Gjett hvem...

Merker man går glipp av mye her om dagen... Hvordan går det med deg??
Det går greit. Jeg har smertet ala mensmurringer fra helvete. Men de kommer ikke i tak... kynnerne er der, men er ikke regelmessige. . Men klarer vel å sove 1,5 time av gangen. Så noen god nattesøvn blir d ikke her :P

Det går greit. Jeg har smertet ala mensmurringer fra helvete. Men de kommer ikke i tak... kynnerne er der, men er ikke regelmessige. . Men klarer vel å sove 1,5 time av gangen. Så noen god nattesøvn blir d ikke her :P
Huff...kan du ikke få noe å sove på?

Huff...kan du ikke få noe å sove på?
Nei de ville ikke det, fordi de vil jeg skal kjenne om det vet kommer nye/anderledes smerter ift fallet... Men fått sove litt til nå igjen. Så vi får se. :-)

Ja, føler meg godt ivaretatt. . Men må jo vente på Embla35 :-P Vi skal jo ha synkronfødsel :-P
Ser dårlig ut her :P Tror denne luringen her har ikke tenkt seg ut med det første når h*n først fikk lagt seg ordentlig ;)

Ser dårlig ut her :P Tror denne luringen her har ikke tenkt seg ut med det første når h*n først fikk lagt seg ordentlig ;)
Det ble litt for behagelig der inne ja :-P Hehe.... Ikke greit.... Ser ikke ut som om lillebror har tenkt seg ut her heller... Kjenner jo kroppen jobber, men ikke på den måten jeg vil :-P

Det ble litt for behagelig der inne ja :-P Hehe.... Ikke greit.... Ser ikke ut som om lillebror har tenkt seg ut her heller... Kjenner jo kroppen jobber, men ikke på den måten jeg vil :-P
Vi må ha en ny avtale ;) Synes 2.2. hadde vært en fin dato :D

Herlighet å uheldig du er :-/ Godt du fikk sjekket det og at de tar vare på deg :-)

Last edited:
Back
Topp