God morgen Torsdag :-)

Derfor vi avtalte dette nå:D Hihi;) Så har vi god tid på oss til og snakke med barna om det og innkjøp av diverse ting:)
Ikke minst lese seg opp på hundeoppdragelse, bli enige om hva dere vil at den skal kunne, hvor den skal sove, om den skal være i bur når dere ikke er hjemme etc etc. Var myyye vanskeligere å oppdra hund enn barn spør du meg :p ;)

Så fiiiin! (Men det er jo alle hunder) :D viktigste er vel at gemyttet er bra! :)

Hu er kjempesnill og veldig veldig glad i barn:rolleyes: Hu lekte masse med mathea idag og satt og kosa med Emmeth i sofaen♥ Ja, vi skal ha bur i bilen selvsagt og sovebur i stua som blir hennes plass med kurv oppi, så om hu ønsker fred og ro kan hu legge seg der uten mas fra barna. Venninna mi er kjempeflink med hunder så har fått mange tips fra henne og skal selvfølgelig lese mer. Har også forhørt meg om fór pg tannstell f.eks dental sticks:)

Jaaah, er kjempe moro:rolleyes: Mathea har mast om hund i 3 år nå:p;) Her er hu som blir mamma'n:rolleyes: Er hu ikke skjønn?:)Vis vedlegget 28498

Hehe gøy for snuppa å få litt "ansvar" da :D
Kjempe fin hund! Blir sikkert søte valper! :) Har selv hatt en rottweiler for noen år siden, men måtte selge han pga flytting:( han het X :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Mathea vet det, men ikke Neline ennå, da hu ikke har tidsperspektiv, da kommer hu kun til og bli forvirret og spørre om hunden kommer snart.

Ja det kan bli mye mas fra hennes side da.. jeg er ikke vandt med å ha barn som skjønner forskjell på imårra og 1 uke :P tenk så moro det blir for alle dere da:D og Emmeth er jo da ca 2 år:eek::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Husker ikke jeg heller..hahah.. et sted mellom 12 og 16? Hvertfall sånn ca 3 mnd på vei eller no..

Hehe kanske du har rett denne gangen?;) blir spennende.. ellers er det jo ikke lenge til vanlig ul heller da?

★Sender fra pipe-gjøken★

Er vel i uke 19 det tror jeg:-)

Er vel i uke 19 det tror jeg:-)

Ja det pleier vel å være rundt ule 18-20 :) her har dem pleid å tilby en ul til i uke 33 også, men siden jeg sa at jeg vil føde på kongsberg, som ligger i buskerud og ikke Telemark, så fikk jeg ikke:eek::mad::p men velger det stedet for ligger nesten 1 time nærmere enn skien, som er nærmeste fødeavdeling i fylket:eek: ca 2-2,5 time kjøring! Kongsberg er ca 1,5 time..

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe gøy for snuppa å få litt "ansvar" da :D
Kjempe fin hund! Blir sikkert søte valper! :) Har selv hatt en rottweiler for noen år siden, men måtte selge han pga flytting:( han het X :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha, så stilig navn:cool: Så synd du måtte selge han:( Har selv hatt rotweiler i oppveksten og har kun godt og si om rasen:rolleyes: Pappaen har likedan utseende som Nala, så blir nok likedan valper:) Synes hu er sååå søt og god:) Mathea har "ansvar" for og gi kattene mat på morran og det gjør hu også:) Utrolig stolt av alle 3 småtrolla mine♥

Ja det kan bli mye mas fra hennes side da.. jeg er ikke vandt med å ha barn som skjønner forskjell på imårra og 1 uke :P tenk så moro det blir for alle dere da:D og Emmeth er jo da ca 2 år:eek::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, Neline hadde kun blitt forvirra av og få vite det nå. Forteller det til våren når vi skal dra og se på og velge valp:):rolleyes: haha, nei, skjønner det;) Dine er ikke så store ennå:) Ja, tenk det:eek: 2 år, går altfor fort:oops::);)

Haha, så stilig navn:cool: Så synd du måtte selge han:( Har selv hatt rotweiler i oppveksten og har kun godt og si om rasen:rolleyes: Pappaen har likedan utseende som Nala, så blir nok likedan valper:) Synes hu er sååå søt og god:) Mathea har "ansvar" for og gi kattene mat på morran og det gjør hu også:) Utrolig stolt av alle 3 småtrolla mine♥

Hehe ja var samboeren min som kom på det navnet :D kjempe snill hund da! Også såååå kosete:rolleyes: skulle helst ligge på fanget.. hehe.. ja synd vi måtta selge han, men han fikk en god eier da ;)

Så flink hun er som gir dem mat:D og dere får nok en nyyyydelig liten hund etterhvert:D vi må vente til barna er større og til vi har hus og hage :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, Neline hadde kun blitt forvirra av og få vite det nå. Forteller det til våren når vi skal dra og se på og velge valp:):rolleyes: haha, nei, skjønner det;) Dine er ikke så store ennå:) Ja, tenk det:eek: 2 år, går altfor fort:oops::);)

Ja like greit å vente til tiden nærmer seg:) uff ja, tørr ikke tenke på at disse barna da er rundt 2 år:eek: skremmende nok å tenke på at de nærmer seg 1 år:eek::p hahah

★Sender fra pipe-gjøken★

Ok.. kan skjønne det er tøft for hun!:( godt hun er hos noen andre da! Ikke godt å sitte alene når sånt skjer.. håper bestefar kommer seg og blir frisk;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg og håper at han blir bra igjen men har mine tvil dessverre for dette er nr 2 på kort tid.Men er optimist til det motsatte er bevist og satser og håper på det beste :)

Jeg og håper at han blir bra igjen men har mine tvil dessverre for dette er nr 2 på kort tid.Men er optimist til det motsatte er bevist og satser og håper på det beste :)

Det er riktig instilling;) viktig å tenke positivt! Får krysse fingre og tær, og håpe at alt blir bra med han:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hu er kjempesnill og veldig veldig glad i barn:rolleyes: Hu lekte masse med mathea idag og satt og kosa med Emmeth i sofaen♥ Ja, vi skal ha bur i bilen selvsagt og sovebur i stua som blir hennes plass med kurv oppi, så om hu ønsker fred og ro kan hu legge seg der uten mas fra barna. Venninna mi er kjempeflink med hunder så har fått mange tips fra henne og skal selvfølgelig lese mer. Har også forhørt meg om fór pg tannstell f.eks dental sticks:)
Høres ut som om at du har planene klare ;) jeg er veldig tilhenger av at hunden har plassen sin i bur, da har de et trygt sted som er bare deres OG man slipper at de gnager på leker, møbler osv når man ikke er til stedet ;)

Høres ut som om at du har planene klare ;) jeg er veldig tilhenger av at hunden har plassen sin i bur, da har de et trygt sted som er bare deres OG man slipper at de gnager på leker, møbler osv når man ikke er til stedet ;)

Jeg mener også de skal ha sin egen plass som bare er dems , spesielt med tanke på om hunden ønsker fred fra barna, så skal de vite at det er hennes plass og at hu da vil være i fred:) Og selvfølgelig er det fint når hu er valp så hu ikke ødelegger ting på natten, men at hu skal føle seg trygg i buret sitt! Blir jo som og få en liten baby igjen, bare på en litt annen måte<3

Ja det pleier vel å være rundt ule 18-20 :) her har dem pleid å tilby en ul til i uke 33 også, men siden jeg sa at jeg vil føde på kongsberg, som ligger i buskerud og ikke Telemark, så fikk jeg ikke:eek::mad::p men velger det stedet for ligger nesten 1 time nærmere enn skien, som er nærmeste fødeavdeling i fylket:eek: ca 2-2,5 time kjøring! Kongsberg er ca 1,5 time..

★Sender fra pipe-gjøken★

Skjønner du helst vil til et nærmere sykehus ja:-)

Det er riktig instilling;) viktig å tenke positivt! Får krysse fingre og tær, og håpe at alt blir bra med han:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja jeg må bare tenke sånn for har ingen planer om å miste han enda :)

Back
Topp