Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble du ikke noe bedre i går?Innesykedag på meg i dag og
Æsj altså!!
Hvor stort skal skinnet være da? Vi kjøpte vårt i Molde og har det i sprinkelsenga. Tror ikke det er spesielt stort, for det dekker jo ikke hele sengebunnen i lengden da, men det funker fint likevel.God morgen! Vi skal i banken med fødsels, dåps og julegavepengene til snuppa og så skal vi handle litt. Tenkte å kjøpe hirse og lage grøt og kanskje teste den holle grøten. Jakter på et lammeskinn til snuppa si seng, for det vi har er passelig til sportsdelen og litt lite i senga, men ikke søren om jeg finner det her i ålesund! Tips mottas gjernehar også lasta ned en app som heter trening jeg tenkte å teste ut. Kommer ikke meg på treningssenter for dørstokkmila er så tung.. Hehe..så får begynne i det små
![]()
NeiBle du ikke noe bedre i går?![]()
Har du sjekket ut 30 days shred?Jeg lasta ned tre treningsappper istad en for mage en for rumpe og en for bein! Tenkte å få mannen til å laste ned zumba for meg så jeg kan shake litt her hjemme isteden for å bruke massemasse penger på studio!![]()
Hva med å bestille skinn på Nøstebarn?God morgen! Vi skal i banken med fødsels, dåps og julegavepengene til snuppa og så skal vi handle litt. Tenkte å kjøpe hirse og lage grøt og kanskje teste den holle grøten. Jakter på et lammeskinn til snuppa si seng, for det vi har er passelig til sportsdelen og litt lite i senga, men ikke søren om jeg finner det her i ålesund! Tips mottas gjernehar også lasta ned en app som heter trening jeg tenkte å teste ut. Kommer ikke meg på treningssenter for dørstokkmila er så tung.. Hehe..så får begynne i det små
![]()
Åh, så kjedelig at de ikke kan si noe eksakt tidspunktGod bedring fru H.
Rørleggeren kommer enten i dag eller i morgen,så jeg må holde meg hjemme..
Skal støvsuge,vaske gulv og trille en tur med begge barna tenker jeg..... Tiltak..For det er bare grått vær i dag :S
Med god grunn!!Nei![]()
ÅH, som jeg hater å være syk. Det er (bankibordet) uhyre sjelden! KAn ikke huske siste jeg hadde feber liksom.
OG jeg har så innmari vondt i kroppen! Til og med ribbeina, skulle tro jeg hadde hostet masse, men det har jeg altså ikke.
Syneslittsyndpåmegselv!
Aner ikke hva det er jeg. Ikke skyhøy feber, men tett i nesen og litt vond hals. Og kroppsvondten!Med god grunn!!
Ikke noe særlig å være så dårlig. Influensa da eller? Jeg også (bankibordet) er sjeldent syk. Litt forkjøla og vondt i hodet innimellom bare, og har uhyre sjelent feber. Heldigvis..
Kjør på med smertestillende, søt og varm drikke. Masse god bedring til deg!![]()
Oh no, tomt for kaffe!Her er det tomt for kaffe!snakk om katastrofemandag.
Ellers er storebror sendt i barnehagen og Elise tar seg en liten blund i sofa'n. Gjør meg klar til oslotur. Heldigvis har mannen tatt seg fri så han skal være med innover idag
God bedring, fru H
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Det blir cappucino på Shell! HeheOh no, tomt for kaffe!![]()
Hehe!
Jeg har heldigvis, men orker ikke helt enda.
God Oslotur!
Hvor stort skal skinnet være da? Vi kjøpte vårt i Molde og har det i sprinkelsenga. Tror ikke det er spesielt stort, for det dekker jo ikke hele sengebunnen i lengden da, men det funker fint likevel.![]()
Vårt er ca en meterDet vi har dekker ikke halve senga engang. Tror det ar 70*80. Finner ikke målbandet mitt så kan ikke kontrollmåle. Kunne tenke meg et som er litt breier så det går helt ut i sidene og litt lenger. Hvor i molde handla du det - sånn i tilfelle vi skulle komme til å kjøre forbi en gang![]()