God morgen (lørdag)

VI prøvde oss litt med babyfeeder i dag. Hehe. Han skjønner ikke helt poenget :p

VI prøvde oss litt med babyfeeder i dag. Hehe. Han skjønner ikke helt poenget :p
Hehe, tok litt tid før snuppa her fikk dreisen på det også:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Hehe, tok litt tid før snuppa her fikk dreisen på det også:)

Da har han hvertfall noe å styre med mens jeg tar kjøkkenet og gjør klart til å lage kjøttkaker av 1200 gram kjøttdeig :D

Da har han hvertfall noe å styre med mens jeg tar kjøkkenet og gjør klart til å lage kjøttkaker av 1200 gram kjøttdeig :D
Oi, det blir noen kjøttkaker av det:D

Ja tenkte jeg like greit kunne lage mye når vi først skulle ha.
Svinekjøttdeigen på Rema 1000 er så billig nå ;)

Ja tenkte jeg like greit kunne lage mye når vi først skulle ha.
Svinekjøttdeigen på Rema 1000 er så billig nå ;)
Er den? :)
Bruker den Godt Kjøp-kjøttdeigen av storfe til kjøttkaker jeg da, også bruker jeg svinekjøttdeig til lunsjkaker.

Hermine måtte ha litt veiledning på den i starten ;) Men nå begynner hun å sutre bare hun ser den :P Idag fikk hun smake plomme i den, ikke like imponert som over pære ;)

Hermine måtte ha litt veiledning på den i starten ;) Men nå begynner hun å sutre bare hun ser den :p Idag fikk hun smake plomme i den, ikke like imponert som over pære ;)

Jeg har kjøpt inn honningmelon som hun skal få, litt spent på det:-)

Daniel prøvde seg også på babyfeeder for første gang for noen dager siden. Var kjekt, men han har nå mest dilla på å kaste alt som kommer i hendene på han :P

Daniel prøvde seg også på babyfeeder for første gang for noen dager siden. Var kjekt, men han har nå mest dilla på å kaste alt som kommer i hendene på han :p
Ja den havnet noen ganger på gulvet :p

Jeg har kjøpt inn honningmelon som hun skal få, litt spent på det:)
ååå, det er VELDIG populært her!!! :) Hun sutter det meste av fruktkjøttet ut av nettet da :p Men får ikke vondt i magen av den grunn ;)

Vet du om man kan gi de små druer i nett? :confused:

Jeg har ikke kjøpt meg feeder. Syns den ser så stor ut...?
Er jo ikke meninga de skal ha hele greia inn i munnen på en gang som en smokk da :P ;) Hermine gnager og sutter på den, som en annen leke men med smak :rolleyes:

Back
Topp