Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IkeaHaha ja litt merkelig at vi har sett på de samme tingene og på samme dag
Ja må si jeg har fått rosa og prinsesser ut av systemet (etter Emira)nå vil jeg ha noen andre farger!
litt mer nøytrale og lyse, fine farger
Men vet du om noen sider/kjeder som selger gulvtepper for barnerom til en rimelig penge? Er jo sååå dyrt jo
★Sender fra pipe-gjøken★
Så kule de er!!Nå har regnfotposene til snuppa kommet i posten!kjempemessig siden det har regnet hele uka og skal regne hele neste uke
stonzene ble noe mer vanntett når vi imprignerte de, men disse er virkelig vanntette
Vis vedlegget 28481
*Surfer mobilt*
Bestemor er hos mamma og stefaren min så går greit men er tøft for henne. Vet ikke helt åssen det går med han nå, for har ikke hørt noe på en stund men han sover mye (var det jeg fikk vite i stad)
Ikeade har begynt å sende småvarer også nå for en ganske rimelig porto
Jysk har også mye fine tepper til barnerom
*Surfer mobilt*
Døh, 14 grader er jo reine skjære shortsværet jo!!!![]()
Nå har regnfotposene til snuppa kommet i posten!kjempemessig siden det har regnet hele uka og skal regne hele neste uke
stonzene ble noe mer vanntett når vi imprignerte de, men disse er virkelig vanntette
Vis vedlegget 28481
*Surfer mobilt*
Ungene er lagt for kvelden og jeg og mannen har stabla de 2 siste kubikkene med ved nåTok oss 25 min, så er fornøyd med det
Guri land, jeg er trøtt og sliten idag! Gått som en zombie i heeeele dag, føler jeg! Om ett år får vi oss HUND
Har forhåndbestilt ei tispe på kullet til ei god venninne av meg og vi får velge først
hihihi<3<3<3 Gleder oss masse
![]()
Ikeade har begynt å sende småvarer også nå for en ganske rimelig porto
Jysk har også mye fine tepper til barnerom
*Surfer mobilt*
Ojoj snart første trimester over joda blir det snart lettere tider for deg
Håper dere får vite kjønn! Har du noen følelse når det kommer til kjønn eller?
★Sender fra pipe-gjøken★
Så koselig med hund! Åssen rase er det?
★Sender fra pipe-gjøken★
Heisann
Jeg har sm dag i dag, og har fått sovet, må bare manne meg til å stå opp for jeg kunne ligget der hele dagen.
Skal hente nasse snart, de er på tur med barnehagen enda
På lørdagen skal vi på ultralyd, gleder meg veldig til å se nurke og håper alt er som det skal. Ellers kommer svigerfar med sambo i morgen, og skal være til søndag. Det er litt mye nå kjenner jeg, men må man så må man.
Håper formen bedrer seg litt ja, er det i uke 13 man er i 2 trimester?Husker ikke lenger jeg
Jeg lurer faktisk på om det kan bli gutt altså, men den feelingen hadde jeg sist også hehe![]()
Staffordshire Bull Terrier, også kalt "nanny dog" i England pga de er så glade i barn og veldig familie vennlige hunder<3<3<3 Så gleder oss masseSpesielt Mathea, hu har ønsket at vi skulle få hund lenge
Kan legge ut bilde når jeg får av hu aom blir mamma-hunden
Hu heter Nala
<3
Ååååå, så MORRO!!!!Ungene er lagt for kvelden og jeg og mannen har stabla de 2 siste kubikkene med ved nåTok oss 25 min, så er fornøyd med det
Guri land, jeg er trøtt og sliten idag! Gått som en zombie i heeeele dag, føler jeg! Om ett år får vi oss HUND
Har forhåndbestilt ei tispe på kullet til ei god venninne av meg og vi får velge først
hihihi<3<3<3 Gleder oss masse
![]()
Uke 13 går man over i 2.trimester jaHåper formen bedrer seg litt ja, er det i uke 13 man er i 2 trimester?Husker ikke lenger jeg
Jeg lurer faktisk på om det kan bli gutt altså, men den feelingen hadde jeg sist også hehe![]()
Så moro dada blir barna dine glade!
har du fortalt jentene om det eller?
Så søtt navn dahihi
★Sender fra pipe-gjøken★
Ååååå, så MORRO!!!!er sikkert fin tid å få hund på det, når ungene er blitt såpass store!
er lurt å planlegge det så lang tid i forveien, så er man godt forberedt når hunden kommer i hus
![]()