God morgen (lørdag)

Da var vi hjemme igjen fra babysvømming. Daniel gliste som bare det da vi kom i bassenget - han storkoser seg! I dag skulle jeg dukke samtidig med han - så da fikk jeg se om han lukket øynene og munnen - glemte å kikke på munnen, men han holdt ihvertfall øynene lukket.

snuppelure har sovet mellom oss i natt, da er hun noe roligere! Hun våkna først 07, men da jeg tok henne ii armkroken og så sov hun 1 time til :D
idag skal vi ut for å kjøpe tripptrappstol :)

ja, mener jeg har lest at noen gjorde det:) Håper det fungerer for oss også, for nå tar hun jo kveld så tidlig:)
vi farter mye på kveldstid og har alltid Hermine med oss! Steller og tar på pysj der vi er ;) ingen problem det!

WHAT???
Hvor ble det av sola?
Nå er det helt grått ute og det SNØR!
Vi som skulle ut på tur med de nye solbrillene :o

Ja, Lillebror har sovnet for første dupp før kl 9.30 :p
Slik blir det når man står opp så tidlig ;)
VI har kost oss med deilig frokost. Litt oppdelt da, for T ville så gjerne se litt barne-tv før de skal av gårde, så han fikk sitte der =) Men vi har ikke så stor leilighet heller, så vi satt jo nesten ved siden av hverandre likevel :p
Nå skal jeg hjelpe de med å finne frem litt klær og slikt, og så skal jeg ordne meg selv litt.
Det er egentlig veldig deilig å sløve på morgenen og stelle seg senere har jeg funnet ut. Jeg er egentlig ganske avhengig av å dusje og ordne med når jeg står opp.
Det blir en utrolig fin dag i dag, altså! Gleder meg til å rusle med Lillebror i bæretøy (klarer ikke å bestemme meg for hvilket) og møte familien :D
Her er det fast takst at første blund er kl 09:p :eek:

Her er det fast takst at første blund er kl 09:p :eek:
HEhe.
Pleier ikke å være før i 10-11-tiden her :D
Sola kom like fort tilbake som den forsvant, så nå skal vi snart på tur! :D

Nei, dette var noe dritt å våkne til.. Heldigvis kom svigerfar til unnsetning, så nå er det to skikkelig våte mannfolk der ute i stormen.

Kjekt med gode menn da altså:-)

vi farter mye på kveldstid og har alltid Hermine med oss! Steller og tar på pysj der vi er ;) ingen problem det!

Høres bra ut, satser på at det går greit:-)

snuppelure har sovet mellom oss i natt, da er hun noe roligere! Hun våkna først 07, men da jeg tok henne ii armkroken og så sov hun 1 time til :D
idag skal vi ut for å kjøpe tripptrappstol :)

Hun er så koselig som vil ha så mye nærhet:-)

Da våkna berta, det er søren ikke lange luren hun skal ha, 15 min bare.

Da har vi vært på shopping! Og da vo sto og pakka tripptrapp med utstyr inn i bilen møtte vi på tanta mi, som sa at hun har to tripptrapper med bøyle på loftet:eek: så nå vurderer vi å levere tilbake den vi har kjøpt:confused:
Slitsomt med handletur: 1362227608533.jpg

Da har vi vært på shopping! Og da vo sto og pakka tripptrapp med utstyr inn i bilen møtte vi på tanta mi, som sa at hun har to tripptrapper med bøyle på loftet:eek: så nå vurderer vi å levere tilbake den vi har kjøpt:confused:
Slitsomt med handletur: Vis vedlegget 6182
Åh... Håper dere får levert tilbake da!

Back
Topp