Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe!Hehe, jeg har så dårlig samvittighet etter helga jeg, jeg føler jeg la på meg 2 kg etter alt.
Ser frem til mer turer jeg ogHåper det blir bart på veiene og godt vår fremover mot våren nå, da skal jeg trille meg lengre turer![]()
Ser frem til mer turer jeg og![]()

OI!!!Håper det blir en bedre vår enn i fjor, det var virkelig tragisk, det snødde skikkelig 1 juni![]()
Ja, det burde det virkelig!Må vel bare bli bedre i år? Hehe![]()
Sant det, jeg er ekstrem på å spise alt om det er tilgjengelig!Bra du ikke har noe i hus da
For det har jeg![]()
![]()
tror at etter påske går alt snop som er rundtom i huset i søpla! Kanke fortsette å ha kjeks og sjokkis her og der til enhver tid!![]()
![]()
Jeg burde vel strengt tatt spise noe skikkelig mat før jeg gyver løs på sukkerposen her![]()
Tja, har jo det. Men ikke lyst på det nåHehe, ikke greit og være godtesjukHar dessverre en del her i skapet, men spiser ikke så mye uansett
Har du noen grønnsaker du kan skjære opp og lage dipp til?
![]()
hehehe ja kanskje det =)Har aldri likt sjokolade noe særlig, men etter at vesla kom ut så kan jeg spise masse av det. Er det noe som heter etter-cravings...??![]()