God morgen Torsdag :-)

God morgen:)

Føler meg trøtt idag! Sov dårlig etter kl 3.. merkelige greier:p jeg som alltid sover godt! Men der lå jeg, og før jeg visste ordet av det så begynte jeg å planlegge kaker til bursdagene til jentene:eek: hahah..smak, utseende og type kaker!

Idag kommer min minste søster og skal overnatte fram til søndag!:) mamma og stefaren min er på vei til kreta:mad::p:) og da orka ikke søstra mi å være alene i samme hus som min bror og andre søster :p

Ha en fin dag alle snupper!:rolleyes::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe, kjenner til det der å ligge våken å fundere ja:-) Håper du får sovet godt i natt hvertfall.

Hei :) Litt træg eg i dag :P

Vi klara (eller eg) klara seff å forsøv meg i mårrest, så det va full fart opp å kle på seg også kle på Fie snuppa, før så å ræs tæll barnehagen, og på skola...kom 10 min førseint :P men fekk med meg det vektigste (førde om eg ikje førsto et pip uta det) Matte e VANSKELE!!!

Ellers så vart litt protester i natt åg, men ikje like gærle som dagen før. Ho hylskreik ikje, va mæst bære suttring, men kosa med ho å vugga ho i arman og gjedd ho vattn og smørt dentinox....og etter 2 tima søvna ho. (då våkna ho klokka 01, og søvna kl 3) så e kansje ikje så rart at eg e litt ramme skjeiv i dag :P

Ska snart hent gulle i barnehagen, så ska vi spis middag å bære kos åss <3

I kveill ska eg slit endå meir med matematikken....ha vøre å lånt meg boka "matematikk med teskje" så får sjå om det kansje hjølp litt....førr akkurat no sjønn eg ikje nån teng av det foreleseren snakk om å skriv på tavla :P

Heisann

Jeg har sm dag i dag, og har fått sovet, må bare manne meg til å stå opp for jeg kunne ligget der hele dagen.
Skal hente nasse snart, de er på tur med barnehagen enda:-)
På lørdagen skal vi på ultralyd, gleder meg veldig til å se nurke og håper alt er som det skal. Ellers kommer svigerfar med sambo i morgen, og skal være til søndag. Det er litt mye nå kjenner jeg, men må man så må man.

Heisann

Jeg har sm dag i dag, og har fått sovet, må bare manne meg til å stå opp for jeg kunne ligget der hele dagen.
På lørdagen skal vi på ultralyd, gleder meg veldig til å se nurke og håper alt er som det skal. Ellers kommer svigerfar med sambo i morgen, og skal være til søndag. Det er litt mye nå kjenner jeg, men må man så må man.
Så spennende med ultralyd da :D
Skjønner godt du er sliten! Ta vare på deg selv da ;)

Hehe, kjenner til det der å ligge våken å fundere ja:-) Håper du får sovet godt i natt hvertfall.

Ja er så irriterende! Tenker på ting som jeg overhode ikke trenger å tenke på kl 3 på natten :P
Takk:) får nok sove bedre inatt, er ikke vanlig for meg å ligge sånn :P:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Heisann

Å blir gøy med ul:D er det privat? Hvor langt er du på vei egentlig?

★Sender fra pipe-gjøken★

Hmmm...sitter å ser på belysning til barnerommet...fikk SÅÅÅ lyst på lamper fra Pumpkin ugle, men så kom jeg over denne og ble helt forelska:
http://www.jollyroom.no/barnerommet...0OyM7cHJvZHVjdF9rZXk7MTk2MjE7Izsj&ttype=click
Så nå må jeg bare bestemme meg :p

Haha har sittet å sett på begge de lampene idag jeg å, til Liana!:D begge deler er jo såååå søte da! Men får vente med å bestille til mannen er hjemme :)

Men skal bestille dette!
http://www.kidsparadise.no/product_info.php?products_id=705

★Sender fra pipe-gjøken★

Får håpe det ordner seg! :D
Vi får ikke kontantstøtte før november heller, men jeg jobber kommunalt og da tar det nesten en måned fra timeliste er innlevert til jeg får lønn :p
SÅ vi venter MEGET på første lønn nå, altså!!!!!

Får ikke dere kontantstøtte i oktober da? Det sto i mitt brev at det kommer før 49. Oktober. Før har jeg fått nav utbetalinger 21..

Får ikke dere kontantstøtte i oktober da? Det sto i mitt brev at det kommer før 49. Oktober. Før har jeg fått nav utbetalinger 21..
Han er født 3. oktober og kontantstøtte kommer fra måneden etter de har fylt ett år, så vidt jeg har skjønt.

Han er født 3. oktober og kontantstøtte kommer fra måneden etter de har fylt ett år, så vidt jeg har skjønt.

Jepp jepp du har rett :) var bare jeg som glemte at han var født i oktober ;-)

Haha har sittet å sett på begge de lampene idag jeg å, til Liana!:D begge deler er jo såååå søte da! Men får vente med å bestille til mannen er hjemme :)

Men skal bestille dette!
http://www.kidsparadise.no/product_info.php?products_id=705

★Sender fra pipe-gjøken★
Haha, så morsomt!!! Heller det en for mye rosa prinsesse spør du meg ;)
Den veggdekoren var jo råååååsøt da! Men vi har panelplater, så er jo umulig å feste noe sånt på veggen :(

Ja er så irriterende! Tenker på ting som jeg overhode ikke trenger å tenke på kl 3 på natten :p
Takk:) får nok sove bedre inatt, er ikke vanlig for meg å ligge sånn :p:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Du trenger å hvile deg nå:-)

Haha, så morsomt!!! Heller det en for mye rosa prinsesse spør du meg ;)
Den veggdekoren var jo råååååsøt da! Men vi har panelplater, så er jo umulig å feste noe sånt på veggen :(

Haha ja litt merkelig at vi har sett på de samme tingene og på samme dag:P:)

Ja må si jeg har fått rosa og prinsesser ut av systemet (etter Emira) :P nå vil jeg ha noen andre farger! :) litt mer nøytrale og lyse, fine farger:)
Men vet du om noen sider/kjeder som selger gulvtepper for barnerom til en rimelig penge? Er jo sååå dyrt jo:eek:

★Sender fra pipe-gjøken★

Det er privat ja:-) 12+3 i dag:-)

Ojoj snart første trimester over jo:D da blir det snart lettere tider for deg;):)
Håper dere får vite kjønn! Har du noen følelse når det kommer til kjønn eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Her var vi oppe litt over 6 i dag og hadde en rolig morgen med masse kos, helt til mobilen ringte kl 7 ca, det var bestemora mi som ringte og fortalte at bestefaren min hadde havna på sykehuset med slag igjen, dette er 2 på kort tid og 3 totalt. Fikk levert mini i barnehagen og sendte avgårde eldste på skolen og da ble jeg henta av mamma og stefaren min så ble det en tur til sverige for dem henta bestemor først.
Fikk så vondt av henne for hun har hatt hjerteinfarkt og hatt 6 operasjoner i etterkant av det, siste var forrige fredag og hun er så medtatt og blitt så tynn.

Her var vi oppe litt over 6 i dag og hadde en rolig morgen med masse kos, helt til mobilen ringte kl 7 ca, det var bestemora mi som ringte og fortalte at bestefaren min hadde havna på sykehuset med slag igjen, dette er 2 på kort tid og 3 totalt. Fikk levert mini i barnehagen og sendte avgårde eldste på skolen og da ble jeg henta av mamma og stefaren min så ble det en tur til sverige for dem henta bestemor først.
Fikk så vondt av henne for hun har hatt hjerteinfarkt og hatt 6 operasjoner i etterkant av det, siste var forrige fredag og hun er så medtatt og blitt så tynn.

Oj da:( håper det går bra med dem! Hvordan er formen til din bestefar nå?

★Sender fra pipe-gjøken★

Oj da:( håper det går bra med dem! Hvordan er formen til din bestefar nå?

★Sender fra pipe-gjøken★

Bestemor er hos mamma og stefaren min så går greit men er tøft for henne. Vet ikke helt åssen det går med han nå, for har ikke hørt noe på en stund men han sover mye (var det jeg fikk vite i stad)

Back
Topp