MsJohnsen
Andre møte med forumet
Oki,takk. Ser det du mener nåSer det hvite du beskriver. Men det stikker opp på andre siden også. Tipper det er en del av beina. Det ser for tykt ut til å være nub. Nub er en tydelig strek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki,takk. Ser det du mener nåSer det hvite du beskriver. Men det stikker opp på andre siden også. Tipper det er en del av beina. Det ser for tykt ut til å være nub. Nub er en tydelig strek.
13+2!Hvor mange uker var du når den ble tatt? Ser ikke en nub, men ser et hevet parti bak benet der. Har sett det på mine gutter i uke 13/14. Er det som skal bli pung.
Da gjetter jeg gutt ut i fra hva man kan se13+2!
Hvor mange uker er du på bildet?Noen som ser noe her? Tenkte først jente, men er usikker på prikken over nuben
En veldig urolig person som lå inni magen så var litt vanskelig å få tatt et ordentlig bilde. Noen som vil gjette på va det blir?
Ble målt til 14+0 i dag
Dette var et bra og tydelig bilde. Hvor langt på vei? Lang og flat nub, så ser veldig jente ut. Jo lengre på vei jo mer sikkert at det er jente.Var på TUL idag! Nevnte ikke noe om kjønn, det var sååå fint å se at alt stod fint til og høre hjertelyd
12+3 er jeg! Termin satt 20.09. Jeg har en sterk følelse på jente, jeg vet ikke hvorfor eller hva det kommer av!Dette var et bra og tydelig bilde. Hvor langt på vei? Lang og flat nub, så ser veldig jente ut. Jo lengre på vei jo mer sikkert at det er jente.
Første bilder ser ut som gutt og det nederste som jente. Så denne var vanskelig.Vis vedlegget 400593Noen som vil prøve seg? 12+3Vis vedlegget 400592
Takk for titten, blir spennende å se på OUL!Første bilder ser ut som gutt og det nederste som jente. Så denne var vanskelig.
Den kan enda reise seg så tidlig, men jeg synes nub er veldig lang til å skulle være gutt. Og jeg kan ikke se noen staking på tuppen heller. Så holder en knapp på jente12+3 er jeg! Termin satt 20.09. Jeg har en sterk følelse på jente, jeg vet ikke hvorfor eller hva det kommer av!
Man kan ikke se nub på bildet da låret er i veien. Men skallen og haka ser veldig gutt ut.En veldig urolig person som lå inni magen så var litt vanskelig å få tatt et ordentlig bilde. Noen som vil gjette på va det blir?
Ble målt til 14+0 i dag
Det er en klassisk jente-nub. Lang og flat. Nesten så den bøyer seg helt ned. En gutt ville ha startet å reise seg innen 13+3 så ganske sikker på at du får høre jente på OUL.Vis vedlegget 400621
Noen som kan se noe her? 13+3