Gooood mandag!!!

Det blir cappucino på Shell! Hehe :)
Ikke orke kaffe da gitt, ja da er du nok ikke helt i form.. Får håpe du kommer deg raskt. :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
I know, her er det standard å lage kaffe før første amming på morgenen! :o

Hva med å bestille skinn på Nøstebarn?
De er helt fantastiske!
Lillebror har nesten sluttet å gulpe, men i natt gulpet han litt. Da tørker jeg av med en klut med litt kaldt vann, og lufter skinnet, så er det helt fint igjen! :D
VI har også kjøpt Hirseflak, men ikke laget grøt til Lillebror enda :D

Ja det var kanskje ikke så dumt :-) tenkte ikke på at det sikkert finnes skinn på nettet (er tydeligvis i min egen lille boble om dagen). Skal sjekke ut! Snuppa gulpa i natt og skinnet måtte i vaskemaskina, så ditt høres mye bedre ut! :-) blir spennende med hirsegrøt! Snuppa gulpa ganske mye av den grøten med melk så det tåler hun tydeligvis ikke ennå. Men det var lov å håpe :-) synst sinlac var utrolig søt og vil heller søte grøten med fruktmos.

Ja det var kanskje ikke så dumt :) tenkte ikke på at det sikkert finnes skinn på nettet (er tydeligvis i min egen lille boble om dagen). Skal sjekke ut! Snuppa gulpa i natt og skinnet måtte i vaskemaskina, så ditt høres mye bedre ut! :) blir spennende med hirsegrøt! Snuppa gulpa ganske mye av den grøten med melk så det tåler hun tydeligvis ikke ennå. Men det var lov å håpe :) synst sinlac var utrolig søt og vil heller søte grøten med fruktmos.
Ja hirsegrøten du lager selv må nok søtes med ett eller annet. Og så bør hirseflakene skylles og ligge bløtt natten over. Litt mer styr, men det tar jo ikke lange tiden =)
Vi er veldig fornøyd med det skinnet og valgte den største størrelsen.
Ser nå at jeg burde tørket gulpet i natt, og ikke nå mange timer senere :p
Men jeg fikk det bort:D

Jeg lasta ned tre treningsappper istad en for mage en for rumpe og en for bein! Tenkte å få mannen til å laste ned zumba for meg så jeg kan shake litt her hjemme isteden for å bruke massemasse penger på studio! :D

Zumba er gøy! Har det på wii og brukte det mye før jeg ble gravid. Et tips er å bruke gode treningssko! Jeg brukte ikke sko første uka og endte med beinhinnebetennelse, krykker og sykemelding..haha! Burde nok ha stoppa med zumba med en gang jeg kjente vondtene men jeg var motivert og fortsatte til the bitter end :-p

Ja hirsegrøten du lager selv må nok søtes med ett eller annet. Og så bør hirseflakene skylles og ligge bløtt natten over. Litt mer styr, men det tar jo ikke lange tiden =)
Vi er veldig fornøyd med det skinnet og valgte den største størrelsen.
Ser nå at jeg burde tørket gulpet i natt, og ikke nå mange timer senere :p
Men jeg fikk det bort:D

Da skal jeg bestille et derfra :-) gleder me for snuppa blir kald uten skinn, o havner ofte mellom skinnet og sengakanten så det ser ut som om hun ligger ubehagelig. Står det oppskrift på grøt på hirsepakkken du kjøpte? Blir litt mer styr ja, men lager mat til oss selv så må nå lille gullet også få hjemmelaget av og til :-) sinlac er ok når vi ikke orker eller reiser, men greit å ikke proppe hun full av sukker tenker jeg. Blir selv litt sukkeravhengig når jeg spiser usunt..

Da skal jeg bestille et derfra :) gleder me for snuppa blir kald uten skinn, o havner ofte mellom skinnet og sengakanten så det ser ut som om hun ligger ubehagelig. Står det oppskrift på grøt på hirsepakkken du kjøpte? Blir litt mer styr ja, men lager mat til oss selv så må nå lille gullet også få hjemmelaget av og til :) sinlac er ok når vi ikke orker eller reiser, men greit å ikke proppe hun full av sukker tenker jeg. Blir selv litt sukkeravhengig når jeg spiser usunt..
Ja, det står hvor mye vann du skal ha i forhold til flak =)
Tror det er 1 dl hirseflak og 2,5 dl vann.
Fikk anbefalt å skylle de godt i en sil, og la de stø i bløtt i det vannet man skal koke det i, så får man med godt med jern!

Ja, det står hvor mye vann du skal ha i forhold til flak =)
Tror det er 1 dl hirseflak og 2,5 dl vann.
Fikk anbefalt å skylle de godt i en sil, og la de stø i bløtt i det vannet man skal koke det i, så får man med godt med jern!

Det høres bra ut! Takk for tips! :-) håper vi kommer oss avgårde i dag - visst ikke blir det i morgen den dag :-)

Det høres bra ut! Takk for tips! :) håper vi kommer oss avgårde i dag - visst ikke blir det i morgen den dag :)
Ordner seg fort da, når man først kommer av gårde =)
SKal også kjøpe quiona å lage grøt på det :D

Det vi har dekker ikke halve senga engang. Tror det ar 70*80. Finner ikke målbandet mitt så kan ikke kontrollmåle. Kunne tenke meg et som er litt breier så det går helt ut i sidene og litt lenger. Hvor i molde handla du det - sånn i tilfelle vi skulle komme til å kjøre forbi en gang :-)
På Baby Comfort, en liten butikk rett øst for Roseby, hvis du vet hvor det er.:) men den har dere vel i Ålesund også. :)
Da er ikke vårt større, 85*55.

Zumba er gøy! Har det på wii og brukte det mye før jeg ble gravid. Et tips er å bruke gode treningssko! Jeg brukte ikke sko første uka og endte med beinhinnebetennelse, krykker og sykemelding..haha! Burde nok ha stoppa med zumba med en gang jeg kjente vondtene men jeg var motivert og fortsatte til the bitter end :-p

Haha uffda :p ja har gode sko å bruke! Må bare finne igjen orken min :p

Vi stod opp for 40 min siden:-) Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg ikke får sove om natten, lå våken til klokka 3 i natt. Grubler for mye tror jeg.
Ellers venter vi på vaskedama, jeg er utrolig spent på det der :smiley-chores020

Vi stod opp for 40 min siden:) Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg ikke får sove om natten, lå våken til klokka 3 i natt. Grubler for mye tror jeg.
Ellers venter vi på vaskedama, jeg er utrolig spent på det der :smiley-chores020
Åh, så kjedelig at du ikke får sove da :(
Godt å få vasket for seg da :D

Som dere har skravlet da hehehe, får se om jeg får lest alt, lønner seg å stå opp tidlig forstår jeg:-) :salut

Åh, så kjedelig at du ikke får sove da :(
Godt å få vasket for seg da :D

Jeg ligger alltid å tenker for mye, i det siste har jeg begynt å tenke på jobben:(

Ja det blir digg, håper hun er flink og tar de plassene jeg selv ikke gidder, hvis ikke er det ikke noen vits i det.

Ja, det er lurt å henge med :p
Neida =)
Går unna her!!!

Får håpe du blir bedre etter i dag i hvertfall:-)
Det er så kjedelig å være syk.

Jeg ligger alltid å tenker for mye, i det siste har jeg begynt å tenke på jobben:(

Ja det blir digg, håper hun er flink og tar de plassene jeg selv ikke gidder, hvis ikke er det ikke noen vits i det.
Gruer du deg til å starte igjen eller?

Gruer du deg til å starte igjen eller?

Ja, jeg synes det er så tidlig, hun er jo ikke 8 mnd en gang. Men pappan og hun kommer nok til å storkose seg.

Jeg lasta ned tre treningsappper istad en for mage en for rumpe og en for bein! Tenkte å få mannen til å laste ned zumba for meg så jeg kan shake litt her hjemme isteden for å bruke massemasse penger på studio! :D

Lurt, det skal jammen jeg også gjøre:-)

Back
Topp