Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fru Lettrørt
Hurra for Verteline!! Og alle oss andre, vi har egentlig vært flinke denne uka[;)][:D]
*ÅsLe* kunne vi hatt en oversikt over hvor mange prosent vi tar av sammenlagt hver uke i HI og hvor mange kg vi ha slanket bort? Er litt motiverende å se hva vi får til som et lag![:)]
ORIGINAL: *ÅsLe*
ORIGINAL: Fru Lettrørt
Hurra for Verteline!! Og alle oss andre, vi har egentlig vært flinke denne uka[;)][:D]
*ÅsLe* kunne vi hatt en oversikt over hvor mange prosent vi tar av sammenlagt hver uke i HI og hvor mange kg vi ha slanket bort? Er litt motiverende å se hva vi får til som et lag![:)]
Ja det kan jeg:)
ORIGINAL: verteline
jeg er med.. er vel egenltig minst det jeg prøver hver uke men funker ikke gett! har bytta stil nå så NÅ må det vel gå...!! vil ikke ut av slankekrigen enda!:P
snikveide i dag- positivt resultat[:D]
jeg har også vurdert 30 days Nnem, kanskje vi skulle ha starta ilag??
phuuu, offf orker jeg det da??[&:]
ORIGINAL: Nnem
snikveide i dag- positivt resultat[:D]
jeg har også vurdert 30 days Nnem, kanskje vi skulle ha starta ilag??
phuuu, offf orker jeg det da??[&:]
Jeg har for dårlig kondis til å gjøre det hver dag, men tenkte kanskje i morgen begynner jeg. Må begynne å røre på kroppen.
Jeg sniker inn en liten link til dere her jenter[8D]
Jeg trenger litt stemmer!
IKKE noe med slanking å gjøre
http://ffhb.no/Hva+dr%C3%B8mmer+du+om+akkurat+n%C3%A5%3F.9UFRzYWq.ips
Nå må vi IKKE miste flere deltakere jenter!!!!
Til mindre totalvekt vi har, jo mer må vi ned i vekt for å vinne!
Nå har vi 2 deltakere mindre enn de andre!
Vår totale vektnedgang denne uken var 0.58%
Vinnerlaget det blå hadde en vektnedgang 0.74%
Gratulerer til den grønne superslankeren denne uken er: Verteline med vektnedgang på 1.08%[:D]