nok lettere sjokkskada begge to trur jeg.. glad jeg endelig var ferdig, men gubben skvatt da hu kom, han sa han hadde ikke venta at hu kom riktig enda, også syntes han at hu var såå stor[8D] han blei jo skikkelig fasinert, men så han hadde litt tårer i øyekroken da han kom inn igjen med hu etter at de måtte ta hu ut for litt oksygen... det var en stolt pappa det[:)][:)]  glemmer det aldri,,

Nei jeg gråt ikke. Sambo var ganske rørt[:D]
Gråten kom før han kom ut, da det gikk opp for meg at nå hadde jeg han snart i armene mine[;)]

Jepp, eg grein begge gangane..!

Med Ole Sebastian gren eg av redsel da dei sprang avgårde med han og me ikkje visste om han var i live eller ikkje, så grein eg av glede da det viste seg at han var i live!

Med Benjamin grein eg som ein unge av glede! [:)]

ja.

Ja! Hylgrein!!! [:D]

ORIGINAL: ¤Stumpen¤

Nei, gråt ikke etter egne fødsler, men kranene blir åpnet for fullt dersom jeg ser fødsel på tv el. lignende.

Samme her [8D] hehe.. tror ikke mannen min gråt heller, for han filmer ganske kjapt, kanskje for å avlede seg selv [8D]

Jeg sier på filmen : ALDRI MEEER [8D]  sånn ca 30 sek etter hun er lagt på meg[:-]

Ja.

gråt helt på slutten i det de dro han ut, pga de enorme smertene å panikken. sambo sa at det ikke var mulig å få kontakt med meg, det eneste jeg sa hele tiden var, få han vekk, få han vekk.. men kan ikke huske jeg gråt, bare så det på et bilde at jeg var så rød i øynene. sambo derimot, han gråt[:)]

Nei, verken jeg eller pappan..
Jeg vet ikke, tenkte ikke noe over det, var bare lykkelig og sliten! Men noe tårer kom det ikke!
Men nå, når jeg ser en fødsel på tv, daaaaa spruter tårene! [8|][:D]

Jeg var helt overbevist om at jeg kom til å stortute når gutten ble født, men det gjorde jeg ikke.
Bare gliste og var i lykkerus - grining var det siste jeg tenkte på, hehe.
Mannen gråt vel heller ikke, om jeg ikke husker feil.

Men har blitt ei skikkelig sippeguri, da. Og ser jeg fødsler på tv, så hylskriker jeg nesten [8D]

Ja, og det er vel en av de få gangene jeg har sett sambo gråte..

Back
Topp