Gråt dere?

Ja, men tror tårene trillet like mye på pappa'n [:)]

pappan gråt.
jeg var for utslitt til å gråte, lå bare og rista og klappa tenner

Gråt en del ja. Ble rett og slett litt glad for at smertene var borte og jeg var ferdig.[:)] Var litt overveldenes..(er det sånn det skrives?) 

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Ja, både jeg og sambo. Var det største vi noen gang har opplevd - umulig å holde tårene tilbake[:)]

Jeg gråt, men fordi jeg uten å få en eneste ri måtte i akutt hs å var ikke klar for det 5 uker før termin.
Når jeg våkna opp fra narkosen derimot stod sambo med tårer i øya og fortalte om nydelige prinsen
vår, mens jeg var helt høy og dopa på drugs og bare gliste og registrerte ingenting [8D]

Ikke første gang, da var jeg så sliten etter en lang og traumatisk fødsel at jeg var helt i kjelleren. Ikke visste jeg om gutten min levde med en gang heller, så jeg hadde vel egentlig stengt av følelsene helt akkurat da. [&o]
Jeg gråt noen timer senere da, da jeg endelig fikk se ham.  

Med andremann gråt jeg av glede da han ble tatt ut av magen min.

nei, men jeg gråt av smerte før han kom ut [8D] og av fortvilelse etter 2 mnd med hyling..

ORIGINAL: honning84

Tror vi var like sjokkskadet begge to så ingen tårer her...[:)]

Nei jeg gjorde ikke det - og det overrasket både meg og mannen [:D] Jeg er egentlig en grinedame - kan grine av barnetv eller dynastiet (fakta [8D]), men tror jeg var så lettet over at hun ENDELIG var kommet ut at jeg ikke kom på at det gikk an å grine [:D][:D]

Kom noen tårer både her og hos pappaen :)

Jeg gråt som en foss.
Vi trodde vi kom til å miste henne og det å få den vakre skapningen opp på brystet etter haste ks var helt magisk.

Nei, jeg var bare så sliten... begynte å gråte etter 1 time mens Malene lå oppå meg og jeg fortsatt ble sydd. da gikk det opp for meg at jeg var blitt mamma [:)]

Med første så gråt samboeren min litt. Ikke jeg. Jeg felte et par tårer da han skulle mates første gangen bare.

Med andremann gråt jeg masse. Men ingenting i forhold til mannen. Han hulket av glede. Og jeg ble litt ille til mote, for han har aldri grått foran meg[8D]

ja, jeg stoooor tuta [8D]

Nei jeg gråt mye før han kom ut pga haste snitt hehe, men når han var ute da senka freden seg. Sambo var skikkelig rørt men gråt ikke[:D]

Jadaså, neidaså. Gråt ikke da jeg fødte, men NÅ gråter jeg. Slutt daaa.. [:D]

her ble det ks, og i det jeg hørte snuppa grine kom tårene strømmende, FOR et sterkt øyeblikk

Gråt ikke, men det kom noen gledes tårer [:D]

Back
Topp