Godtesjuuuuk!

GOd på å spise mat jeg og :p

Tja, har jo det. Men ikke lyst på det nå :p
Den mørke sjokkisen skal jeg unne meg etter litt mat!

Hehe, var det da:p Mørk sjokolade er DIIIIGG:D Elsker mørk sjokolade med blåbær, farlig god spør du meg:D

Har disse i kjøleskapet
1362399202527.jpg
Hjemmelaga bounty-sjokolade.
Kan man bestemme sukkermengde og hvor mørk sjokolade man vil bruke selv. ;)

Denne er det, kjøper i sverige.. Kjøper også den med appelsin i også:D

sjokmblaabaer.png

Har disse i kjøleskapet
Vis vedlegget 6529
Hjemmelaga bounty-sjokolade.
Kan man bestemme sukkermengde og hvor mørk sjokolade man vil bruke selv. ;)
NAM!
Lager slike helt sukkerfrie jeg =)
Har ferdiglaget masse i fryseren. Bare å ta ut, lage biter og dyppe i mørk sjokolade! :D

NAM!
Lager slike helt sukkerfrie jeg =)
Har ferdiglaget masse i fryseren. Bare å ta ut, lage biter og dyppe i mørk sjokolade! :D
Måtte ha i litt sukker jeg da. Oppskrifta ba meg bruke et søtningsmiddel av noe slag, men jeg gadd ikke dra til byen ens ærend for det.;)

Måtte ha i litt sukker jeg da. Oppskrifta ba meg bruke et søtningsmiddel av noe slag, men jeg gadd ikke dra til byen ens ærend for det.;)
Sukrin sikkert? Er det jeg bruker hvertfall. =)

Jeg tar
Husk 3-sekundersregelen!;)
Ja, de er greie å ha for hånd disse. Blir en slik til kaffen nå straks. :)
meg en bolle jeg da;) Bare vær sånn, DU :glasses9

Boll is good...:)
Ja, i de fleste tilfeller så ja, men i dette, NEI.. DE var sykt tørre. Laga de på lørdag, men ikke lukket posen godt nok, så da da blei det Tørr som Sahara bolle og en liter vann:D

Ja, i de fleste tilfeller så ja, men i dette, NEI.. DE var sykt tørre. Laga de på lørdag, men ikke lukket posen godt nok, så da da blei det Tørr som Sahara bolle og en liter vann:D
Slipper å bli dehydrert da. :) Jeg er dårlig på å drikle for tida.. Kommer liksom ikke på det, selv om vannflaska står rett foran meg. (Tar en slurk nå når vi snakker om det da..) skulle hatt egen påminningtråd jeg!

Slipper å bli dehydrert da. :) Jeg er dårlig på å drikle for tida.. Kommer liksom ikke på det, selv om vannflaska står rett foran meg. (Tar en slurk nå når vi snakker om det da..) skulle hatt egen påminningtråd jeg!

Haha, ja, tenkte det samma selv jeg så;) 2 fluer i en smekk, tok både kvelden på sulten og tørsten i en og samma fei:D Jeg drikker av flaske fordi jeg da synes det er lettere og husek på og drikke:) Men ser det ikke funker på deg da, men:( Hmmm.. Tenke tenke.. Ta en slurk til nå som du først er igang:p:D

Neeei... Det var noe melisgreier.. Bruker lite søtningsstoff jeg asså. Reduserer heller sukkermengden. :)
sukrinmelis? :p
sukrin er hvertfall naturlig søtning, jeg bruker det mye!

Back
Topp