Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, tok litt tid før snuppa her fikk dreisen på det ogsåVI prøvde oss litt med babyfeeder i dag. Hehe. Han skjønner ikke helt poenget![]()
Da har han hvertfall noe å styre med mens jeg tar kjøkkenet og gjør klart til å lage kjøttkaker av 1200 gram kjøttdeigHehe, tok litt tid før snuppa her fikk dreisen på det også
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Oi, det blir noen kjøttkaker av detDa har han hvertfall noe å styre med mens jeg tar kjøkkenet og gjør klart til å lage kjøttkaker av 1200 gram kjøttdeig![]()
Se der ja!Da har han hvertfall noe å styre med mens jeg tar kjøkkenet og gjør klart til å lage kjøttkaker av 1200 gram kjøttdeig![]()
Er den?Ja tenkte jeg like greit kunne lage mye når vi først skulle ha.
Svinekjøttdeigen på Rema 1000 er så billig nå![]()
Hermine måtte ha litt veiledning på den i startenVI prøvde oss litt med babyfeeder i dag. Hehe. Han skjønner ikke helt poenget![]()
hehe, har dessverre enda en etasje som gjenstår herVil du komme til oss også? :-å
Hermine måtte ha litt veiledning på den i startenMen nå begynner hun å sutre bare hun ser den
Idag fikk hun smake plomme i den, ikke like imponert som over pære
![]()
Ja den havnet noen ganger på gulvetDaniel prøvde seg også på babyfeeder for første gang for noen dager siden. Var kjekt, men han har nå mest dilla på å kaste alt som kommer i hendene på han![]()
ååå, det er VELDIG populært her!!!Jeg har kjøpt inn honningmelon som hun skal få, litt spent på det![]()
hehe, samme gjør Hermine når det er tomt for frukt...eller om hun får noe som hun ikke synes er så godtEmilie gnager på håndtaket på feederm hu![]()
Er jo ikke meninga de skal ha hele greia inn i munnen på en gang som en smokk daJeg har ikke kjøpt meg feeder. Syns den ser så stor ut...?
hehe, samme gjør Hermine når det er tomt for frukt...eller om hun får noe som hun ikke synes er så godt![]()
![]()