God morgen Torsdag :-)

Haha ja litt merkelig at vi har sett på de samme tingene og på samme dag:P:)

Ja må si jeg har fått rosa og prinsesser ut av systemet (etter Emira) :P nå vil jeg ha noen andre farger! :) litt mer nøytrale og lyse, fine farger:)
Men vet du om noen sider/kjeder som selger gulvtepper for barnerom til en rimelig penge? Er jo sååå dyrt jo:eek:

★Sender fra pipe-gjøken★
Ikea ;) de har begynt å sende småvarer også nå for en ganske rimelig porto:D Jysk har også mye fine tepper til barnerom :)

*Surfer mobilt*

Bestemor er hos mamma og stefaren min så går greit men er tøft for henne. Vet ikke helt åssen det går med han nå, for har ikke hørt noe på en stund men han sover mye (var det jeg fikk vite i stad)

Ok.. kan skjønne det er tøft for hun!:( godt hun er hos noen andre da! Ikke godt å sitte alene når sånt skjer.. håper bestefar kommer seg og blir frisk;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ikea ;) de har begynt å sende småvarer også nå for en ganske rimelig porto:D Jysk har også mye fine tepper til barnerom :)

*Surfer mobilt*

Ahh ok! Vi skal til ikea neste helg:D så skal se på disse butikkene..takk for tips! :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Ungene er lagt for kvelden og jeg og mannen har stabla de 2 siste kubikkene med ved nå;) Tok oss 25 min, så er fornøyd med det:) Guri land, jeg er trøtt og sliten idag! Gått som en zombie i heeeele dag, føler jeg! Om ett år får vi oss HUND:D:D:D Har forhåndbestilt ei tispe på kullet til ei god venninne av meg og vi får velge først:D hihihi<3<3<3 Gleder oss masse:D

Nå har regnfotposene til snuppa kommet i posten! :D kjempemessig siden det har regnet hele uka og skal regne hele neste uke;) stonzene ble noe mer vanntett når vi imprignerte de, men disse er virkelig vanntette:D
Vis vedlegget 28481

*Surfer mobilt*

De var knallfiiine:D

Ungene er lagt for kvelden og jeg og mannen har stabla de 2 siste kubikkene med ved nå;) Tok oss 25 min, så er fornøyd med det:) Guri land, jeg er trøtt og sliten idag! Gått som en zombie i heeeele dag, føler jeg! Om ett år får vi oss HUND:D:D:D Har forhåndbestilt ei tispe på kullet til ei god venninne av meg og vi får velge først:D hihihi<3<3<3 Gleder oss masse:D

Så koselig med hund! Åssen rase er det?

★Sender fra pipe-gjøken★

*Surfer mobilt*

På Jysk har vi kjøpt tepper)

Ojoj snart første trimester over jo:D da blir det snart lettere tider for deg;):)
Håper dere får vite kjønn! Har du noen følelse når det kommer til kjønn eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Håper formen bedrer seg litt ja, er det i uke 13 man er i 2 trimester?:-) Husker ikke lenger jeg:D

Jeg lurer faktisk på om det kan bli gutt altså, men den feelingen hadde jeg sist også hehe:-)

Så koselig med hund! Åssen rase er det?

★Sender fra pipe-gjøken★

Staffordshire Bull Terrier, også kalt "nanny dog" i England pga de er så glade i barn og veldig familie vennlige hunder<3<3<3 Så gleder oss masse:D Spesielt Mathea, hu har ønsket at vi skulle få hund lenge:) Kan legge ut bilde når jeg får av hu aom blir mamma-hunden:) Hu heter Nala:)<3

Heisann

Jeg har sm dag i dag, og har fått sovet, må bare manne meg til å stå opp for jeg kunne ligget der hele dagen.
Skal hente nasse snart, de er på tur med barnehagen enda:)
På lørdagen skal vi på ultralyd, gleder meg veldig til å se nurke og håper alt er som det skal. Ellers kommer svigerfar med sambo i morgen, og skal være til søndag. Det er litt mye nå kjenner jeg, men må man så må man.

Det første trimester kan være litt slitsomt med kvalme osv!:( Så gøy med UL, spennende og se den lille for første gang<3<3<3

Håper formen bedrer seg litt ja, er det i uke 13 man er i 2 trimester?:-) Husker ikke lenger jeg:D

Jeg lurer faktisk på om det kan bli gutt altså, men den feelingen hadde jeg sist også hehe:-)

Husker ikke jeg heller..hahah.. et sted mellom 12 og 16? Hvertfall sånn ca 3 mnd på vei eller no..

Hehe kanske du har rett denne gangen?;) blir spennende.. ellers er det jo ikke lenge til vanlig ul heller da?

★Sender fra pipe-gjøken★

Staffordshire Bull Terrier, også kalt "nanny dog" i England pga de er så glade i barn og veldig familie vennlige hunder<3<3<3 Så gleder oss masse:D Spesielt Mathea, hu har ønsket at vi skulle få hund lenge:) Kan legge ut bilde når jeg får av hu aom blir mamma-hunden:) Hu heter Nala:)<3

Så moro da:D da blir barna dine glade! :D har du fortalt jentene om det eller?
Så søtt navn da:rolleyes: hihi

★Sender fra pipe-gjøken★

Ååååå, så MORRO!!!! :D er sikkert fin tid å få hund på det, når ungene er blitt såpass store! :) er lurt å planlegge det så lang tid i forveien, så er man godt forberedt når hunden kommer i hus ;)

Uke 13 går man over i 2.trimester ja ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jaaah, er kjempe moro:rolleyes: Mathea har mast om hund i 3 år nå:p;) Her er hu som blir mamma'n:rolleyes: Er hu ikke skjønn?:)1377800636730.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

Mathea vet det, men ikke Neline ennå, da hu ikke har tidsperspektiv, da kommer hu kun til og bli forvirret og spørre om hunden kommer snart.

Ååååå, så MORRO!!!! :D er sikkert fin tid å få hund på det, når ungene er blitt såpass store! :) er lurt å planlegge det så lang tid i forveien, så er man godt forberedt når hunden kommer i hus ;)

Derfor vi avtalte dette nå:D Hihi;) Så har vi god tid på oss til og snakke med barna om det og innkjøp av diverse ting:)

Back
Topp