GRØNT LAG - slankekrigen

Fanken [&:]

Får ikke veid meg for jeg og lillemann er innlagt på sykehus for øyeblikket.

Er det greit jeg oppdaterer når jeg kommer hjem eller er jeg ute alt?

ORIGINAL: blomsterjenta

Det burde være en veldig gyldig grunn syns jeg! (men er jo ikke jeg som bestemmer det[8D])
Håper det går bra med dere!!![:)]

ORIGINAL: Fru Lettrørt

ORIGINAL: blomsterjenta

Det burde være en veldig gyldig grunn syns jeg! (men er jo ikke jeg som bestemmer det[8D])
Håper det går bra med dere!!![:)]

ja det er en god grunn! OG du har fått gitt beskjed!
God bedring til gutten din!

ORIGINAL: *ÅsLe*

ORIGINAL: *Solsikke*

ORIGINAL: *Solsikke*

Kanskje vi også skulle laget oss en tråd per uke for å skrive, slik som de andre lagene har? Så slipper vi at denne blir så lang. Kanskje laga en egen tråd der vi kun skrive vekt/vektendring også?

Jeg syns det er koselig å ha alt i en tråd, men bøyer meg for flertallet hvis det skulle være noe annet[:D]

Var bare ett forslag, tenkte det var mer oversiktelig.[:)] Men på den andre side så slipper vi mange tråder dersom vi bare har denne da..

Jeg har tenkt at man slipper å holde styr på mange tråder og de fleste av oss har vell sine prsonlige vektinllegg på de 2 første sidene!
Men jeg har ikke noe imot å lage en ny tråd

så kom med meninger![:D]

et forslag er en ny vekttråd og denne som skravle tråd?

Ja det var ett godt forslag synes jeg. Da er det lettere å følge med på folk istedet for å scrolle gjennom alt. Så kan vi fortsette å bruke denne som skravletråd. [:)]

-200gram her, skjønner virkelig ikke hvorfor, jeg har jo trent masse og fulgt lavkarbo. Men men hvertfall ikke oppgang da.

Uff vi ble den dårligste gruppa denne gangen[&:] Håper virkelig kroppen min tar seg sammen og skjønner at den skal gå ned mye i vekt med all treninga jeg gjør og kostholdet er i orden. Så nå SKAL vi vinne neste uke[:D]

fillern vi var ikke vinner laget denne uken.. men NESTE uke! kom igjen jenter dette klarer vi!

ORIGINAL: Hege og Chris

Uff vi ble den dårligste gruppa denne gangen[&:] Håper virkelig kroppen min tar seg sammen og skjønner at den skal gå ned mye i vekt med all treninga jeg gjør og kostholdet er i orden. Så nå SKAL vi vinne neste uke[:D]

Vi får bare bruke det som en stor motivasjon for denne ukas slanking![:D] Var hverfall en liten oppvekker for meg[:)] Neste uke er målet å klare mer enn denne uka, det er et bra mål![:D]

Ja, føler at jeg var den som gjorde at gruppa lå nederst, med å gå opp. Men jeg jobber som f denne uken og håper virkelig på nedgang[:)]

off kjipt vi ikke vant men no står vi på jenter[:)]

Nnem: ikke føl det er din feil, for det er det ikke[;)] stå på videre[;)]

ORIGINAL: Nnem

Ja, føler at jeg var den som gjorde at gruppa lå nederst, med å gå opp. Men jeg jobber som f denne uken og håper virkelig på nedgang[:)]

Nei nei, jeg gikk nesten ikke ned og de andre gruppen var jo vanvittig heldige.
Så ikke tenk sånn. Nå er det ny uke og nye muligheter

Jeg kan ikke skjønne hvordan de klarte å gå ned så masse på de andre lagene[8|] Må jo være en del som går på "fort-ned-i-vekt-kurer"...

Vi ble taperlaget pga at Ønsker_en_til ikke oppdaterte sin vekt
selv om vi hadde gått ned mye mer enn de andre lagene så hadde vi blitt taperlaget så lenge noen ikke har oppdatert!

HUSK at dette ikke er noen sin feil!!

Vi slår til neste uke[:D]

Gratulerer til Maanda!!
Du er vår superslanker med hele 3.90%

Gratulerer til Maanda!!

Hurra for Maanda!!!

Du har vært kanonflink![:D]

Åhhhhhh, nå syns jeg mannen kan pelle seg hjem med melk og banan eller så tror jeg at jeg ganske snart går i sjokoladefella!!

Gratulerer til Maanda!!

Hurra for Maanda!!!

Bravo Maanda!!!!

Gratulerer til Maanda!!

Hurra for Maanda!!!

ORIGINAL: Hege og Chris

Gratulerer til Maanda!!

Hurra for Maanda!!!

yey! I går kom mennen hjem med ny kjøkkenvekt, så nå kan jeg slippe å gjette hvor mye ting veier[:D] Skal bli gøy å følge med på brødskivene og frokostblandingene[:D] Fin hobby dette slankegreiene[8D]

Back
Topp