Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja, jeg gråt. Men husker ikke om det var av glede eller fordi jeg var glad alt var overstått å gikk bra..(hasteks), men kanskje det var begge deler? [:)]
Når vi hørte skriket, så rant tårene hos oss begge[:)] Når mannen og lillepia gikk ned for veiing,måling og sånn, å jeg ble trilla på oppvåkninga(akutt ks) så flomma noe over meg og jeg skalv ukontrollert og storgråt, å sa: De tok ut en baby, de tok ut en baby noen ganger![8D]
Jeg gråt og gråt.. Var både lettet, glad og STOLT. Barnefar gråt ikke, men jeg så på øyne hans at han var lykkelig..
Åå, får tårer i øynene av å tenke på det[:D]
jeg tuta ikke liksom, men det kom noen tårer. Hvertfall de to første gangene. Den siste gangen var jeg mer overrasket over at hun var så liten[:D] Var 600 g mindre enn de to andre og fullgått[:)]
Litt tårer mener jeg å huske at det var. [:)]
Pappaen var ikke tilstede under fødselen, men han gråt ikke når han fikk se sønnen sin 12-13 timer etterpå. Men han var jo kjempestolt da! [:)]
1: Gråt ikke. Var bare så ufattelig stolt og full av kjærlighet og undring over at han var så perfekt og ferdig, på tross av sine små 370 gram..
2: Gråt heller ikke.. var bare sååå sinnsykt letta for at det var ferdig.. distanserte meg litt fra hele ungen.. de løp jo ut med henne og vi visste jo ingenting hvordan det ville gå med henne.. (født i uke 28).
3: Hadde jeg sett for meg at NÅ kom jeg til å gråte.. hun skulle få komme opp på brystet mitt.. endelig skulle jeg få oppleve det! meen.. kom noen få tørre tårer, men ikke noe mer, var bare så glad for å være ferdig med de vonde pressriene. :)