Høres perfekt utJaTenkte å ta med bagdelen inn, så kan jeg legge henne i den
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres perfekt utJaTenkte å ta med bagdelen inn, så kan jeg legge henne i den
![]()
vi farter mye på kveldstid og har alltid Hermine med oss! Steller og tar på pysj der vi erja, mener jeg har lest at noen gjorde detHåper det fungerer for oss også, for nå tar hun jo kveld så tidlig
![]()
Nei, dette var noe dritt å våkne til.. Heldigvis kom svigerfar til unnsetning, så nå er det to skikkelig våte mannfolk der ute i stormen.Oi, ikke bra
Her er det fast takst at første blund er kl 09Ja, Lillebror har sovnet for første dupp før kl 9.30![]()
Slik blir det når man står opp så tidlig![]()
VI har kost oss med deilig frokost. Litt oppdelt da, for T ville så gjerne se litt barne-tv før de skal av gårde, så han fikk sitte der =) Men vi har ikke så stor leilighet heller, så vi satt jo nesten ved siden av hverandre likevel![]()
Nå skal jeg hjelpe de med å finne frem litt klær og slikt, og så skal jeg ordne meg selv litt.
Det er egentlig veldig deilig å sløve på morgenen og stelle seg senere har jeg funnet ut. Jeg er egentlig ganske avhengig av å dusje og ordne med når jeg står opp.
Det blir en utrolig fin dag i dag, altså! Gleder meg til å rusle med Lillebror i bæretøy (klarer ikke å bestemme meg for hvilket) og møte familien![]()
HEhe.Her er det fast takst at første blund er kl 09![]()
![]()
Nei, dette var noe dritt å våkne til.. Heldigvis kom svigerfar til unnsetning, så nå er det to skikkelig våte mannfolk der ute i stormen.
vi farter mye på kveldstid og har alltid Hermine med oss! Steller og tar på pysj der vi eringen problem det!
snuppelure har sovet mellom oss i natt, da er hun noe roligere! Hun våkna først 07, men da jeg tok henne ii armkroken og så sov hun 1 time til
idag skal vi ut for å kjøpe tripptrappstol![]()
Her er det fast takst at første blund er kl 09![]()
![]()
Jenny også tok seg bare en powenap ved den forrige luren, men nå er hun nede for telling og håper hun hviler seg litt lenger nå.Da våkna berta, det er søren ikke lange luren hun skal ha, 15 min bare.
Joda, stort sett veldig koselig men jeg fikk jo ikke sove sålenge hun lå i armkroken minHun er så koselig som vil ha så mye nærhet![]()
Åh... Håper dere får levert tilbake da!Da har vi vært på shopping! Og da vo sto og pakka tripptrapp med utstyr inn i bilen møtte vi på tanta mi, som sa at hun har to tripptrapper med bøyle på loftetså nå vurderer vi å levere tilbake den vi har kjøpt
Slitsomt med handletur: Vis vedlegget 6182
Vil du komme til oss også? :-åGodt rydde- og støvsugekick overstått!