Godtesjuuuuk!

Ja, det var det!! :D
Hvordan er ei ts sukrinmelis ifht ei ts sukker da? Mer eller mindre søtt?
Omtrent det samme tror jeg?
ER ikke helt sikker. Har aldri erstattet sukker med sukrin utfra vanlige oppskrifter. Bruker oppskrifter hvor det er ment å bruke sukrin i.

Lurer på om jeg skal bake en kake til påskeferien å ta med på hytta, gulrotkake holder seg vel saftig lenge?

Da blir det gulrotkake til påske:-)

Hehe, jeg også:-)

Pappa kom en tur innom, han hadde med seg sjokoladekjeks :smiley-angelic008

Åå.. Koselig å få noe å bite i.:)
Jeg har noen hjemmelaga blåbærmuffinser liggende som jeg skal varme meg når vesla har lagt seg. :)

Mmmm det hørtes ikke så verst ut:-) Ja han er farlig når han kommer på besøk, tar alltid med noe søtt.

Åh. Her var det mye fristende snakk. Hehe.
Har spist ballerina i dag,og dumle... Uff,tror jeg får i meg noe søtt hver dag....
Er alltid vært svak for sjokolade......
Forresten,blåbærmuffins hørtes godt ut ;)
Bounty liker jeg ikke,så fristet ikke meg,når jeg fikk vite innholdet hehe ;)

Jeg er veldig glad i vafler, muffins, svele, wienerbrød osv. Litt mer kaffemat-typen. Trøster meg med at hjemmelaga blåbærmuffins ikke er det værste jeg kan trappe i meg. ;)

Har nettopp dyttet i meg en tallerken halv-vassen havregrøt,og så begynte jeg å lese denne tråden...godt jeg ikke leste den før,da hadde det nok blitt noe annet til kvelds,hehe:-)

Har nettopp dyttet i meg en tallerken halv-vassen havregrøt,og så begynte jeg å lese denne tråden...godt jeg ikke leste den før,da hadde det nok blitt noe annet til kvelds,hehe:)

Bra noen tok en sunn vending hihi:p

Jeg var flink og kjøpte frukt til meg og Alexander i dag.. men jeg sikler etter snop... sukk!

Back
Topp