Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *ÅsLe*
ORIGINAL: *Solsikke*
Jeg har veiedag fredager så jeg kommer til å veie meg da, og legge inn den vekta på mandagen. Om det er greit?[:)]
da kan vi jo ikke vite vektnedgangen?
eller du har kanskje veid nå fredag som var også?
Jeg har veiedag fredager så jeg kommer til å veie meg da, og legge inn den vekta på mandagen. Om det er greit?[:)]
Ja veide meg nå fredag som var og idag igjen. Var 78,7 kg på fredag og hadde gått opp[&o] til 79,5 kg idag.
Kanskje jeg bare skal bytte veiedag, blir enklere det..
Ja veide meg nå fredag som var og idag igjen. Var 78,7 kg på fredag og hadde gått opp[&o] til 79,5 kg idag.
Kanskje jeg bare skal bytte veiedag, blir enklere det..
om du tar fredager så er det iorden så lenge du legger inn på mandager![:D]
ORIGINAL: Fru Lettrørt
Jeg er kjempenysgjerrig på hva deres slagplan for å gå ned i vekt er??[:D]
ORIGINAL: verteline
har hatt en grei dag, men nå er jeg drit sulten :S
pleier jo ikke spise etter kl 21.. me har fremdeles masse kalorier å gå på i dag, er d greit om jeg tar en skive?..:S
I dag har jeg hatt skikkelig panikk for at jeg skal ryke ut herfra første uka...[&o] Jeg kommer jo ikke til å gå ned 5 kg i uka akkurat, for jeg satser på langsiktig nedgang og sunn livsstilendring.
Håper bare jeg ikke går opp (noe jeg er redd for...) denne uka, for jeg er så motivert til å gå ned!
ORIGINAL: eLLe*meLLe
I dag har jeg hatt skikkelig panikk for at jeg skal ryke ut herfra første uka...[&o] Jeg kommer jo ikke til å gå ned 5 kg i uka akkurat, for jeg satser på langsiktig nedgang og sunn livsstilendring.
Håper bare jeg ikke går opp (noe jeg er redd for...) denne uka, for jeg er så motivert til å gå ned!
Jeg har også vært inne på den tanken! Vil ikke ryke, og skulle ikke ønske noen behøvde det [;)]