Noen som klarer å gjette kjønn ut fra dette bilde? Var 13+1 den gang. Ny ult på tirsdag, men veldig nysgjerrig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som klarer å gjette kjønn ut fra dette bilde? Var 13+1 den gang. Ny ult på tirsdag, men veldig nysgjerrig
Tipper guttPrøver meg også her. 12+5 i dag. Hva tror dere? Vis vedlegget 403632
Bildet er litt uklart. Den øverste hvite strekene er navlestrengen. Men lurer på om det ikke er en nub som har reist seg under den. Så gutt. Det ser ikke ut som en jente på dette bildet i hvertfall.Noen som klarer å gjette kjønn ut fra dette bilde? Var 13+1 den gang. Ny ult på tirsdag, men veldig nysgjerrig
Tusen takk for svar! artig at dere klarer se det så godt! Blir spennende å se, selv om jeg har en ganske sterk følelse på gutt selvGutt! Det ser ut som en stacked nub på bildet 2. Kjeve og panne ser også klassisk gutt ut.
Fort gjort, jeg har som sagt ikke greie på det annet enn magefølelsen Artig at dere klarer å lære dere til å se sånnHelt ute å kjøre jeg Ser nå at du nok har rett ja
I følge admin i Nub Theory Queens på fb, er det å gjette kjønn basert på hodeform bare tullGutt! Det ser ut som en stacked nub på bildet 2. Kjeve og panne ser også klassisk gutt ut.
Jeg synes det er så gøy å tolke andres bilder. Og det er absolutt ikke vanskelig å lære. Man må bare vite hvaFort gjort, jeg har som sagt ikke greie på det annet enn magefølelsen Artig at dere klarer å lære dere til å se sånn
Det er forskjell på skallen på menn og kvinner,men absolutt ikke er like sikker metode som nub teorien på fostre. Man kan jo genetisk ha veldig firkanta hake som jente også.I følge admin i Nub Theory Queens på fb, er det å gjette kjønn basert på hodeform bare tull
Sniker fra november (/oktober), ble målt til 12+5/6 i dag (er 12+4). Er det mulig å se antydning til kjønn på bildene vi fikk på tidlig ultralyd på sykehuset (fikk kun de to bildene)?
Jordmoren sa ikke noe, og da turte jeg ikke å spørre i frykt for å få det der «det er ikke medisinsk» i fleisen Det var så hyggelig stemning så ville ikke ødelegge Men hvis det er tydelig for dere som klarer å tyde så kan det hende at hun gav meg akkurat disse bildene av en grunn ;-) (Hun printet ut 10-12 bilder tror jeg men måtte beholde nesten alle til dokumentasjon!)Ser ut som gutt
Ville ikke sykehuset si noe?
Dette er 100% gutt!Sniker fra november (/oktober), ble målt til 12+5/6 i dag (er 12+4). Er det mulig å se antydning til kjønn på bildene vi fikk på tidlig ultralyd på sykehuset (fikk kun de to bildene)?
Tror absolutt guttSniker fra november (/oktober), ble målt til 12+5/6 i dag (er 12+4). Er det mulig å se antydning til kjønn på bildene vi fikk på tidlig ultralyd på sykehuset (fikk kun de to bildene)?
Dette er 100% gutt!
Takk for svar! Etter å ha studert en del «nub theory» bilder her og generelt på nett så tror jeg også at jeg klarer å tyde at det er guttTror absolutt gutt
Dette ser ut som en gutt. Nub peker oppover.Sniker fra november (/oktober), ble målt til 12+5/6 i dag (er 12+4). Er det mulig å se antydning til kjønn på bildene vi fikk på tidlig ultralyd på sykehuset (fikk kun de to bildene)?
Aha, ja det er jo faktisk ikke sikkert det er nub som vises her. Hehe. Men gøy med innspill. Jordmor trodde det var gutt, men kunne ikke si noe sikkert.Litt usikker på om det faktisk er nub som synes på bildet. Men er det nub så er det nok en gutt. Så høy og stacked ut.
Gutt jaAha, ja det er jo faktisk ikke sikkert det er nub som vises her. Hehe. Men gøy med innspill. Jordmor trodde det var gutt, men kunne ikke si noe sikkert.
Du hadde helt rett, var på OUL i går og fikk vite at det er ei lita jenteDet er en klassisk jente-nub. Lang og flat. Nesten så den bøyer seg helt ned. En gutt ville ha startet å reise seg innen 13+3 så ganske sikker på at du får høre jente på OUL.