Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen nub som synes på bildene. Må eventuelt gjette på hodet. Både haken og hodet er runde så vil tippe jenteDenne lille skapningen viste seg så vidt frem igår 13+3 noen som klarer å se?
JenteEr det noen gode nok bilder til å gjette her? Tatt i 12+6
Vis vedlegget 401069
Noen som klarer å tyde NUB’en her? Jordmor på sykehuset ville ikke si noe, men la ved et bilde av NUB’en! Bønna lå mest med ryggen til og hodet ned, og med rumpa til
Noen som klarer å tyde NUB’en her? Jordmor på sykehuset ville ikke si noe, men la ved et bilde av NUB’en! Bønna lå mest med ryggen til og hodet ned, og med rumpa til værs
Jeg ser ingen nub her. Ser navlestrengen og lårbeinet hvor en nub ville ha vært om den var avbildet.Noen som klarer å tyde NUB’en her? Jordmor på sykehuset ville ikke si noe, men la ved et bilde av NUB’en! Bønna lå mest med ryggen til og hodet ned, og med rumpa til værs
Hmm, da lurer jeg på hva jordmor holdt på med når hun sa hun la ved bilde av denJeg ser ingen nub her. Ser navlestrengen og lårbeinet hvor en nub ville ha vært om den var avbildet.
Jeg skjønner ikke hvorfor hun har gitt deg et så utydelig bilde i utgangspunktet. Prøv å legge ut bilde på nub theory queens gruppa på Facebook. Kanskje de klarer å se mer enn meg. Se svarer alle og gjerne med en gang.Hmm, da lurer jeg på hva jordmor holdt på med når hun sa hun la ved bilde av den
Vi fikk egentlig bare dårlige bilder, men så var ikke bønna særlig samarbeidsvillig heller. La seg med ryggen til, lå med hodet nedover og henda foran ansiktetJeg skjønner ikke hvorfor hun har gitt deg et så utydelig bilde i utgangspunktet. Prøv å legge ut bilde på nub theory queens gruppa på Facebook. Kanskje de klarer å se mer enn meg. Se svarer alle og gjerne med en gang.
noen som vil gjette? Tatt 13+3
Det er en gutt 100%. Høy vinkel på nub med en liten ball på toppen. Ballen på toppen blir penis og nub under blir pungen. Her er der bare å handle klærnoen som vil gjette? Tatt 13+3
Det er en gutt 100%. Høy vinkel på nub med en liten ball på toppen. Ballen på toppen blir penis og nub under blir pungen. Her er der bare å handle klær
Enig- ser ut som gutt12+5 på ultralyd. Helsepersonell som gjorde UL syns det var veldig vanskelig å se kjønn, og turte ikke si om det var det ene eller det andre. Men med dette bilder heller vi definivt mot at det er gutt. Hva tror dere?
Vis vedlegget 401347
12+5 på ultralyd. Helsepersonell som gjorde UL syns det var veldig vanskelig å se kjønn, og turte ikke si om det var det ene eller det andre. Men med dette bilder heller vi definivt mot at det er gutt. Hva tror dere?
Vis vedlegget 401347
Det er nok en gutt ja. Jenter har ikke den ballen på toppen.12+5 på ultralyd. Helsepersonell som gjorde UL syns det var veldig vanskelig å se kjønn, og turte ikke si om det var det ene eller det andre. Men med dette bilder heller vi definivt mot at det er gutt. Hva tror dere?
Vis vedlegget 401347
GuttNoen som har et gjett på min lille skatt? 12+4 på bildet…