GRØNT LAG - slankekrigen

ORIGINAL: Fru Lettrørt

I dag har jeg hatt skikkelig panikk for at jeg skal ryke ut herfra første uka...[&o] Jeg kommer jo ikke til å gå ned 5 kg i uka akkurat, for jeg satser på langsiktig nedgang og sunn livsstilendring.
Håper bare jeg ikke går opp (noe jeg er redd for...) denne uka, for jeg er så motivert til å gå ned!

Dette kunne jeg ha skrevet selv, er redd for akkurat det samme. [&o] Jeg satser også langsiktig og med livsstilsendring så jeg kommer til å gå seeeint ned. Vi får satse på vi holder jevn nedgang begge to.[:)]

ORIGINAL: *Solsikke*

I dag har jeg hatt skikkelig panikk for at jeg skal ryke ut herfra første uka...[&o] Jeg kommer jo ikke til å gå ned 5 kg i uka akkurat, for jeg satser på langsiktig nedgang og sunn livsstilendring.
Håper bare jeg ikke går opp (noe jeg er redd for...) denne uka, for jeg er så motivert til å gå ned!

Dette kunne jeg ha skrevet selv, er redd for akkurat det samme. [&o] Jeg satser også langsiktig og med livsstilsendring så jeg kommer til å gå seeeint ned. Vi får satse på vi holder jevn nedgang begge to.[:)]

Litt godt å høre at det er flere av oss[:)]
Vi får holde oss sammen og håpe at noen ikke oppdaterer vekta slik at vi alltid får være med[8D][:D]

Litt godt å høre at det er flere av oss[:)]
Vi får holde oss sammen og håpe at noen ikke oppdaterer vekta slik at vi alltid får være med[8D][:D]

[:D] Det får vi gjøre.

Vi er jo fortsatt grøntlag, så da tar vi å lager et ut av krigengruppe da veit dere[:D]

Heheh, ja det får vi gjøre da.[:D]

Hvordan er planen idag da jenter?

Jeg har spist 1,5 knekkebrød med smøreost med kylling og en kopp kaffe. Skal på besøk til en venninne senere så blir vel endel kaffe der også. Jeg prøver å drikke 3 0,7 dl vannflasker per dag. Blir ikke noe mer trim idag enn en runde med rockeringen tenker jeg.

Dere må ikke få panikk jenter[:D] Pust rolig[8D]
Jeg er ganske sikker på at vi som Grønt lag skal få en større prosent nedgang enn de andre lagene[;)]
I tillegg er jeg sikker på at den første som ryker ut er en deltaker som ikke har oppdatert!
Er alltid slik i begynnelsen[:)] (men nå må ikke det bli en av dere!!!)

Og er man så uheldig at man ryker ut, har man jo enda større grunn til å stå på for å komme seg inn igjen i finaleuka med Wildcard!

Grønt lag starter slankekrigen med en vekt på 1231 kg!

Heia grønn!!! Dette skal vi vinne!!![:D]

ORIGINAL: *ÅsLe*

Dere må ikke få panikk jenter[:D] Pust rolig[8D]
Jeg er ganske sikker på at vi som Grønt lag skal få en større prosent nedgang enn de andre lagene[;)]
I tillegg er jeg sikker på at den første som ryker ut er en deltaker som ikke har oppdatert!
Er alltid slik i begynnelsen[:)] (men nå må ikke det bli en av dere!!!)

Og er man så uheldig at man ryker ut, har man jo enda større grunn til å stå på for å komme seg inn igjen i finaleuka med Wildcard!

*puuuuster*[8D]

Veldig oppløftenede innlegg!![:D] Tuuusen takk!
Det skal ikke være en grønning som ryker først, det er sikkert!

I dag var frokosten min laber...[&:] Hadde null matlyst, så prøvde meg på en skyr yoghurt, men ble ikke imponert akkurat (ikke så rart kanskje, siden jeg nettopp hadde pussa tenna[8D])
Nå har jeg nettopp steppa bort mange kalorier på ministep'n min, weeee!

Ble proteinbar til frokost, 1 time trening på treningstudio så hjem å lage meg omelett. Blir rockering senere i dag og laks til middag :-)

Stå på folkens

STARTSVEKT 10.01.2011: 72,6 kg

Uke 1

Vekt 17.01.2011: 71,4
Nedgang kg:1,2 kg
Nedgang %: 1,65 %

Uke 2

Vekt 24.01.2011: 71,0
Nedgang kg:0,4 kg
Nedgang %: 0,56 %

Uke 3

Vekt 31.01.2011: 71,0
Nedgang kg: 0,0 kg
Nedgang%: 0,0 %

Uke 4

Vekt 07.02.11: 70,5 kg
nedgang: 0,5 kg
Nedgang %: 0,70

vekt 14.02.11: 70,2 kg
Nedgang: 0,3 kg

Vekt 21.02.11: 70,3 kg
Nedgang: opp 0,1 kg [:'(]

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Total nedgang kg: 2,1 kg
Total nedgang %: 2,91 %

satser også på lansiktig nedgang så er redd jeg ryker denne uka ja,,,,

idag har ikke forma vært helt bra med feber og det hele men alikevel gikk jeg ut i minusgrader (siden jeg måtte hente storegutten på bhg), så da gikk jeg en times tur for å trimme litt iallfall (angrer litt no ja)[8D]

Ellers så har jeg spist relativt sunt tror jeg[:)] men orka ikke mye idag nei... men er sulten konstant føler jeg å lyst på ALT jeg ser...[&:]

halveis ut i uka!
Hvordan er det med dere grønnlinger??[8D]

ORIGINAL: alruto

Jeg er kjempeflink[:D][:D][:D]Er såå motivert[:D]Enda jeg har lagt på sykehus med jentungen i natt så har jeg klart å holde meg etter skjema(med spising,ikke trening)Gleeder meg til veiedag![:D]

Så bra!![:D]
Håper det går bra med jentungen![:)]

Idag har kroppen min svinget mellom 38-39 i feber så ikke orka en ting men har spist sunt da iallfall[:)] men har så ekstremt lyst på noe hele tida så no trykker e inn mandariner,,, måtte ha noe som demper søtbehovet mitt[:'(][:'(][:'(][:'(]

Men ellers så savner e å kunne trene igjen så vil bli frisk FORT!!!!!

går braaa [:D] i går danste eg zumba i 1,5 time å rocka med rockeringen i 20 min, rocka 20 min i dag o !
Grue meg te å vega meg på mandag! , men glede meg o [8D] håpe virkeligt eg har gått ner [8D]

Da går vi mot helg jenter[:D][:D]
Husk at man må være aktive i helgen også! Legg ut på tur i skog og mark sammen med barna!
Ut å stå på ski og på aketurer (hvor barna får sitte på akebrettet også opp de bratte bakkene[8D])

De som unner seg noe godt en dag i helgen- Nyyyt det[:D]

Ha en riktig GOD HELG mine supre flinke GRØNNE jenter[:D][:D][:D]

Skal prøve å være litt ute i helga ja.[:)] Skal feire bursdagen til sønnen min så blir litt kake imorgen, men den skal jeg kose meg med.[:)]

God helg alle sammen.[:D]

Heisann. Blir trening i morgen, zumbastyrke[:D] Så blir det vel aking med guttungen, kanskje gå på skøyter, søndag skal vi dra til svømmehallen.
Så en aktiv helg håper jeg det blir[:D]

Back
Topp