H.H
Forelsket i forumet
Bra noen tok en sunn vending hihi![]()
Ja,men ikke halvparten så godt som det andre her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra noen tok en sunn vending hihi![]()
Ja,men ikke halvparten så godt som det andre her![]()
Så flink!Jeg var flink og kjøpte frukt til meg og Alexander i dag.. men jeg sikler etter snop... sukk!
Oh ja, kjør påmmm, blåbær![]()
10kr pakken på rema
...kan snuppa få det i fruktnettet???
...men nå er det frittOh ja, kjør på![]()
JA så lenge de ikke spiser hele druer og kan få skallet i halsen....men nå er det frittFår kjøpe mer da
Enn druer??? Kan de få det så tidlig?
Vi kom på at vi har is i fryserenFikk tryllet i meg litt is-rester for å drepe søthetsbehovet![]()
jaaa! Måtte droppe bærplukkinga i fjor...holdt på å gå på tryne pga fronttunghetGleder meg til å plukke blåbær på hytta på sensommeren![]()
var det jeg lurte på ja...JA så lenge de ikke spiser hele druer og kan få skallet i halsen.
Men kanskje det er litt hardt for magen?
HAHAHAHAHA synes jeg ser degjaaa! Måtte droppe bærplukkinga i fjor...holdt på å gå på tryne pga fronttunghet![]()
Skulle plukke meg et multebær jeg kom over på skogstur og holdt på å tippe ned i lyngen...så mannen måtte plukke den opp for meg
![]()
Hehe, rart hvor fortung man blirjaaa! Måtte droppe bærplukkinga i fjor...holdt på å gå på tryne pga fronttunghet![]()
Skulle plukke meg et multebær jeg kom over på skogstur og holdt på å tippe ned i lyngen...så mannen måtte plukke den opp for meg
![]()
Jeg også!! Er så kjekt å ha i fryseren.Gleder meg til å plukke blåbær på hytta på sensommeren![]()
JA!Jeg også!! Er så kjekt å ha i fryseren.![]()
Vi har ikke pleid å gjøre det.Det har jeg også lyst til i høst
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Synes jeg ser dereVi har ikke pleid å gjøre det.
Men gleder meg nå. Lillebror på ryggen og T i hånda![]()