GRØNT LAG - slankekrigen

Så flinke dere er jenter!
Her har det vært en uke med mens, 0 trening og spist mye jeg ikke skulle.
Så da kan jeg bare juble for at vekta viste det samme som sist, for jeg hadde forventet en god oppgang.
Så denne uken har jeg bidratt med hele 0 gram [8D][:'(]

Så bra det ikke ble opp eLLe*meLLe![;)]

ORIGINAL: Fru Lettrørt

ORIGINAL: Nnem

Jeg klarte målet. Gikk ned 1,2 kg.

WOW! Du er rå!!![:D]

Jeg er faktisk fornøyd. Veide 100 gram midre i dag enn for en uke siden. Trodde jo at jeg kom til å smelle på 1 kg opp, så 100 gram ned er himmelen for meg i dag![:D]
Takk[:)]

Eg blir gael!
Vil kje under 70!
nå vege eg 70,1 kg
Nå har eg mensen o da, + det va bolle søndag i går! [:-] . DAAAAH!
E egentlig fornøyd med 70 o, så e vel derfor eg e såååå lite motiverte! [:-] , pluss eg jobbe så møkje, så har jo kje tid te regelmessige måltider og trening [&o][8D]
Men prøve så gått eg kan å henga itte, Vil kje gi meg! [8|]

Det er fortsatt flere uker igjen, så ikke gi opp. KOM IGJEN

Jeg syns det er så fint at vi har EN tråd å forholde oss til jeg[:D]
Så lettvint og oversiktelig[:D] For meg emd gullfiskhukommelse er det veldig fint å kunne se hva som har skjedd før uten å måtte lete gjennom mange tråder[8D][:D]

skulle visst veid me igår istedet[:'(] fikk mensen inatt... så da gikk e opp i vekt istedetfor ned[:'(]

E he jo ingenting å tilføye laget føle e, ikke noe fremgang på flere uker[:(]

ORIGINAL: summer82

skulle visst veid me igår istedet[:'(] fikk mensen inatt... så da gikk e opp i vekt istedetfor ned[:'(]

E he jo ingenting å tilføye laget føle e, ikke noe fremgang på flere uker[:(]
Hva med å skrive ned det du spiser? Kanskje du spiser for mye eller for lite? Jeg gikk også en del opp i begynnelsen, men nå har det snudd.
Man må ha tålmodighet overfor seg selv og det kan være vanskelig, men jeg håper du ikke gir opp. Stor klem til deg[:)]

Heisann. Ganske fornøyd med reultatet. Håper det går like bra/bedre neste uka[:D] Har trent hver dag og spiser bra. Men til helga skal guttungen feires lørdag og søndag, så da kommer jeg nok til å slite litt :-( Men skal jobbe beinhardt fram til da[:D]

off denne uka er ikke så bra, fikk mensen igår så er helt oppblåst og gått opp i vekt[:'(] men satser på at når mensen forsvinne bli ting ved normalen igjen... spise iallfall sunt og regelmessig no også sjøl om e he lyst på ALT e ser[&:]

Går med alle dere andre flinke damene da?

ORIGINAL: Hege og Chris

Din uke da Nnem?

Har mensen denne uken, men har fulgt dietten som jeg skal. Prøvde å snikveie meg i dag, men det var midt på dagen så jeg gikk fort av igjen. Håper jeg klarer å følge dietten nogenlunde likt resten av uka. Men lurer egentlig på om jeg har gått over til ketolyse. Jeg teller ikke karbo, men jeg har begynt å spise enda mindre karbo enn det jeg pleier. Så lurer på om jeg skal kjøpe inn stics for å sjekke. Kan man kjøpe det på Meny?

Spennende det. Men uansett så har du jo funnet det som funker for deg[:D]

I dag var jeg på Bailin igjen og tok mål, siden jeg begynte har jeg mistet 51cm, så nå er jeg en halvmeter mindre

ORIGINAL: summer82

off denne uka er ikke så bra, fikk mensen igår så er helt oppblåst og gått opp i vekt[:'(] men satser på at når mensen forsvinne bli ting ved normalen igjen... spise iallfall sunt og regelmessig no også sjøl om e he lyst på ALT e ser[&:]

Går med alle dere andre flinke damene da?

Er utrolig bra at du klarer å følge sunmat slavisk i den uka, her skeia jeg ut [&o] så hardt å holde seg da mensensuget kommer. Så utrolig imponert av deg[:D]

ORIGINAL: Hege og Chris

Spennende det. Men uansett så har du jo funnet det som funker for deg[:D]

I dag var jeg på Bailin igjen og tok mål, siden jeg begynte har jeg mistet 51cm, så nå er jeg en halvmeter mindre

Shit! Så bra[:D] Skal måle selv på mandag. Måler bare 4 steder.

Back
Topp