GRØNT LAG - slankekrigen

ORIGINAL: *ÅsLe*

Hvordan har tordagen vært jenter?

Vi har vært i metro lekeland i dag[:D]
I kveld skal jeg på dansemix[:D]

Hei hei![:D]

Vi har akkurat kommet hjem fra turn. Mini hadde sin første gang i dag[:D] Var veldig stas. Både liten og stor har fått kjørt seg litt[8D] Må vel gjennomføre noen stepp på maskina i dag også *demotivert* Må få i meg en veldig sunn kvelds her i dag for middagen i dag ble hamburger[&:]

Vært greit her. Kostholdet er bra. Hadde 30min bailin, gikk 1 time på senteret her. Så vært med 3åringen på skøytetrening.

Jeg har vært på min første zumba time i dag.
Var kjempegøy selv om jeg falt av litt nå og da [8D]

Og etter trening var det en tur innom butikken hvor Melkedrøm kjeks/ krem lyste mot meg til bare 10 kroner.
Kjente det frista noe helt sykt, men klarte å motstå.

Men føler ting går så treigt. Føler meg fortsatt oppblåst og tjukkere enn noen gang.
Lurer på om jeg må forsøke en annen metode.

ORIGINAL: Fru Lettrørt

ORIGINAL: *ÅsLe*

ORIGINAL: Hege og Chris

For meg er det helt det samme, vekta e jo på de 2 første sidene, så synes ikke det er vanskelig å finne det, så jeg er med på det som andre vil[:)]

jeg er enig med deg, men bøyer meg i støvet for andre[;)]

ulempen med egen veietråd er at den forsvinner i løpet av uken!

Jeg er endig med dere![:)]

samme her[;)]

jeg spiser alt for lite jeg! men jeg spiser meg jo mett til hvert måltid.. hva skal jeg da spise!?
skal ha 1300 kalorier hver dag å er somregel på 800-900...
redd for at kroppen min skal gå i sparing!!:..

ORIGINAL: verteline

jeg spiser alt for lite jeg! men jeg spiser meg jo mett til hvert måltid.. hva skal jeg da spise!?

Jeg sliter med det sammen... Har fått i meg litt over 1000 kalorier og ser at det er for lite, men da har jeg ikke vært sulten eller noe.
De siste dagene har jeg klart litt mer, men er ikke helt sikker på hva jeg gjør anneledes[8D] Jeg spiser litt mer til kvelds, det hjelper på[8D]

ORIGINAL: verteline

ikke lett produkter, nøtter, yoghurt.

Huff denne uka ryker jeg tror jeg. Har bare fått trent 2 dager hittil, og forrige helg var det familieselskap med masse kaker, og barnebursdag på tirsdag. Svak som jeg er har jeg smakt myye...[&o]
Skal prøve å få trent i helga iallefall, håper det hjelper på.

ORIGINAL: *Solsikke*

Huff denne uka ryker jeg tror jeg. Har bare fått trent 2 dager hittil, og forrige helg var det familieselskap med masse kaker, og barnebursdag på tirsdag. Svak som jeg er har jeg smakt myye...[&o]

Det går så bra[;)][:D]

ORIGINAL: *Solsikke*

kan hende vi kan sloss sammen om å ryke ut[8D][;)] Jeg var også i bursdag med kaker forrige helg og MÅTTE smake (kakemons[8D]), denne helga er det også bursdag, med pølser og kaker. Den er så langt unna at middagen blir der, men kommer til å slå ut på vekta på mandag er jeg redd for...[&o] Ikke trener jeg mye heller[:-]

Jeg har hoppa opp og ned i vekt hele tiden. Føler det er 2 skritt frem og 1 tilbake hele tiden. Går sakte men sikkert nedover totalt sett da.
Har to syke barn denne uka også, så det har blitt lite tid til trening.

Håper selv jeg går ned denne uken, gikk jo opp sist.
Men nå er mensen over og lavkarbo går bra. Blir trilletur i helgen.

Dere er kjempe flinke jenter og riktig god helg[:)]

Håper også at vekta har beveget seg litt nedover, men føler meg oppblåst og feit[&:]
tante rød er her[:@]

tror nok det er jeg som ryker denne uka, har trent EN dag[&:] å no er jeg syk IGJEN[:'(]

ORIGINAL: summer82

tror nok det er jeg som ryker denne uka, har trent EN dag[&:] å no er jeg syk IGJEN[:'(]

Kan ikke si jeg er noe mer optimistisk enn deg[&:] Føler skikkelig at jeg drar laget ned i søla akkurat nå[:@]

ORIGINAL: Fru Lettrørt

ORIGINAL: summer82

Kan ikke si jeg er noe mer optimistisk enn deg[&:] Føler skikkelig at jeg drar laget ned i søla akkurat nå[:@]

Kom igjen jenter!!!
Opp med hodet[:D] Om det så er 0.1 ned så bidrar nettopp DU til at gruppens vekt går ned[:D][:D]

I dag er det søndag, siste dag før veiing!!
- Få den kroppen svett
- Drikk 3 liter vann!

Dette er dagens utfordring til deg[:D]

ja vi må få motet opp no[:)] men merka e føle me dritt akkurat no...[&:]

Back
Topp