Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det var de to beste bildene mtp kjønnetNub synes ikke bra nok på bildet og lar seg ikke gjette på. Har du flere bilder?
Uke 11 er for tidlig. Gutt og jente vil være helt like. Gutten har ikke reist seg enda da. Men du kan prøve å se på skull theory om du fikk et fint profilbilde av hodet.Kanskje litt tidlig da dette bildet er rundt uke 11. Men ser ut som det er noe der..?Vis vedlegget 400432
Det ser ut som du har navlestrengen rett over nuben som gjør bildet litt vanskeligere. Men jeg kan ikke se en typisk "stacked nub" som gutter gjerne har i uke 12. Samt at skallen ser veldig feminin ut. Så her tipper jeg jenteUke 12+4. «Jordfar» ville ikke gjette.
Det er ingen nub på bildet så det er ikke rart man ikke ser noe som peker oppover. En nub vil være en hvit strek i uke 12. Enten rett frem for jenter eller litt oppover gjerne med en ball på toppen for gutter.Hva er det dette er da? Jeg ser i hvert fall ingen nub som står opp, så jeg ville gjettet jente, da den for meg ser rett ut. Men det er jo ganske tidlig ennå, og ikke 100% sikkert uansett
Spennende!! Jeg har veldig jentefølelse selv, og har drømt at det er ei jente takk for synsingDet ser ut som du har navlestrengen rett over nuben som gjør bildet litt vanskeligere. Men jeg kan ikke se en typisk "stacked nub" som gutter gjerne har i uke 12. Samt at skallen ser veldig feminin ut. Så her tipper jeg jente
Jeg klarer ikke å se noen nub desverre. bildene er litt for uklare. Kanskje noen vil gjette på skallen.
Lurer på om ikke de to hvite strekene er nuben. Da gjetter jeg gutt da de vender litt oppover.Uke 13+3
Vet ikke helt om det er noen synlig nub på bildet her?
Hm nei jeg aner ikke: er det nub her? Eller noe annet?Her kan men egentlig ikke se noen nub. Har du et annet bilde? Men ut i fra skalle og hakeform ville jeg tippet jente.
Lurer på om ikke de to hvite strekene er nuben. Da gjetter jeg gutt da de vender litt oppover.Uke 13+3
Vet ikke helt om det er noen synlig nub på bildet her?
Jeg ville tippet gutt. Tror det jeg har markert kan være nub. Den lille streken med en kladd på tuppen. Og den peker oppover.Noen som vil gjette? Dette var 12+1,fikk bare et bilde. Spurte ikke etter kjønn,regnet med de synes det er vanskelig å si noe på.. Synes det minner mest om jente der nede om eg har forstått rett?
Hvor mange uker var du når den ble tatt? Ser ikke en nub, men ser et hevet parti bak benet der. Har sett det på mine gutter i uke 13/14. Er det som skal bli pung.Noen som ser nub her?Vis vedlegget 400482
Hmm,Oki. Har kanskje misforstått eg da,trodde det var det hvite som stikker rett frem som var nub. Men takk for at du tok deg tidLurer på om ikke de to hvite strekene er nuben. Da gjetter jeg gutt da de vender litt oppover.
Jeg ville tippet gutt. Tror det jeg har markert kan være nub. Den lille streken med en kladd på tuppen. Og den peker oppover.
Noen som vil gjette? Dette var 12+1,fikk bare et bilde. Spurte ikke etter kjønn,regnet med de synes det er vanskelig å si noe på.. Synes det minner mest om jente der nede om eg har forstått rett?
Ser det hvite du beskriver. Men det stikker opp på andre siden også. Tipper det er en del av beina. Det ser for tykt ut til å være nub. Nub er en tydelig strek.Hmm,Oki. Har kanskje misforstått eg da,trodde det var det hvite som stikker rett frem som var nub. Men takk for at du tok deg tid