Tror egentlig ikke nuben synes på bildet? Jordmor var dog ganske sikker under undersøkelsen. Noen som vil tippe? 12+2
Vis vedlegget 402442
Usikker på om nuben vises ja, men tipper gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror egentlig ikke nuben synes på bildet? Jordmor var dog ganske sikker under undersøkelsen. Noen som vil tippe? 12+2
Vis vedlegget 402442
Moro! Jordmor var ganske sikker på en lillesøsterUsikker på om nuben vises ja, men tipper gutt
Ikke vanskelig å se kjønn her. Klassisk gutte nub som har reist seg med stacking.Vis vedlegget 402657kanskje veldig vanskelig å se, er 12+1 i dag, men setter pris på alle gjetninger! :d
Tusen takk for tolkning og gjetning Spennende!Ikke vanskelig å se kjønn her. Klassisk gutte nub som har reist seg med stacking.
Tusen takk for tolkning og gjetning
Du kan se nub på begge bildene. Helt flat og inntil skambeinet. Hvis du er mer enn 12 uker så er nok dette en jente.Sniker fra oktober noen som vil prøve seg på denne? Har nemlig to ulike bilder. Tror det ene bildet kan være selve rumpa og skimting av låret bak og ikke en pung som det kan se ut mtp første bilde.
Takk! Så gøy. Synes det ene lignet mer på gutt, men jeg tror at det er hofte og rumpe samt låret bak som vi forveksler med å tro at det er pung. Ser jo faktisk strekene inni der nå som du sier det. Bildene er tatt 12+1Du kan se nub på begge bildene. Helt flat og inntil skambeinet. Hvis du er mer enn 12 uker så er nok dette en jente.
Pung ville du ikke sett før i uke 15. Nub kan reise seg enda så dette kan være gutt også. Men sånn bildene ser ut nå tipper jeg jente.Takk! Så gøy. Synes det ene lignet mer på gutt, men jeg tror at det er hofte og rumpe samt låret bak som vi forveksler med å tro at det er pung. Ser jo faktisk strekene inni der nå som du sier det. Bildene er tatt 12+1
Blir spennende å se. Får sannsynligvis vite svaret til uka. Skal på privat ULPung ville du ikke sett før i uke 15. Nub kan reise seg enda så dette kan være gutt også. Men sånn bildene ser ut nå tipper jeg jente.
Føler jeg bærer på to ulike kjønn nå første bilde uke 14+2. Bilde to er uke 12.Du kan se nub på begge bildene. Helt flat og inntil skambeinet. Hvis du er mer enn 12 uker så er nok dette en jente.
Føler jeg bærer på to ulike kjønn nå første bilde uke 14+2. Bilde to er uke 12.
Ja første bildet er uke 12+0. Føler meg ikke trygg på gutt før jeg får sett underfraÅåh, kan se ut som at nuben har reist seg ja og at det er gutt Ikke helt uvanlig hvis første bildet var akkurat rundt 12+0.
Føler jeg bærer på to ulike kjønn nå første bilde uke 14+2. Bilde to er uke
Her har det reist seg siden sist. Dette er en gutt. Ballen på toppen er ikke til å ta feil av. 1 av mine 4 gutter reiste seg også sent og så ut som en jente i uke 12. Men gratulerer med liten tass da.Føler jeg bærer på to ulike kjønn nå første bilde uke 14+2. Bilde to er uke 12.
IKke til å ta feil av? takkHer har det reist seg siden sist. Dette er en gutt. Ballen på toppen er ikke til å ta feil av. 1 av mine 4 gutter reiste seg også sent og så ut som en jente i uke 12. Men gratulerer med liten tass da.
Ser du. Den ballen på toppen blir en penis. Streken under blir pungen. Derfor er ikke denne til å ta feil av.IKke til å ta feil av? takk
Det ser ut som kjønnslepper. Tviler sterkt på at du får høre gutta på oulVis vedlegget 403526
Noen som ser her? 13+5