GRØNT LAG - slankekrigen

ORIGINAL: Fru Lettrørt

ORIGINAL: *ÅsLe*

Lena89 og blomsterjenta!!!!

Vil ikke miste dere så håper dere sender meg pm snart!!![:D]

bare blomsterjenta igjen[;)]

Har Blomsterjenta klart å oppdatere i tide???

nei[&o]

Nå må vi IKKE miste flere deltakere jenter!!!!

Til mindre totalvekt vi har, jo mer må vi ned i vekt for å vinne!
Nå har vi 2 deltakere mindre enn de andre!

Vår totale vektnedgang denne uken var 0.58%
Vinnerlaget det blå hadde en vektnedgang 0.74%

Gratulerer til den grønne superslankeren denne uken er: Verteline med vektnedgang på 1.08%[:D]

Hurra for Verteline!! Og alle oss andre, vi har egentlig vært flinke denne uka[;)][:D]

*ÅsLe* kunne vi hatt en oversikt over hvor mange prosent vi tar av sammenlagt hver uke i HI og hvor mange kg vi ha slanket bort? Er litt motiverende å se hva vi får til som et lag![:)]

Hurra for Verteline!! Og alle oss andre, vi har egentlig vært flinke denne uka[;)][:D]

*ÅsLe* kunne vi hatt en oversikt over hvor mange prosent vi tar av sammenlagt hver uke i HI og hvor mange kg vi ha slanket bort? Er litt motiverende å se hva vi får til som et lag![:)]

Ja det kan jeg:)

Ja det kan jeg:)

Hurra![:D]

Hva skal ukens mål være???
Kan være greit at vi har noe å strekke seg etter!!

Vi er nå 12 deltakere med en vekt på 1040.7 KG!

Klarer vi 10 kilo???[8|][:D]

Ja vi går for 10kg, jeg er hvertfall med på det, men det har jeg liksom vært fra jeg ble med, he he. Men nå skal jeg spise mere så få jeg se om koppen vil slippe mere da [:D]

Jeg har som mål å klare 1 kg denne uka, så klarer jeg det har jeg klart min del av "kaka"[:)]

Kan godt klare mer også altså, men det tror jeg er VELDIG optimistisk! Har egentlig et mål på 0,5 kg i uka, så en kg er virkelig et stort mål, men jeg vil, vil, vil[:D] Skal på fest på lørdag, så det ødelegger nok ganske bra, men får stå på litt ekstra dagene føre. Ser også ut som om kroppen har kommet i forbrenningsmodus, så det funker å spise[:D]

Har en god feeling for denne uka, så er er med på 1 kg jeg.[:D] 

jeg er med.. er vel egenltig minst det jeg prøver hver uke men funker ikke gett! har bytta stil nå så NÅ må det vel gå...!! vil ikke ut av slankekrigen enda!:P

ORIGINAL: verteline

jeg er med.. er vel egenltig minst det jeg prøver hver uke men funker ikke gett! har bytta stil nå så NÅ må det vel gå...!! vil ikke ut av slankekrigen enda!:P

Du er jo superslankeren på vårt lag denne uken. Du klarer deg fint. [;)]

Spørs om jeg allerede nå har tapt for målet mitt for jeg har fått tanterødbesøk[:'(] Men skal gjøre mitt for å oppnå min del!![;)]

snikveide i dag- positivt resultat[:D]

jeg har også vurdert 30 days Nnem, kanskje vi skulle ha starta ilag??
phuuu, offf orker jeg det da??[&:]

Jeg har for dårlig kondis til å gjøre det hver dag, men tenkte kanskje i morgen begynner jeg. Må begynne å røre på kroppen.

ORIGINAL: Nnem

Jeg har for dårlig kondis til å gjøre det hver dag, men tenkte kanskje i morgen begynner jeg. Må begynne å røre på kroppen.

jeg kommer nok heller ikke til å ta hver dag! Hvertfall ikke de dagene jeg går på treningssenteret!
kondis kommer ganske kjapt skal du se[:D]

Jeg sniker inn en liten link til dere her jenter[8D]

Jeg trenger litt stemmer!

IKKE noe med slanking å gjøre

http://www.noroff.no/konkurranser/vinn-tur-til-new-york-canon-5d?view=entry&id=2&entryID=778

Jeg sniker inn en liten link til dere her jenter[8D]

Jeg trenger litt stemmer!

IKKE noe med slanking å gjøre

http://ffhb.no/Hva+dr%C3%B8mmer+du+om+akkurat+n%C3%A5%3F.9UFRzYWq.ips

Men hvem skal jeg stemme på og hvordan gjør jeg det? Så liksom ikke det på den startsiden.

Nå må vi IKKE miste flere deltakere jenter!!!!

Til mindre totalvekt vi har, jo mer må vi ned i vekt for å vinne!
Nå har vi 2 deltakere mindre enn de andre!

Vår totale vektnedgang denne uken var 0.58%
Vinnerlaget det blå hadde en vektnedgang 0.74%

Gratulerer til den grønne superslankeren denne uken er: Verteline med vektnedgang på 1.08%[:D]

wath? heyy kult :P trodde jeg var såå dårlig jo :P

hurray :P denne uken skal jeg klare mer!!!

Back
Topp