GRØNT LAG - slankekrigen

ORIGINAL: *Solsikke*

Jeg har veiedag fredager så jeg kommer til å veie meg da, og legge inn den vekta på mandagen. Om det er greit?[:)]

da kan vi jo ikke vite vektnedgangen?
eller du har kanskje veid nå fredag som var også?

ORIGINAL: *ÅsLe*

Jeg har veiedag fredager så jeg kommer til å veie meg da, og legge inn den vekta på mandagen. Om det er greit?[:)]

Ja veide meg nå fredag som var og idag igjen. Var 78,7 kg på fredag og hadde gått opp[&o] til 79,5 kg idag.
Kanskje jeg bare skal bytte veiedag, blir enklere det..

Ja veide meg nå fredag som var og idag igjen. Var 78,7 kg på fredag og hadde gått opp[&o] til 79,5 kg idag.

om du tar fredager så er det iorden så lenge du legger inn på mandager![:D]

om du tar fredager så er det iorden så lenge du legger inn på mandager![:D]

Da gjør jeg det, synes det er litt motiverende å veie seg fredag. Holder igjen på spisinga i helga da. [:)]

Startvekt 10.01.11 106,5 (huff bra d skal vekk)
Uke 1 105,6 (men har masse vann i beina, så masse at når jeg trykker får jeg avtrykk i foten)
Uke 2 105,2
Uke 3 104,7
Uke 4
Uke 5
Uke 6
Uke 7
Uke 8
Uke 9
Uke 10

God Morgen Grønt lag

Hva bringer dagen deres? hva skal dere trene og hva skal dere spise/ikke spise?
Stå på alle dere flinke jenter, dette her skal vi vinne[:D][:D]

HUSK: å send meg en pm med ny vekt! (jeg skal ikke legge ut vekta, men må ha den for å få total vekt!)

Ha en suuuuper grønn dag[8D]

God morgen!!![:)]

Har tatt meg en Go`morgen Yoghurt til frokost. Skal på kafe men har kun tenkt å drikke kaffi, skal kjøpe en Nutrilett bar og ta med. Til middag blir det fiskegrateng, poteter og grønnsaker.
I kveld skal jeg på step, da er det 50 minutter med step og 30 minutt med styrke og uttøying. Deilig!![:)]

Så da blir det enten en shake eller knekkebrød til kvelds.

Ha en fin dag alle sammen.[:)]

Heisann

Vedig støl etter i går ja, så for se om jeg bare går meg en tur eller om det blir 1 time på treningstudio i kveld.

Vet ikke helt hva jeg skal spise enda, men blir nok noe egg og noe sånt[:D]

Ha en flott dag alle sammen[:D]

Jeg er kjempenysgjerrig på hva deres slagplan for å gå ned i vekt er??[:D]

Her har dagen vært litt lettere idag enn igår[:)]
Gått en to timer lang tur, spist sunt, å regelmessig å føler litt mer at dette skal ee mestre. helt til kvelden kom d e jo da man gjerne trykker inni trynet[&:]
Men skal heller spise youghurt og slikt istedetfor d gamle e pleide trykke inn...

i dag har vært en stress dag.. vært på dås samtale.. vannleksajse problemer i hele huset osv.. DRITT DAG...

nå er d snart tid får kvelds mat :D nammi nammi.... skal trene 30 days shred etter på... jeg kjører lavkarbo jeg da. begynte får en uke siden.. å tok av mange cm.. 5 cm på lår foreks.. fikk sjokk.. [:D]

God kveld. Går på lavkarbo og går turer med vogna. Tenker å begynne med 30 ds etterhvert.

ORIGINAL: Fru Lettrørt

Jeg er kjempenysgjerrig på hva deres slagplan for å gå ned i vekt er??[:D]

min plan er å starte med en nutrilettdiett. kun supper og shaker i ca 2 uker for så å supplere med litt barer, smoothies, knekkebrød, yoghurt+++ (1-2måltider uten nutrilett) i noen uker.
og så mer og mer over til vanlig sunn kost, med lite kalorier.

jeg er på min 8 dag med kun nutrilett, skal ha 5 slike til dagen, men i dag har jeg bare hatt 3 og hadde sååå lyst på noe annet i kveld[&:]
så da tok jeg meg en yoghurt med litt korn i og en banan[:o]

er veldig bestemt for å klare meg igjen i morgen med kun nutrilett!

Min plan er sunt kosthold og mosjon. Har gått ned 6 kg siden oktober slik. Det går ikke så fort men det er noe jeg kan leve med. Har ikke noe som er nei-mat. Var litt for glad i sjokolade da jeg var gravid, så det er grunnen til at jeg gikk opp.

har hatt en grei dag, men nå er jeg drit sulten :S
pleier jo ikke spise etter kl 21.. me har fremdeles masse kalorier å gå på i dag, er d greit om jeg tar en skive?..:S

ORIGINAL: verteline

har hatt en grei dag, men nå er jeg drit sulten :S
pleier jo ikke spise etter kl 21.. me har fremdeles masse kalorier å gå på i dag, er d greit om jeg tar en skive?..:S

Er vel bedre å legge seg med litt mat i magen enn helt på reservetanken, det tenker jeg[:)]

I dag har jeg hatt skikkelig panikk for at jeg skal ryke ut herfra første uka...[&o] Jeg kommer jo ikke til å gå ned 5 kg i uka akkurat, for jeg satser på langsiktig nedgang og sunn livsstilendring.
Håper bare jeg ikke går opp (noe jeg er redd for...) denne uka, for jeg er så motivert til å gå ned!

I dag har jeg hatt skikkelig panikk for at jeg skal ryke ut herfra første uka...[&o] Jeg kommer jo ikke til å gå ned 5 kg i uka akkurat, for jeg satser på langsiktig nedgang og sunn livsstilendring.
Håper bare jeg ikke går opp (noe jeg er redd for...) denne uka, for jeg er så motivert til å gå ned!

Jeg har også vært inne på den tanken! Vil ikke ryke, og skulle ikke ønske noen behøvde det [;)]

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Jeg har også vært inne på den tanken! Vil ikke ryke, og skulle ikke ønske noen behøvde det [;)]

Er så redd jeg skal miste motivasjonen helt om jeg ryker[:-][&o] Hadde vært fint om ingen røyk ut, hverfall første uka[:D]

tar en skive jeg da:P får hoppe litt etterpå..hehe

ja jeg og er LIVREDD For å ryke :S
vil ikke det a:P syns ikke vi skal hive ut noen jeg :P

Back
Topp