God morgen Torsdag :-)

NÅja, har nesten ikke fått lest til arbeidskravet som skal leveres inn neste fredag, så flink er kanskje ikke rette ordet :p
Ble mer jobb enn planlagt, men vi trenger det i månedene frem til kontantstøtten, så da får det bare bli slik :D
Skippertak er jeg god på :p

Jobber best under press du også ja ;-) det går nok bra til slutt :) er kjekt å tjene litt penger også! Jeg også jobber det jeg kan, for kontantstøtten kommer ikke før i oktober. Sambo har en jobb der han har ubehrensa med arbeidsmengde for tida, så han jobber også litt ekstra hjemme på kveldene og i helgene. Jeg ble tilbudt full stilling som nattevakt på jobben min, men kan ikke ta den så lenge vi ikke har bhg plass. De visste egentlig det, men jeg hadde førsteprioritet, så de måtte spørr likevel ;-) så nå håper jeg at den andre nattevakta slutter til jul, og vi får bhg plass fra januar ;-D lov å håpe :)

Hihi.. Spørst om Simone og KE hadde et felles gjemmested for den boksen der da.;) Vi spiser heller ikke nugatti. Det blir for søtt asså..

Jeg fant Jenny badende i vannet fra vannskåla til katten tidligere i dag. Klissklass! Burde jo skjønt at hun hadde gjort noe fanteri da, for ut i fra lydene å dømme, så var hun SÅ fornøyd med egen innsats.:p

Hihi! Søte Jenny! ;) her må kattematen bo på kjøkkenbenken, og når han kommer for å spise så setter vi Simone i stolen sin med en kjeks eller sånn maissnacks eller noe. Ser for meg det fornøyde ansiktet til Jenny! :)

Hehe, kan kanskje være en idé ja! :p
Vi satte skuffelås på matskuffa, men hun får trekt den ut 4cm likevel...akkurat nok til å få fingrene imellom, så fyker skuffa igjen som et prosjektil fordi den er så tung og da satte fingrene imellom :eek: så nå ble låsen fjerna igjen! Fant ut at det var bedre at hun tømte mel og sukker utover gulvet enn at fingrene går i klem ;)

Ja ser den! :) Vi har skuffelås på tvbenken, og der går den opp ca 2 cm, men hun får ikke dytta igjen, for da må man knipe på skuffelåsen inni skuffa. Husker ikke merket men kjøpte de på barnas hus.

God morgen!
Brrrr, kaldt her idag, 7 grader nå på morran :eek: på med ulltøy på ungen!!! Ullsokkene jeg kjøpte henne var aaaaltfor store, så må ut å kjøpe en pakke i str mindre ;)
Nå skal jeg på møte med veilederen min, og så vet jeg ikke helt hva jeg skal videre, er i litt dårlig form om dagen så vil helst hvile på sofaen...stressnakke og spenningshodepine er virkelig ikke noe gøy, men erfaringsmessig blir det bare verre om jeg legger meg nedpå og ikke gjør alle tingene som stresser meg :p ;)

Ei tulle som har lært å vise hvor mange år hun er :rolleyes:
Vis vedlegget 28368
Bygge litt duplo før barnehagen :)
Vis vedlegget 28369

Her var det jo kommet bilder av ei skjønn frøken :) så flink hun er!

Lykke til på møtet :) håper formen blir bedre utover dagen :)

Har hatt møte med veilederen min og avklart tema for masteren...nå skal jeg sette i gang med å avtale og lage intervju :eek: ...eeeller lese litt til de andre tre eksamenene jeg har før jul :confused: blir så demotivert av alt arbeidet at jeg vil bare gå hjem og legge meg :confused: meeeen får vel legge i en halvhjerta halvdags innsats før jeg tusler hjem når parkeringa går ut kl 12 :p

Det er nok lurt å komme igang, så du snart føler du har litt kontroll ;) så forsvinner nok litt av stresset etter hvert som du kommer inni arbeidet :)

Ja ser den! :) Vi har skuffelås på tvbenken, og der går den opp ca 2 cm, men hun får ikke dytta igjen, for da må man knipe på skuffelåsen inni skuffa. Husker ikke merket men kjøpte de på barnas hus.
Det var en lur lås!!!

Det er nok lurt å komme igang, så du snart føler du har litt kontroll ;) så forsvinner nok litt av stresset etter hvert som du kommer inni arbeidet :)
Takk for det! :) ja, er bare å grave fram bøkene og starte ett sted! ;)

Tenkte jeg måtte dele synet som møtte meg på kjøkkenet etter å ha vært i kjelleren en turbå satt på ei vaskemaskin:

Vis vedlegget 28365

Det var visst godt også ;)

Hva skal dere til med i dag da? Vi skal på besøk til svigerinna mi og nevøen min. Han har operert bort polypper, så må være hjemme fra barnehagen, og kjeder seg.
Her regner i dag, så blir nok ikke så mye ute.

Haha lille sniken det :P nydelig! :rolleyes:

★Sender fra pipe-gjøken★

Skal til kusinen min idag... Tror det blir fint vær idag,så da skal vi være ute :-)

Måtte opp 05.15 ...........
Hcordan få storebror til å sove lenger? Legger seg til kl 19....
M sover jo helt til kvart på 8!!! Det er helt supert :-)

Sent from my GT-I9300

Noen er vel bare født A-mennesler :P sover han på dagen enda? Jeg sluttet med det på Emira når hun var litt over 2 år, men det var vel heller fordi jeg ikke fikk lagt hun på kvelden. .

Ønsker dere en fin dag hos kusine!:)

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen!
Brrrr, kaldt her idag, 7 grader nå på morran :eek: på med ulltøy på ungen!!! Ullsokkene jeg kjøpte henne var aaaaltfor store, så må ut å kjøpe en pakke i str mindre ;)
Nå skal jeg på møte med veilederen min, og så vet jeg ikke helt hva jeg skal videre, er i litt dårlig form om dagen så vil helst hvile på sofaen...stressnakke og spenningshodepine er virkelig ikke noe gøy, men erfaringsmessig blir det bare verre om jeg legger meg nedpå og ikke gjør alle tingene som stresser meg :p ;)

Ei tulle som har lært å vise hvor mange år hun er :rolleyes:
Vis vedlegget 28368
Bygge litt duplo før barnehagen :)
Vis vedlegget 28369

Så herlig hun er! Og her sitter vi å sier at barna vår er såå store nå..hahah men er jo ikke mer enn 1 år (snart) :P

God bedring med nakke og hode!

★Sender fra pipe-gjøken★

Her har vi et nytt ord i dag :o
"pupppupppupp"! :D

Hahahah :D så nå kan han si ifra med ord når det er klart for mammakos!:D

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen:)

Føler meg trøtt idag! Sov dårlig etter kl 3.. merkelige greier:P jeg som alltid sover godt! Men der lå jeg, og før jeg visste ordet av det så begynte jeg å planlegge kaker til bursdagene til jentene:eek: hahah..smak, utseende og type kaker!

Idag kommer min minste søster og skal overnatte fram til søndag!:) mamma og stefaren min er på vei til kreta:mad::p:) og da orka ikke søstra mi å være alene i samme hus som min bror og andre søster :P

Ha en fin dag alle snupper!:rolleyes::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Tenkte jeg måtte dele synet som møtte meg på kjøkkenet etter å ha vært i kjelleren en turbå satt på ei vaskemaskin:

Vis vedlegget 28365

Det var visst godt også ;)

Hva skal dere til med i dag da? Vi skal på besøk til svigerinna mi og nevøen min. Han har operert bort polypper, så må være hjemme fra barnehagen, og kjeder seg.
Her regner i dag, så blir nok ikke så mye ute.

Hahah:D Så herlig:) Hu har sjokolade radaren i orden:p:cool:;):D

Her er det kaldt og kun 14 grader:eek: Idag skal vi besøke ett vennepar av oss:) Er kjempetrøtt om dagen og merker høsten er på vei:)

Jobber best under press du også ja ;-) det går nok bra til slutt :) er kjekt å tjene litt penger også! Jeg også jobber det jeg kan, for kontantstøtten kommer ikke før i oktober. Sambo har en jobb der han har ubehrensa med arbeidsmengde for tida, så han jobber også litt ekstra hjemme på kveldene og i helgene. Jeg ble tilbudt full stilling som nattevakt på jobben min, men kan ikke ta den så lenge vi ikke har bhg plass. De visste egentlig det, men jeg hadde førsteprioritet, så de måtte spørr likevel ;-) så nå håper jeg at den andre nattevakta slutter til jul, og vi får bhg plass fra januar ;-D lov å håpe :)

Får håpe det ordner seg! :D
Vi får ikke kontantstøtte før november heller, men jeg jobber kommunalt og da tar det nesten en måned fra timeliste er innlevert til jeg får lønn :p
SÅ vi venter MEGET på første lønn nå, altså!!!!!

Åfyfaen!
Der slo han seg skikkelig, kan noen svare meg inne på Secret?!

Back
Topp