GRØNT LAG - slankekrigen

ORIGINAL: Fru Lettrørt

yey! I går kom mennen hjem med ny kjøkkenvekt, så nå kan jeg slippe å gjette hvor mye ting veier[:D] Skal bli gøy å følge med på brødskivene og frokostblandingene[:D] Fin hobby dette slankegreiene[8D]

hehe, jeg gruer meg litt til dette med veieng og telling jeg[&:]
skal begynne så smått neste uke, men tenker at det kommer til å ta såååå mye tid!!!

neeeeei, såysjukå e komt her, spydd i heila natt! -_- nei og nei og dobbel neeei. har kje tid te detta eg [:'(]

Oi, taaakk[:D][:D] Så ikke før nå at jeg var lagets superslanker[:)][:)]

Føler faktisk det er "Lett" denne gangen, å trene og spise sunt. Håper det fortsetter sli[:D][:D]

Skal på zumba en time etterpå, deretter er det 1.5 time pause, så 2 timer klatring[:D][:D]

Dette blir deilig!

ORIGINAL: *ÅsLe*

yey! I går kom mennen hjem med ny kjøkkenvekt, så nå kan jeg slippe å gjette hvor mye ting veier[:D] Skal bli gøy å følge med på brødskivene og frokostblandingene[:D] Fin hobby dette slankegreiene[8D]

hehe, jeg gruer meg litt til dette med veieng og telling jeg[&:]
skal begynne så smått neste uke, men tenker at det kommer til å ta såååå mye tid!!!

Det går veldig av seg selv syns jeg, men så er jeg ikke nasi[8D] Kommer ikke til å veie varmmat f.eks. Man kommer fort inni det og trenger ikke veie hver minste lille ting. Jeg har bare gjettet vekta i ei uke og har ikke bommet så alt for mye, så det skal gå så bra![:D]

ORIGINAL: *Evyus*

neeeeei, såysjukå e komt her, spydd i heila natt! -_- nei og nei og dobbel neeei. har kje tid te detta eg [:'(]

Uff da! Håper det går lynraskt over!!

ORIGINAL: *Evyus*

Masse god bedring[:)]

Da ble det en time styrke igjen i dag, hun instruktørn var syk så da steppa trenern inn og tok en styrkeøkt. Så kan si legga mine skriker om nåde nå[:D]

Har hatt en intens runde på ministeppen i dag (eller jeg har hatt to egentlig[8D]). Kjørte på med 500 stepp på 5,5 minutter[:D] Har så dårlig kondis at jeg pesa i sikkert 10 minutter etterpå og var svimmel[:-][8D] Men det kan jo bare bli bedre!

Så dagens mål med 1000 stepp er gjennomført[:D]

Har hatt en intens runde på ministeppen i dag (eller jeg har hatt to egentlig[8D]). Kjørte på med 500 stepp på 5,5 minutter[:D] Har så dårlig kondis at jeg pesa i sikkert 10 minutter etterpå og var svimmel[:-][8D] Men det kan jo bare bli bedre!

så flink du er da! har du sånn steppmaskin da? sånn uten "armer"? :P

ORIGINAL: verteline

så flink du er da! har du sånn steppmaskin da? sånn uten "armer"? :P

Ja, en sånn liten sak jeg står på uten armer[:)]

Hatt ei beinhard treningsøkt no på treningsstudio med ei venninne, å dæven det kjennes no!!!
Men tror nok det kjennes mer imorgen[8D] Men gjør jo så godt etterpå. Spent på om jeg går ned noe i det hele tatt denne uka, spiser sunt og regelmessig så ikke mer jeg kan gjør føler jeg....

ORIGINAL: Hege og Chris

Ha en flott torsdag alle sammen[:D]

Takk, det samme til deg [:D]

Skal vi lage en egen veietråd og fortsette å skravle i denne? eller skal vi bare ha det slik som nå?

For meg er det helt det samme, vekta e jo på de 2 første sidene, så synes ikke det er vanskelig å finne det, så jeg er med på det som andre vil[:)]

For meg er det helt det samme, vekta e jo på de 2 første sidene, så synes ikke det er vanskelig å finne det, så jeg er med på det som andre vil[:)]

jeg er enig med deg, men bøyer meg i støvet for andre[;)]

ulempen med egen veietråd er at den forsvinner i løpet av uken!

Ja og denne er vi jo innom flere ganger om dagen[:)]

Jeg er endig med dere![:)]

Ha en flott torsdag alle sammen[:D]

Takk, takk[:D] Håper det blir en dag hvor vekta beveger seg nedover[:D]

Hvordan har tordagen vært jenter?

Vi har vært i metro lekeland i dag[:D]
I kveld skal jeg på dansemix[:D]

Back
Topp