Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, var hos en overlege, og han sa det er kommet nye regler, så de kan ikke si kjønn for OUL
Det er for tidlig å gjette kjønn når du bare er 11+3. Selv om man muligens kan se nub’en, kan den fortsatt reise segNoe som kanskje sjer noe her? Den lille spira her var så aktiv i dag at det var vanskelig å få til et tydelig bilde
På sykehuset ja. Men private klinikker kan det.Jepp, var hos en overlege, og han sa det er kommet nye regler, så de kan ikke si kjønn for OUL
Kan desverre ikke se noen nub på bildene.Vis vedlegget 400865Noen som klarer å gjette noe her? De trodde eg bare var komt 12+6 og kunne derfor ikkje opplyse om noe, men når de var ferdig viste målene 13+1.
Det er ikke mulig å se noe kjønnsorgang her. Bare benet som synes. Rart de ikke kunne si deg kjønnet. Det er veldig tydelig i uke 16.Noen som kan Jette her
16uk<3
Syntes det var veldig rart jeg også. Men hun sa det var for tidlig sa hu. Jeg stussa på det men.Det er ikke mulig å se noe kjønnsorgang her. Bare benet som synes. Rart de ikke kunne si deg kjønnet. Det er veldig tydelig i uke 16.
Noen som kan Jette her
16uk
Synes jeg ser nub’en på det ene bildet der.. Jeg synes det ser ut som jente.. men ikke helt sikkerNoen som vil gjette kjønn her? Ble satt frem fra 12+0 til 13+1 på NIPT i dag, slik jeg trodde. Men jordmor sa det er for tidlig å se kjønn, og så heller ikke etter det... Hun var så streng at jeg ikke turte spørre om hun kunne ta bilder mellom bena.
Enig