God morgen (lørdag)

Åh... Håper dere får levert tilbake da!
Ja, Barnas Hus har 30 dagers åpent kjøpt ;) Vi tok stolen med oss hjem, for siden Hermine sov så orka vi ikke å gå inn igjen. Skal hente en hos tanta mi og se om vi får montert sånn ryggforlenger på den gamle stolen, for de gamle stolene har veldig lav rygg ;) Går ikke det så tar vi i bruk den nye, går det bra så leverer vi den nye tilbake :)

Ja, Barnas Hus har 30 dagers åpent kjøpt ;) Vi tok stolen med oss hjem, for siden Hermine sov så orka vi ikke å gå inn igjen. Skal hente en hos tanta mi og se om vi får montert sånn ryggforlenger på den gamle stolen, for de gamle stolene har veldig lav rygg ;) Går ikke det så tar vi i bruk den nye, går det bra så leverer vi den nye tilbake :)
Så greit!
Vi har en ryggmargen vi fikk. Testet den på T sin gamle stol og ser ut til at det gikk :-) men de selges kun som et sett sammen med nye bøylen da...

Så greit!
Vi har en ryggmargen vi fikk. Testet den på T sin gamle stol og ser ut til at det gikk :) men de selges kun som et sett sammen med nye bøylen da...
jepp, kjøpte nye bøylen og ryggen og pute og hele pakka, kosta 2500kr .eek: Men får vi levert stolen tilbake så får vi jo 1600kr igjen ;)

jepp, kjøpte nye bøylen og ryggen og pute og hele pakka, kosta 2500kr .eek: Men får vi levert stolen tilbake så får vi jo 1600kr igjen ;)
Ryggmargen og? :-p
Haha!!
Autocorrect altså!

Prøver nå å legge nasse i senga si for en lur, det er ikke populær, så nå ligger hun å kjefter litt.

Må vise dere de fine klærne jeg har kjøpt idag:) har åpna en Sparkjøp butikk her og de har så rimelige klær:D dette er til barnehagestart da!
1362229725090.jpg

Det ble ingen lall på nasse i senga, nå leker hun under babygymmen:-)

Så fine klær:)
Jeg er så hekta på lilla at plutselig er velt alt lilla :p :eek:
Den mønstrete sparkebuksa kosta 99kr :eek: :D Og den ensfarga lilla 149kr! Og bodyene 59 (!!!) kr! MEN oppdaga nå at det er smått på størrelsene, like stort som det vi har i 74 nå o_O så må tilbake og bytte til en str større slik at det holder til sommeren ;)

Flotte klær :)

Jeg er så hekta på lilla at plutselig er velt alt lilla :p :eek:
Den mønstrete sparkebuksa kosta 99kr :eek: :D Og den ensfarga lilla 149kr! Og bodyene 59 (!!!) kr! MEN oppdaga nå at det er smått på størrelsene, like stort som det vi har i 74 nå o_O så må tilbake og bytte til en str større slik at det holder til sommeren ;)

Da kan det være lurt å bytte ja:-)
Jeg kjøpte noen newbie kjoler til Anette, tenkte på sommer, i strl 80, men de er jo små til henne nå:eek:

Må vise dere de fine klærne jeg har kjøpt idag:) har åpna en Sparkjøp butikk her og de har så rimelige klær:D dette er til barnehagestart da!
Vis vedlegget 6195
Så fiiiiine klær!
Jeg også liker lilla. Eller mørkerosa.. Lyserosa syns jeg vesla blir så bleik i, så hun ser nesten syk ut.. Tror jeg har kjøpt ett rosa plagg til vesla jeg. Men da var ser brune elger på den! ;)

Så fiiiiine klær!
Jeg også liker lilla. Eller mørkerosa.. Lyserosa syns jeg vesla blir så bleik i, så hun ser nesten syk ut.. Tror jeg har kjøpt ett rosa plagg til vesla jeg. Men da var ser brune elger på den! ;)
Går i endel lyserosa også her da ;) Men prøver å begrense mengden rosa og da blir det MYE lilla :p

Går i endel lyserosa også her da ;) Men prøver å begrense mengden rosa og da blir det MYE lilla :p
Ja, men hun kler det.;)
Jeg har fått SÅ mange spørsmål om Jenny er jente eller gutt fordi hun ikke har på seg rosa. Og jeg blir så irritert. Haha..:)

Så fiiiiine klær!
Det er ikke alle som kler de lyseste farvene :)

Back
Topp