GRØNT LAG - slankekrigen

ORIGINAL: Nnem

Jeg er også veldig realisktisk. Om det så er 100 g jeg har slanket bort, så er det faktisk 100 g mindre på vekta.

Veldig godt tenkt! Tusen takk for at du sa det, for det er jo så utrolig mye bere å ha gått ned 100 gram enn å ha lagt på seg 100 gram[:D] Trengte den akkurat nå, for jeg føler ikke at jeg har gått ned så mye akkurat...

ORIGINAL: *ÅsLe*

Nå er innboksen tømt så nå er det klart for oppdateringer på vekta deres i morgen:)
Gleeeder meg[:D]

gruuuuer meg :P hååååper at jeg har gått ned å ikke opp!

nå er mandagen her!! håper på maange smilefjes[:D][:D][:D]

Dette skal gå bra jenter[:D]

ORIGINAL: *Evyus*

eg e kjempe fornøyde, - 1,2 kg [:)]

WoW! Det er knallbra!!!! Du har vært superflink!

Her kan jeg ikke skryte av så mye, men ned er ned[8D] 0,3 kg på meg.

ORIGINAL: Fru Lettrørt

ORIGINAL: *Evyus*

eg e kjempe fornøyde, - 1,2 kg [:)]

WoW! Det er knallbra!!!! Du har vært superflink!

Her kan jeg ikke skryte av så mye, men ned er ned[8D] 0,3 kg på meg.

Tusen takk! [:D] e så gla eg fekk bli med på detta, blir så motiverte, får må støtta lage våras! [:)]

DET E BRA!!! , så lenge du går ner, så e det SUPERT! , flinke du o [:)]

Uff, håper jeg ikke blir stemt ut. Har gått opp 0,5 kg denne uken.
Skylder på mensen. Har gått ned mange cm.

Bare ned 700 gram!
Det går så seeeeeint!

Men jaffal ikke opp [:)]

I hovedinnlegget, er det mulig at vi der ved hver deltaker kan skrive hvilken metode de bruker for å gå ned i vekt?
Synes det er greit å se de som går ned lite/ mye, hvilken metode de bruker [:)]

Jeg har egentlig ingen metode, spiser bare fornuftig, trener, ikke noe snop [:)]
Men om vekta går like sakte så må kanskje noen fler kraftige tiltak til [8D]

gått ned 0,9kg på i uke no å e super fornøyd igrunn[:)]

edit: i forhold til sykdom hele uka å ikke fått trent noe som helst så er jeg fornøyd med 900gram[;)]

ned 900 gr... har vært en hektisk uke å bare fått trent 2 dager.. så jeg er fornøyd.... på 2 uker har jeg ått ned 8,5 cm på magen[:D]

Flinke dere er jenter!
Jeg gikk ned 1.3 kilo denne uka[:D]

900 gram ned her også, fornøyd med det.[:)]

Kanskje vi også skulle laget oss en tråd per uke for å skrive, slik som de andre lagene har? Så slipper vi at denne blir så lang. Kanskje laga en egen tråd der vi kun skrive vekt/vektendring også?

Fy steike dere har vært flinke!![:D]

ORIGINAL: *Solsikke*

Kanskje vi også skulle laget oss en tråd per uke for å skrive, slik som de andre lagene har? Så slipper vi at denne blir så lang. Kanskje laga en egen tråd der vi kun skrive vekt/vektendring også?

Jeg syns det er koselig å ha alt i en tråd, men bøyer meg for flertallet hvis det skulle være noe annet[:D]

Jeg syns det er koselig å ha alt i en tråd, men bøyer meg for flertallet hvis det skulle være noe annet[:D]

Var bare ett forslag, tenkte det var mer oversiktelig.[:)] Men på den andre side så slipper vi mange tråder dersom vi bare har denne da..

Var bare ett forslag, tenkte det var mer oversiktelig.[:)] Men på den andre side så slipper vi mange tråder dersom vi bare har denne da..

Jeg har tenkt at man slipper å holde styr på mange tråder og de fleste av oss har vell sine prsonlige vektinllegg på de 2 første sidene!
Men jeg har ikke noe imot å lage en ny tråd

så kom med meninger![:D]

et forslag er en ny vekttråd og denne som skravle tråd?

Back
Topp