Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan desverre ikke se kjønn på disse bildene. De er også for uklare for å gjette på skallen. Hvilket kjønn fikk du vite da?Jeg er litt i sjokk. Tror ikke helt på hva jeg så på oul i dag. Hva tror dere?
Nei, det var dårlige bilder jeg fikk. Vi så jente begge to egentlig. Jordmor sa "jeg tror også" og det ødelegger litt klarer ikke helt å tro det etter 2 gutter, selv om jeg egentlig så det ganske greit selv. Tror jegKan desverre ikke se kjønn på disse bildene. De er også for uklare for å gjette på skallen. Hvilket kjønn fikk du vite da?
Hvis du har vært en del ultralyder så ser man forskjell på gutter og jenter selv. Her kommer første jente etter 4 gutter. Jeg så det selv før de rakk å si noe og er i sjokk enda. Men jeg hadde både privat og oul for å være helt sikker før jeg kjøpte inn roooosa klær.Nei, det var dårlige bilder jeg fikk. Vi så jente begge to egentlig. Jordmor sa "jeg tror også" og det ødelegger litt klarer ikke helt å tro det etter 2 gutter, selv om jeg egentlig så det ganske greit selv. Tror jeg
Ja, jeg har jo sett tydelig selv på alle 3. Sagt det før jordmor hver gang så jeg skjønner jo egentlig at det er jente. Jeg var bare så forberedt på gutt at jeg ble veldig satt ut har enda en kontroll i mai så får jo bekreftet det da, selv om jeg nå føler meg ganske sikker på hva jeg så sånn egentligHvis du har vært en del ultralyder så ser man forskjell på gutter og jenter selv. Her kommer første jente etter 4 gutter. Jeg så det selv før de rakk å si noe og er i sjokk enda. Men jeg hadde både privat og oul for å være helt sikker før jeg kjøpte inn roooosa klær.
Hei. Er fra november, men noen her som vil gjette utifra bilde 11+3?Vis vedlegget 403627
Ååå okiFor tidlig Skal man gjette basert på nub-teorien er det først fra 12+0, helst fra 12+5 ca.
Sniker fra Oktober gruppa. Noen som vil gjette eller klarer å se kjønnet? OTUL 13+0
Tusen takk for svar har selv stor følelse på gutt, men jeg har ikke greie på NUB og sånne ting blir spennende å se på OULTror jente
Tusen takk for svar har selv stor følelse på gutt, men jeg har ikke greie på NUB og sånne ting blir spennende å se på OUL
Sniker fra oktobergruppa her! Noen som vil gjette kjønn her? Fra tidlig ordinær 13+1
Dette er 100% gutt. Ser du den ballen som ligger oppå streken. Ballen blir penis og streken pungen. En klassisk "stacked nub"Sniker fra oktobergruppa her! Noen som vil gjette kjønn her? Fra tidlig ordinær 13+1
Gutt! Det ser ut som en stacked nub på bildet 2. Kjeve og panne ser også klassisk gutt ut.Sniker fra Oktober gruppa. Noen som vil gjette eller klarer å se kjønnet? OTUL 13+0
Litt tidlig. Samt at bildet er uklart og barnet må ligge i sideprofil for å kunne se vinkel på nub.Hei. Er fra november, men noen her som vil gjette utifra bilde 11+3?Vis vedlegget 403627
Gutt! Det ser ut som en stacked nub på bildet 2. Kjeve og panne ser også klassisk gutt ut.