detnyenicket
Gift med forumet
So, ro lillemor, nå er dagen over, alle barn i alle land, ligger nå og sover. So og ro og tipp på tå, sov min lille (navnet på barnet), (Navn på hunden) sover også nå med halen under hodet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, kjære guf! Trodde først det var en sang jeg ikke hadde hørt om før, men så skjønte jeg at det var skrivefeilMikkel rev, trollmor, kjære guf jeg har det godt, rororo din båt, lillepusekatt, bjørnen sover osv. Er mange gode sanger som holder ho rolig i senga når jeg synger![]()
Har du prøvd ut cd'en Bom Chicka Bom? Freselsarmeen som har gitt ut. Maaaange gode sanger både som nattasanger og dansesanger på dagen... Fikk den på babysang her i kirkaFor meg er det viktig med nattasanger med kristelig innhold, så i tillegg til de "ukrisetlige" som nevnes over her synger jeg;
Jeg folder mine hender små ..
Kjære Gud jeg har det godt ..
Kjære Gud fader i himmelens slott ..
og
Jeg har en engel som følger meg ..
Ja, vi hadde den på babysang i kirka når jeg gikk med storesnupp.. FOr å være helt ærlig likte jeg de ikke så kjempegodt jeg ..Har du prøvd ut cd'en Bom Chicka Bom? Freselsarmeen som har gitt ut. Maaaange gode sanger både som nattasanger og dansesanger på dagen... Fikk den på babysang her i kirka![]()