Godtesjuuuuk!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
:o :o
Ja!
Eneste jeg har er mørk sjokkis!

Hehe, jeg har så dårlig samvittighet etter helga jeg, jeg føler jeg la på meg 2 kg etter alt.

Håper det blir bart på veiene og godt vår fremover mot våren nå, da skal jeg trille meg lengre turer:-)

Bra du ikke har noe i hus da :p
For det har jeg :eek: :eek: :eek:
tror at etter påske går alt snop som er rundtom i huset i søpla! Kanke fortsette å ha kjeks og sjokkis her og der til enhver tid! ;) :oops:

Bra du ikke har noe i hus da :p
For det har jeg :eek: :eek: :eek:
tror at etter påske går alt snop som er rundtom i huset i søpla! Kanke fortsette å ha kjeks og sjokkis her og der til enhver tid! ;) :oops:
Sant det, jeg er ekstrem på å spise alt om det er tilgjengelig!

heldigvis klarer jeg stort sett å la det være, men er man snoken så er det altfor lett å ta til noe søtt om man har skapene fulle :eek:

Jeg er håpløs til å finne alt mulig rart jeg også, ikke klarer jeg å la være å kjøpe noe når jeg er i butikken heller...

Kjedespise tror jeg det kalles hehe:-)

Jeg burde vel strengt tatt spise noe skikkelig mat før jeg gyver løs på sukkerposen her :p

Hehe, ikke greit og være godtesjuk;) Har dessverre en del her i skapet, men spiser ikke så mye uansett:) Har du noen grønnsaker du kan skjære opp og lage dipp til?:)

Hehe, ikke greit og være godtesjuk;) Har dessverre en del her i skapet, men spiser ikke så mye uansett:) Har du noen grønnsaker du kan skjære opp og lage dipp til?:)
Tja, har jo det. Men ikke lyst på det nå :p
Den mørke sjokkisen skal jeg unne meg etter litt mat!

Har aldri likt sjokolade noe særlig, men etter at vesla kom ut så kan jeg spise masse av det. Er det noe som heter etter-cravings...?? ;)

Har aldri likt sjokolade noe særlig, men etter at vesla kom ut så kan jeg spise masse av det. Er det noe som heter etter-cravings...?? ;)
hehehe ja kanskje det =)

Back
Topp