Er det flere her som har prøvd lenge, ett år eller mer, og så endelig lyktes? Eller evt ikke lyktes (mulig dette ikke skjer for oss)?
Prøvde letrozol i juni, juli og august. Ble ikke gravid. Er det da noe poeng i å be om ny resept på letrozol? Har eggløsning av meg selv, men maste meg til letrozol fordi jeg hadde lest at flere mente den kan modne flere egg og gjøre eggløsningen bedre. Tok dobbel dose første måned, og så to enkle doser.
Ultralyd etter første runde, med dobbel, viste bare ett egg som var nesten modent, de andre for små til å nå igjen det ene så letrozol modnet ikke flere egg hos meg. Kunne trippel eller kvadruppel dose modnet flere? Eller blir man bare overstimulert da?
Er veldig fortvilet og håper noen har tips som kanskje kan hjelpe som jeg ikke har tenkt på?
Har tatt blodprøver for å sjekke amh, fsh og andre verdier senest i juni. Da var de normale fikk jeg beskjed om, hvor mye kan de være endret på noen måneder? Amh var 7, fsh 9. Normalt med follikler i begge eggstokker på ultralyd, normal livmor….Men blir altså ikke gravid. Har lett blitt gravid tidligere, så sent som i fjor - men mistet først pga avvik og andre gang i SA. Nå er jeg vel på pp12 siden SA i fjor.
Vi har ikke tenkt å bruke ivf. Så håper noen har tips som involverer andre ting enn ivf. Tar allerede 400mg q10 per dag, tidobbel dose folsyre, omega 3 multi tilskudd.