GRØNT LAG, Slankekrigen!!

blingbling skrev:

Nnem skrev:
Så flinke vi er

Jeg selv håper på nedgang neste uke og skal jobbe hardt for det på vekta. Får bare spise bra de neste dagene, hos meg pleier det å vises på vekta tors/fred. Bestemte meg for å måle magen her om dagen, har lenge følt at den har blitt noe mindre og som jeg hadde rett. Jeg har mistet ca 3 cm fra magen Så nå er det vel minus 15 cm

Lykke til med riktig spising:)
3 cm til fra magen er superbra!!! :)

Ta mål skal jeg også gjøre til helga.. Er en stund siden sist.. Blir spennende....

Ja, ble overrasket selv. Hadde planer om å egentlig vente til - 15 kg.

Travelt på jobb i dag, så har nesten løpt i gangene. Ble ikke nok mat i går og så det virkelig på vekta i dag. Spist mer i dag og håper på noe positivt på vekten i morgen, Kjenner jeg gleder meg til helgen nå. Blir så sliten av å våkne kl 06 hver dag.

Mistenker at lillebror ikke tåler melk så godt. Han har hatt noen skikkelig funky bæsjebleier i det siste. Egentlig hatt det en stund, så jeg bestemte meg for å fjerne melken fra kosten hans i går.  I dag har han nesten ikke hatt bæjebleie. Bestilt time hos lege nå og skal få han testet mot div jeg nå. Han har tidligere reagert på laks også.

Hva er deres planer for helgen da?

Hei jenter:)
Har ikke hatt tid til å være her inne de siste dagene. Jobb og styr.. I dag har sambo reist på hyttetur på Hardangervidden, så Jacob og jeg er alene i helgen:)
Fra lørdag til søndag skal han til svigers, for jeg skal i utdrikningslag, så trenger vel ikke å si at jeg er litt spent på vekten på mandag:p Hehe.. Litt redd for hva det utdrikningslaget kan føre med seg! Men jeg gleder meg veldig, og det blir nok en kjempefin og morsom dag:D

I dag har jeg forresten tatt ut spiralen, så nå er jeg veldig spent på hvordan første pp går! For å si det sånn blir det en del "trening" i neste uke;) Haha..
Har veid meg i dag, og det ser foreløpig ikke veldig bra ut. Vet ikke hvorfor egentlig, kanskje for lite mat? Kanskje jeg har vært så spent på denne dagen, og fjerningen av spiralen? Vet ikke, men det var i allefall en del i +:/

er spent på om det blir noe nedgang på meg denne uken. sliter litt med depresjon så det er lett å falle til fristelsene med godteri og det har skjedd i dag desverreprøver å la være men sliter ekstremt i dag. men får krysse fingrene

shit jenter. Jeg har vært sykt dårlig form de siste dagene. Hadde migreneanfall på torsdagskveld, varte heldigvis bare en time. I går kveld var jeg kvalm hele kvelden og vondt i hode. Svimmel og vondt i hode i dag. Er faktisk nervøs for at jeg er gravid igjen. Jeg har jo en på 8 mnd og ei på 2,5 så jeg er IKKE klar for en til. Gutten var heller ikke planlagt. Men nå går jeg jo på minipiller så da skal det jo mye til. Uansett skal jeg ta en test, blir så altfor nysgjerrig av å gå sånn å lure.

Tok en test og var ikke gravid. Heldigvis, men kjente meg litt skuffet likevel. Var kvalm i hele går kveld også. Kanskje jeg får tilbake mensen da, sist jeg var i sånn form var jeg jo gravid.

Det gjør ingenting, GreteRenate! Trist å høre at du har det vanskelig, og håepr du får det bedre snarT! En god klem til deg:)

Og håper du også er i bedre form, Oioi:)

Jeg er sliiiiiiten i dag! Var i tidenes utdrikningslag i går!!! Har forsåvidt bare vært i det, men det var kanonmoro:D Skulle vært utdrikningslag oftere:P Hehe..
Var i seng halv 6 i dag tidlig, etter å ha vært på farten siden 10 i går tidlig! Det var skøyter, sexy dansing, spa, dildoparty, byen, Hells Angels og myyyyyyyyyyye latter og moro:D Fy fader!

Så er spent på vekten i morgen:P Huff.. Hehe..

Nå ligger jeg i sofaen å venter på at guttene mine skal komme hjem<3
Sambo hr vært borte siden torsdag, på fjelltur, og Jacob har vært hos svigers i natt! Blir godt å få de hjem:D
Skal ikke gjøre noen verdens ting i dag, og håper ejg får i meg noe mat.. Litt fyllemage og uggen, men ikke dårlig egentlig. Måtte jo ta den litt ut i går, for satser på at det var siste gang på i minst 1 år:D

Har dere andre hatt en fin helg da?

Vi har hatt en ganske fin helg.
Hadde en barselrunde besøk i går. Vi kjenner 3 par som har født, så da tok vi en liten lynvisitt hos dem alle og leverte gaver
Innimellom der hadde vi shopping og vi endte med å spise middagen ute på resturant. Klarte å holde meg til kostholdet så det var bra.

I dag har vi tatt med ungene på tøyenbadet og vi koste oss der noen timer. Nå er det bare slappings resten av kvelden og jeg skal straks begynne med middag, som blir søndagsfrokost

Vektmessig, så håper jeg på nedgang i morgen, men vet faktisk ikke. Så da får jeg bare håpe at det går de grønnes vei uansett. Siste innspurt jenter

Var så nervøs for veiinga i dag, vært lite fokus på sunnhet denne helga. Er fremdeles i rar form. Ikke ordenlig syk. men svimmel hele dagen, kvalm og vondt i hodet om kveldene. Men vekta i dag viste -0,3 kg. Så da er jeg fornøyd. Merker det også godt på klærne mine for tiden og det er så herlig. Kjenner det også på rumpa og hoftene. Er jo diverse bein jeg ikke har kjent på ei stund. Det er motiverende da. Håper alle får oppdatert i dag å, vi har ingen å miste!

JIPPI en nedgang på 100gjeg fryktet oppgang så er KJEMPE glad akkurat nå men er veeeeldig spent på hvor vi havner på resultatlisten denne uken. frykter at jeg ryker ut om vi kommer på siste

Heihei jenter:)

Jeg forsov meg i dag, og rakk ikke veie. Men veide i går, så melder inn den vekten og håper det går greit!
Var 76kg i går, oppgang på 0,7 kg og +0,92%:/ Kjedelig, men forventet!!

Håper dere er superflinke i dag, slik at jeg ikke ryker:/

Vært en del jojo med vekta denne uken, men dagens vekt sto stille i forhold til sist uke. Er glad jeg ikke har gått opp hvertfall

Ser at Christine88 er her inne og da mangler vi fra 1

Hei

Jeg har gått opp!! Skikkelig også :( :( Er nok en del væske, for har flydd mye på do i dag. Pluss eggløsning som kan slå ut slik at jeg samler væske.

Æsj, nedtur...

Ikke stygt ment jenter men tror nok vi ligger litt dåli an denne uken :-/. Tror nesten at vi får krysse fingrene for at vi ikke blir sist! Vi gjør det bedre neste uke:-)

Det gikk desverre ikke vår vei denne uken jenter:-( og vi mistet desverre vår kjære camilla fra laget:-(

hva skjer nå da tro. Siden camilla var ukens superslanker forrige uke er hun immun. Synd vi kom på sisteplass. Men jeg er klar for ny innsats denne uka, og håper fremdeles ingen på vårt lag ryker.

Æsj, så kjedelig:( Men allikevel helt greit! Har vært med i 3 kriger nå, og på de to første kom jeg videre til finaleukene, og jeg har gått ned 20 kg og er utrolig stolt av min egen innsats! Har jo noen få kilo igjen, men de har jeg bestemt meg for å ikke stresse med! Er litt lei slankingen nå, og kommer til å jobbe mer med å holde vekten nede nå!

Og jeg har veldig mye annet i tankene om dagen, blant annet prøving på nr to! Har el mellom onsdag og ferdag, så ikke merkelig nok blir en del av tankene mine dratt mot det istede for slanking!

¨Tusen takk for noen flotte slankeuker med dere, kjære grønninger! Og masse masse lykke til videre på veien nedover:D Måtte den beste (grønning) vinne hele krigen:D:D:D

Det var synd du måtte gå Christine, men lykke til med prøvinga. Vi må få en oppdatering når spiren sitter

Har faktisk skeiet ut litt i dag, uff uff. Men en ny dag igjen i morgen.

Så kjipt at vi mistet deg Christine88. Du får ha lykke til med prøvingen, spennende da, må få høre!

Har skeiet ut i dag jeg også Nnem. Crispo, det var godt da. Var helt sykt ivrig på noe godis. Skjønner ikke hvorfor jeg er så svak for sjokolade, det er egentlig helt villt. Hadde ingenting i huset så da tok jeg lillegutten i vogna og gikk til foreldrene mine, som var på jobb, låste meg inn og hentet crispo. Er akkurat som en narkoman, gjør hva som helst...

Hvordan er det med resten av grønningene? Motivasjon på topp?

Dumt vi mistet deg Christine88:-/ men masse lykke til med prøvingen:-) må holde oss oppdatert:-) Nnem og *OiOi*: er dere vanligvis strenge med dere selv? Jeg synes det er helt greit å skeive ut en gang iblant for jeg er så svak for sånt at jeg har ikke klart å holdt ut med å være streng mot meg selv.:-)

Back
Topp