Så fiiiin! (Men det er jo alle hunder)Jaaah, er kjempe moroMathea har mast om hund i 3 år nå
Her er hu som blir mamma'n
Er hu ikke skjønn?
Vis vedlegget 28498
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fiiiin! (Men det er jo alle hunder)Jaaah, er kjempe moroMathea har mast om hund i 3 år nå
Er hu ikke skjønn?
Vis vedlegget 28498
Ikke minst lese seg opp på hundeoppdragelse, bli enige om hva dere vil at den skal kunne, hvor den skal sove, om den skal være i bur når dere ikke er hjemme etc etc. Var myyye vanskeligere å oppdra hund enn barn spør du megDerfor vi avtalte dette nåHihi
Så har vi god tid på oss til og snakke med barna om det og innkjøp av diverse ting
![]()
Så fiiiin! (Men det er jo alle hunder)viktigste er vel at gemyttet er bra!
![]()
Jaaah, er kjempe moroMathea har mast om hund i 3 år nå
Er hu ikke skjønn?
Vis vedlegget 28498
Mathea vet det, men ikke Neline ennå, da hu ikke har tidsperspektiv, da kommer hu kun til og bli forvirret og spørre om hunden kommer snart.
Husker ikke jeg heller..hahah.. et sted mellom 12 og 16? Hvertfall sånn ca 3 mnd på vei eller no..
Hehe kanske du har rett denne gangen?blir spennende.. ellers er det jo ikke lenge til vanlig ul heller da?
★Sender fra pipe-gjøken★
Er vel i uke 19 det tror jeg![]()
Hehe gøy for snuppa å få litt "ansvar" da
Kjempe fin hund! Blir sikkert søte valper!Har selv hatt en rottweiler for noen år siden, men måtte selge han pga flytting
han het X
★Sender fra pipe-gjøken★
Ja det kan bli mye mas fra hennes side da.. jeg er ikke vandt med å ha barn som skjønner forskjell på imårra og 1 uketenk så moro det blir for alle dere da
og Emmeth er jo da ca 2 år
★Sender fra pipe-gjøken★
Haha, så stilig navnSå synd du måtte selge han
Har selv hatt rotweiler i oppveksten og har kun godt og si om rasen
Pappaen har likedan utseende som Nala, så blir nok likedan valper
Synes hu er sååå søt og god
Mathea har "ansvar" for og gi kattene mat på morran og det gjør hu også
Utrolig stolt av alle 3 småtrolla mine♥
Ja, Neline hadde kun blitt forvirra av og få vite det nå. Forteller det til våren når vi skal dra og se på og velge valphaha, nei, skjønner det
Dine er ikke så store ennå
Ja, tenk det
2 år, går altfor fort
![]()
Ok.. kan skjønne det er tøft for hun!godt hun er hos noen andre da! Ikke godt å sitte alene når sånt skjer.. håper bestefar kommer seg og blir frisk
★Sender fra pipe-gjøken★
Jeg og håper at han blir bra igjen men har mine tvil dessverre for dette er nr 2 på kort tid.Men er optimist til det motsatte er bevist og satser og håper på det beste![]()
Høres ut som om at du har planene klareHu er kjempesnill og veldig veldig glad i barnHu lekte masse med mathea idag og satt og kosa med Emmeth i sofaen♥ Ja, vi skal ha bur i bilen selvsagt og sovebur i stua som blir hennes plass med kurv oppi, så om hu ønsker fred og ro kan hu legge seg der uten mas fra barna. Venninna mi er kjempeflink med hunder så har fått mange tips fra henne og skal selvfølgelig lese mer. Har også forhørt meg om fór pg tannstell f.eks dental sticks
![]()
Høres ut som om at du har planene klarejeg er veldig tilhenger av at hunden har plassen sin i bur, da har de et trygt sted som er bare deres OG man slipper at de gnager på leker, møbler osv når man ikke er til stedet
![]()
Ja det pleier vel å være rundt ule 18-20her har dem pleid å tilby en ul til i uke 33 også, men siden jeg sa at jeg vil føde på kongsberg, som ligger i buskerud og ikke Telemark, så fikk jeg ikke
men velger det stedet for ligger nesten 1 time nærmere enn skien, som er nærmeste fødeavdeling i fylket
ca 2-2,5 time kjøring! Kongsberg er ca 1,5 time..
★Sender fra pipe-gjøken★
Skjønner du helst vil til et nærmere sykehus ja![]()
Skjønner du helst vil til et nærmere sykehus ja![]()
Det er riktig instillingviktig å tenke positivt! Får krysse fingre og tær, og håpe at alt blir bra med han
★Sender fra pipe-gjøken★
Ja jeg må bare tenke sånn for har ingen planer om å miste han enda![]()